25/02/07 Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Lokske moet ook beamen dat ze daar aan het zottekot van Beernem een mooie TT uittekenen; ik was er ook al meerdere keer. Nu zondag ga ook ik de grens over naar Le Nord dus zal ik niet in Beernem zijn.
Ik vind die extra lus van 15 km zeer de moeite als er een stevige wind staat.
Langs die lange dreven in het open veld kan je daar echt eens goed afzien of een ander laten opblazen. Om eens een wielerterm te gebruiken:" je kan beter eerst het bord van de andere leeg eten"
Alvast goed weer en een grote opkomst toegewenst.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

black knight schreef:normaal gaan wij er ook aanwezig zijn ,met zijn drieen, twee voor de 25 en één voor de groten toer, eerst gaan afzien zaterdag in dikkebus.

tot zondagmorgen ,blackie
Ahoi Blackie, als het niet zou regenen dan kom ik eventueel
ook af en zal vertrekken tegen 8u30.. Indien je ook intresse hebt
laat maar iets weten he jongen....

y
Peka
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 21:03
Rijdt met: Specialized Rockhopper Pro

Bericht door Peka »

De firma Roxell uit Maldegem maakt er een sponsered event van.
Wij komen met 30 man, waarvan ongeveer de helft nog nooit een veldtoertocht heeft gereden.
Plezier verzekerd !
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Big cup schreef:De firma Roxell uit Maldegem maakt er een sponsered event van.
Wij komen met 30 man, waarvan ongeveer de helft nog nooit een veldtoertocht heeft gereden.
Plezier verzekerd !
M'n schoonbroer werkt daar ook, de grote vraag is of hij ook in het geniep zal komen rijden. (Stef... Lon......)Hij heeft mss een thuiswacht voor z'n 2 zoontjes :roll:
Mss tot zondag
geertje :wink:
Peka
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 21:03
Rijdt met: Specialized Rockhopper Pro

Bericht door Peka »

geertje schreef:
Big cup schreef:De firma Roxell uit Maldegem maakt er een sponsered event van.
Wij komen met 30 man, waarvan ongeveer de helft nog nooit een veldtoertocht heeft gereden.
Plezier verzekerd !
M'n schoonbroer werkt daar ook, de grote vraag is of hij ook in het geniep zal komen rijden. (Stef... Lon......)Hij heeft mss een thuiswacht voor z'n 2 zoontjes :roll:
Mss tot zondag
geertje :wink:
Geertje, hij heeft geen tijd (en geen goesting) om te komen. Hij moet dit weekend een nieuwe (krachtiger) laptop gaan kopen. En hij moet zijn vrouw verwennen om iets goed te maken.
Gebruikersavatar
Mistolio
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 22 aug 2005 23:19
Rijdt met: Ridley shark
Contacteer:

Bericht door Mistolio »

Hallo beste mtb vrienden .
dit jaar zal het mistolio team ook van de party zijn.
het is intussen 2 jaar geleden.
ik hoop op een goed weertje , Maaar 't ziet er niet goed uit . Nu ja , we gaan er voor , we kunnen ons dan eens modderpoellen . hihi
groetjes Michel
Gebruikersavatar
Mistolio
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 22 aug 2005 23:19
Rijdt met: Ridley shark
Contacteer:

vraagje: rondrit tourtijden.

Bericht door Mistolio »

Ps:
rijden jullie soms voor tijd? om nadien samen de crono's naast elkaar te leggen? Ik weet wel dat deze rondritten louter voor de fun zijn.
Maar toch, vrienden of mtb vrienden onder elkaar of team onder elkaar enz . zoja worden deze dan ergens op een site gezet of medegedeeld na de rondrit. let wel ik bedoel geen cronorit of een challenger " wedstrijd " . dit spreek voor zich zelf hé.


groetjes Michel.
Gebruikersavatar
smetje 5
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 22 mei 2006 11:52
Rijdt met: orbea zenith 2007 sram x.o fox aalter

Bericht door smetje 5 »

vanmorgen de 50km gereden in beernem , weeral naar mijn zin veel modder en prachtig weer, juist lang moeten wachten aan de afspuitplaats , voor de rest alles dik in orde
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Dez voormiddag deze tt gereden. Natuurlijk jammer dat het vorige nacht tamelijk geregend had.
Had uiteindelijk toch iets meer verwacht van deze tocht. Bepaalde stroken in de weiden waren heel zwaar en konden er mss nog net door. maar de ene zware doortocht na de andere???? :roll:
Had eigenlijk toch wat meer bosdoortochten verwacht en die waren er toch in de buurt richting hertsberge.
Dit is wel een persoonlijke mening, anderen vonden dit mss ok.
Voor de rest alles OK goed bevoorrading, geen al telange wachttijd aan afspuitinstalatie en lekker warme douches. :-D
Op den aprés nog wat moeten wachten op een verloren gereden biker waardoor de'n aprés wat is uitgelopen. :drunk:
Dit was dan ook de afsluiter van ons winterseizoen op de mountainbike. De st Rita trappers danken dan ook alle organisaties om ons een ganse winter te kunnen verwennen. Dank u wel =D> =D>

Groeten en tot nog eens

geertje :wink:
king_of_nothing
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:25
Rijdt met: Onone Mudbike - Scapel 29
Contacteer:

Bericht door king_of_nothing »

vandaag ook in beernem gestart, met de goede moed om de 70 te doen, maar doordat de ziekte nog niet helemaal verdwenen is en het parcour zo zwaar was toch maar bij 50 gehouden #-o was een mooie toch, maar hier en daar dacht ik toch van andere toertochten betere berijdbare stukken te kennen wat zeker in de lus van de 50 welgekomen zou zijn, sommige zware stukken volgenden elkaar iets te rap waardoor ik op mijn adem trapte, maar kan natuurlijk ook zijn omdat fysiek nog niet in orde is, anders toch genoten en volgend jaar zie je mij zeker terug. :-D

en ook nog een compliment voor de gasten die de fietsbewaking organiseerden dat was wel handig, aangezien er de laatste wel eens een fiets durft te verdwijnen.
Plaats reactie