11/02/07 Linkhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ktm pirke
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 30 jan 2006 17:23
Rijdt met: scott G Zero

Bericht door ktm pirke »

Ktm pirke ( de natte zwarte met bril op de bevoorading) wil samen met de andere bestuursleden, leden en medewerkers iedereen danken voor zijn komst naar Linkhout ondanks het aanhoudende regenweer.
We mochten dit jaar een 600 tal rijders verwelkomen, dit zijn er wel 1200 minder dan vorig jaar maar dit is wel begrijpelijk gezien de omstandigheden(regen en concurentie Heverlee en Zonhoven).
De freaks die er waren hopen we toch het beste gegeven te hebben.
Natuurlijk hopen we volgend jaar op goed weer, en laat jullie commentaar maar vloeien, zowel positief als negatief(als die er was buiten het weer?)
Als bekenden mochten we dit jaar Hilda Quintens,Werner Daemen en Gert Vanderaerden verwelkomen.
Verder onze dank aan alle leden en medewerkers die dit mogelijk hielpen maken.
Tot volgend jaar met dank van het bestuur!!!
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

hier ook, om 7 uur opgestaan en er terug ingekropen wegens te hard regenen, spijtig.
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Negatieve reacties ? Ik heb er geen, voor mij was alles dik in orde ! Bovendien heeft dat rotweer ook voordelen : Snellere slijtage = sneller nieuwe fiets/onderdelen (vrouwtje ziet dat echter als een nadeel), techniek oefening, zwaardere training, gratis moddermasker,etc...Toch verlang ik ook stilletjes aan naar de zomer en droog weer.
Ik heb het me enkele keren beklaagd dat ik vertrokken was maar de voldoening achteraf....nog wel wat werk gehad met fiets,kledij,mijzelf om alles terug schoon te maken. En weeral gefilmd door Fons. Toch wel op een slecht moment zeker. Normaal gezien geraak ik WEL boven op die klim #-o Ik denk zelfs dat het de eerste keer was dat ik in het limburgse ging rijden. Voor herhaling vatbaar in ieder geval.
rancho
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 06 sep 2005 21:45
Rijdt met: Specialized Epic Marathon '05, IdWorx Mountain Rohler '06

baggertochtje

Bericht door rancho »

toch blij dat ik alle moed heb bijeengeraapt om dit tochtje te komen rijden - was wel 1u met de auto bollen vanuit Turnhout (in gietende regen) maar al bij al toch zeker de moeite waard. Heb echter nog nooit in zo'n bagger gereden, maar zo ben ik wel een ervaring rijker. Eén keer flink onderuit geschoven bij afdaling in de modder, maar zonder schade. Opmerkelijk was toch dat de regen tijdig gestopt is, maar met die opspattende modder was het bijna niet te merken. Complimenten voor de goeie sfeer en organisatie - een blijver! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

mersie flying horse

normaal gingen we naar heverlee gaan maar op de laatse moment aangepast omdat we dachten dat dat in linkhout minder erg ging zijn

serieus mispakt zouw ik zeggen :-D
ging vanag begin een beetje te hard voor me flying hose
(hem zwarte sneew gezien)
banden stonden veel te hard ( duwde me zot ) in de modder
bevoorrading was dik in orde .
bij droog weer is dit een prachtige tocht
enkel min puntje de douche's :( :( :( ( niet de tent ) maar in de voetbalkantine dit is echt middeleeuws !! kunnen beter twee tenten zetten.
er kwam maar 5 druppeltjes warm water uit . voor de rest zeker in orde

groeten bert
Rudolf
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 18:16
Rijdt met: Gt Ricochet

Bericht door Rudolf »

enkel min puntje de douche's :( :( :( ( niet de tent ) maar in de voetbalkantine dit is echt middeleeuws !! kunnen beter twee tenten zetten.
er kwam maar 5 druppeltjes warm water uit . voor de rest zeker in orde

groeten bert[/quote]

We hebben speciaal een douchewagen met tent gezet, zodat de voetballokalen maar als extra dient, en als je dan weet dat er 2 voetbalploegen, arbitter, damesdouches en douche wagen tegelijk water verbruiken, kan het soms zijn dat in die douches weinig water is. We hebben er al een gasgeizer tussen gehangen want vroeger na 40 man was het warm water op. Maar als de voetbal niet aan het douche is hebben we toch warm water in deze lokale.
Rudolf
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 18:16
Rijdt met: Gt Ricochet

Bericht door Rudolf »

Sommige bikers vergeten al iets mee naar huis te nemem.

We hebben toch een waardevol stuk gevonden, iemand is zijn helm vergeten.

Kan de eigenaar zich bekend maken, zodat we het kunnen terugschenken
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

De Fons heeft weer een mooi filmpje gemaakt.
Wat me opvalt, is dat ondanks het pokkenweer alle bikers rondfietsen met een smile tot achter hun oren, dit is zeker toe te schrijven aan een puike organisatie en een zeer mooi parcours.
Goed dat de Fons me in het begin van de tocht in beeld weet te vangen want na 60km zou ik mezelf niet meer herkend hebben. :lol:
Gebruikersavatar
TW245
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 04 nov 2006 11:43
Rijdt met: Scott LMT, Scott Addict R2

Linkhout

Bericht door TW245 »

Zeer mooi filmpje Fons, goed gedaan. Wij waren er ook, we hebben genoten van de tt , het geeft op een prachtige manier de sfeer weer, daar in Linkhout.
Proficiat =D>


http://www.x-tremebikers.be/
Plaats reactie