25/02/07 Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
KWBbiker
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 18 feb 2005 12:17

25/02/07 Beernem

Bericht door KWBbiker »

Vorig jaar kwamen 1213 bikers naar onze tocht. Kijk gerust eens naar de reacties van vorig jaar (26/02/06) en je zal zien dat we ons best doen zodat iedereen plezier aan z'n tocht kan beleven.
Gevarieerd parcours : bos, dreven, veldwegen, weide, kanaalpad,... Meerdere afstanden (+- 25 - 35 - 45 - 55 km) met dit jaar voor de liefhebbers een extra lus van +-15km op de grote afstanden.
Op de 45 & 55 km : 2 bevoorradingen en een extra bevoorrading op de extra lus.
Ruime parking + grote parking provinciaal domein Bulskampveld op 300m. Uitgebreide bike-wash (10), douches, kleedruimtes, verruimde bar voor après-bike en voor elk een boterham !
Kijk verder op www.kwbbeernem.be (selecteer "2006-2007" dan doorklikken naar "activiteiten" en probeer "7e mountainbike" te passen)
Wij zijn er alvast klaar voor !
Sportieve bikersgroeten.
Laatst gewijzigd door KWBbiker op za 03 feb 2007 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

Deze superiabiker zal zeker van de partij zijn voor de grote toer (incluis lus) ik kom met de fiets van veldegem naar beernem, dus als er liefhebbers zijn om mee te fietsen naar beernem laat iets weten (pb), we maken er een marathon van :wink: :-D

greetzzzzzzz
moviestar 8)
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ik ga er dit jaar,in tegenstelling tot vorige jaren,niet bij zijn.
Het is inderdaad een beregoeie tocht met mooie off-road.Het enige minpuntje vorig jaar was de veel te kleine inschrijving-apres plaats,maar als dat maar een minpuntje is dan weet je dat de rest wel goed was.Ging anders wel afkomen daar het niet ver van mijn deur is,maar nu doe ik eens de omgekeerde wereld en ga ik nogmaals een toertocht in Frankrijk meepikken.Volgens kenners (lees : steenbakkers) een enorm prachtig parcours.Maar ik moet geen reclame maken voor dienen tocht hé.
Ik zou zeggen,wie zich de verplaatsing ontziet moet afzakken naar Beernem.Je zal zeker een goed parcours onder de wielen krijgen en ook een geslaagde zondag beleven.
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

moet m'n bovenstaand bericht herzien hoor ... op 24 febr. is er een avondfeest van m'n werk (superia) en zal zien hoe laat het wordt, maar komen doe ik zeker naar beernem maar dan misschien voor een kleinere toer ... we zien wel wat het wordt :wink: #-o

greetzzzzzz
moviestar 8)
Gebruikersavatar
vuul vintje
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: do 16 feb 2006 15:54
Rijdt met: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Bericht door vuul vintje »

Als ik de Butcher kan overtuigen, zullen we daar met 2 landen vanuit de Rodenbachstede :lol: :lol: Trouwens altijd leuk biken rond het Brugse :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

@ KWBbiker
Zit die extra lus al bijgereken op de 55 km? :(
Of is het 55km + 15km extra? :bounce:
Gebruikersavatar
the voltman
Kerstman
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 03 okt 2005 12:09
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door the voltman »

Vorig jaar deze tocht gereden, en ben dit jaar zeker opnieuw van de partij met de brigandsbikers.

greetings the voltman
Gebruikersavatar
fast & furious
Kerstman
Berichten: 161
Lid geworden op: vr 09 sep 2005 18:58
Rijdt met: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Bericht door fast & furious »

slijkcrosserke schreef:@ KWBbiker
Zit die extra lus al bijgereken op de 55 km? :(
Of is het 55km + 15km extra? :bounce:
Volgens mij is het 55+15
want KWBbiker spreekt over een extra bevoorrading op die extra lus!

F&F komen ook af naar Beernem(teminste als mijn rug genezen is,k'zit
op de sukkel met mijn gezondheid zulle :evil: :evil: :evil: :evil: )
Tom-pson
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 21 jan 2007 18:27
Rijdt met: Thompson s-bend, LX groep

Bericht door Tom-pson »

Er is blijkbaar iets mis met de website want ik kan de activiteiten van 2006-2007 niet bekijken. Wellicht een foutje in het JavaScript.


gimme info :bounce: (meer specifiek het adres van de startplaats)
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

fast & furious schreef:
slijkcrosserke schreef:@ KWBbiker
Zit die extra lus al bijgereken op de 55 km? :(
Of is het 55km + 15km extra? :bounce:
Volgens mij is het 55+15
want KWBbiker spreekt over een extra bevoorrading op die extra lus!

F&F komen ook af naar Beernem(teminste als mijn rug genezen is,k'zit
op de sukkel met mijn gezondheid zulle :evil: :evil: :evil: :evil: )
Wel fast,ge hebt dezelfde ziekte als ik.Was namelijk de reden waarom ik niet kon biken dit weekend : de rug.Intussen een ostheopaat geraadpleegd en ik moet zeggen het heeft goed gekraakt,zulle.
Als nu alles nog weer een beetje op zijn juiste plooi valt,dan ben ik weer tip-top en klaar voor de strijd.
Plaats reactie