25/02/07 oelegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Nowp, daar passeren ze idd al jaren ni meer vanwege "te zwaar zeker", haha.

Het is een ander stuk ergens in de buurt van de autostrade, echt heel diepe sporen waar je maar een heel smal randje hebt om op te rijden als het geregend heeft en daar alles nen dikke halve meter onder water staat.

Maar ik vergeet dus altijd waar dat juist ligt he :roll:
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

TITTYMAN schreef:Nowp, daar passeren ze idd al jaren ni meer vanwege "te zwaar zeker", haha.

Het is een ander stuk ergens in de buurt van de autostrade, echt heel diepe sporen waar je maar een heel smal randje hebt om op te rijden als het geregend heeft en daar alles nen dikke halve meter onder water staat.

Maar ik vergeet dus altijd waar dat juist ligt he :roll:

Hmmm kheb een klein vermoeden ... Komt dat pad niet uit aan de brug over de autostrade die naar Zandhoven leidt? ... Als je de baan daar oversteekt zit je vlakbij de Arizona-ranch.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Het zou kunnen. Ik weet wel dat je eerst een stukje smalle singletrack met haakse bochten doet door een bos met allemaal twijg-achtige smalle boompjes. :roll:
WieltjesZuiger
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: za 17 feb 2007 12:13
Rijdt met: gary fisher ziggurat

Bericht door WieltjesZuiger »

beiden juist :-D
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Wat hebben we gewonnen ? :bounce:
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

TITTYMAN schreef:Het zou kunnen. Ik weet wel dat je eerst een stukje smalle singletrack met haakse bochten doet door een bos met allemaal twijg-achtige smalle boompjes. :roll:

Is dat niet vlakbij de parking van de autostrade, baan Oelegem / Zandhoven? Daar staan altijd zoveel otto's maar nooit geen kat te zien, kvraag me toch af wat daar gebeurt in die boskes ...
Gebruikersavatar
Mr.Ko
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 22:34
Rijdt met: Thompson & Decathlon & Cube Ltd Team

Bericht door Mr.Ko »

Flyboy, je bent idd. niet de enige die dat vraagt .... ik bagger in die buurt van't fort vaak rond en soms vertrek ik op die carpool maar daar doen ze niet alleen aan carpoolen :wink:

Weggeske dat Tittyman zoekt gaat rond het fort en ge hebt na regenweer de keus : door de plassen en op't randje of de ploemp in ! it's up to you ! :-D
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Nowp, dat is het weggetje echt niet, want rond het fort rij ik bijna iedere week. Het ligt totaal ergens anders, maar het is vlakbij boskes in de autostrade.

De stukken zijn echt enorm diep uitgereden, want als het droogstaat kom je met je schouders ongeveer tot aan de rand waarover je rijdt als alles onder water staat.

Als het er nog in zit zal ik het zondag "proberen" te onthouden :-D
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Een zware griep heeft mij bevangen. Het ziet er niet goed uit, nondedjukes, khad er zo naar uitgekeken. :(
Gebruikersavatar
Mr.Ko
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 22:34
Rijdt met: Thompson & Decathlon & Cube Ltd Team

Bericht door Mr.Ko »

@ Tittyman : Ow...dan heb je iets ondekt daar, wat ik nog niet heb gevonden ! =D>

Ik bol er ook geregeld dus we komen elkaar wel is tegen !
Plaats reactie