18/02/2007 Neeroeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

het was een mooie tocht.
er valt inderdaad meer uit de streek te halen, maar de organistoren hebben volgens toch goed hun best gedaan om er het beste van te maken !
onderweg nog enkele bekenden tegengekomen, en de zon mocht wel net iets meer van de partij zijn geweest!
kingston
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 20 sep 2005 17:45
Rijdt met: minerva dolomiti

Bericht door kingston »

Voor mij is het ook tegengevallen.
Eigen schuld, ik moet ergens in het begin ergens een splitsing hebben gemist #-o . Misschien iets te maken met die schoon madam die in de buurt rondreed :-D

Tot mijn verbazing kwam de bevoorrading heel vlug, toen wist ik het wel.
Omdat ik zo laat was vertrokke, heb ik het daar maar bij gelaten aan de finish.

Ge zult mij dus zeker terugzien volgend jaar, ik heb nog wa te goed :lol:

Tot de volgende
Byorka
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: za 25 dec 2004 11:34

Bericht door Byorka »

Flip FSR schreef: en zeker 10% van de deelnemers reed zonder helm, COOL =D> #-o :
Ik had ook geen helm op, die was ik thuis vergeten mee te nemen in de auto. Normaal fiets ik thuis weg en dan vergeet je niets. Nu was ik dus de helm vergeten. :oops:

Eerste keer zonder helm. :-?
Gebruikersavatar
patje !!!!
Mountainbiker
Berichten: 408
Lid geworden op: vr 22 apr 2005 23:25
Rijdt met: SCOTT SCALE 30

Bericht door patje !!!! »

Het was een heerlijk tochtje , met heerlijk weer , wat moet je meer hebben !!
Mooie bevoorrading , voor sommige wat laat , dat kan !!!

51 km gereden , 24.8 AVS , ik ging tevreden naar huis !!!

Zeker tot volgende keer !!
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Bericht door nero »

:lol: Ook het fietske opgekropen. Eerste kilometers gingen wat moeilijk, vals plat omhoog maar eenmaal de diesel opgewarmd was ging het mij heel goed af. Mooi tussen de bossen gereden met weinig asfalt. het aqaurius-meisje heb ik ook gezien.Toch altijd leuk van een mooi vrouwtje te zien bij de bevoorading. Ze hadden daar een immense voorraad aqaurius blikjes, genoeg voor 10 toertochten en het tomatensoepje met ballekes was ook best lekker. Na de bevoorrading was het maar een 18 km meer. Met op een gegeven moment een splitsing voor ervaren bikers en rechtdoor voor minder ervaren. Was een mooie singletrack met een pittig afdalingske. Ik las iets hoger over géén helm opzetten. Een helm is er niet alleen voor als je valt, het gebeurt ook af en toe dat je met een goei snelheid een laag of scheef hangende tak raakt. Als zo iets tegen je hoofd komt heb je toch een goede buil of nog erger.
besluit: deze omgeving betreft een prachtige streek, Misschien zijn er iets meer single-tracks en beklimmingen mogelijk, maar ik zag dat er ook een wandeltocht ergens in de buurt van opoeteren was en misschien mochten we deze niet storen. Ik vond het een prima organisatie =D>
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

Flip FSR schreef:Die in da blauw frakske hierboven heeft ook niet veel nachtrust gehad geloof ik :roll: Of zou dat van die "pillekes" zijn? :lol:

't Was een fijn tochtje, goede bevoorrading en zeker 10% van de deelnemers reed zonder helm, COOL =D> #-o
Eentje net voor ons die dan ook eens merkte dat dikke takken harder zijn dan lege hoofden, waarvan akte 8)

Wij hebben ons in ieder geval kostelijk geamuseerd, volgend jaar weer.

Oh ja, heeft er iemand de track gelogd? Ikke GPS vergeten :oops:
ik heb ze gelogd

wij hebben zelfs iemand met ze jeansbroek zien rijden, met zen portefeulle er nog in, ook zonder helm #-o

bevoorrading zo laat vond ik niet erg, vind het altijd plezanter da ze over de helft staat, moet ge zover niet meer.

Heb trouwens 301hm's gemeten op de 48km


de tocht van Opoeteren in de zomer vond ik wel beter, vond parcour soms wat saai
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

Bivy schreef:Hoi bikers, heeft er iemand een idee van de hoogtemeters op deze TT?
Wel wel, uwe Avatar komt me erg bekend voor :wink:
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

het was een mooie tocht samen 8) :P met k2-er en headshot we hebben zo 48km er waren ook mooie meisjes aan de bevoorranding van AQAURIUS :P
er valt inderdaad meer uit de streek te halen, maar de organistoren hebben volgens toch goed hun best gedaan=D> =D> =D> om er het beste van te maken !de douches waren ok want water lekker warm :P
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Flip FSR schreef:Die in da blauw frakske hierboven heeft ook niet veel nachtrust gehad geloof ik :roll: Of zou dat van die "pillekes" zijn? :lol:

't Was een fijn tochtje, goede bevoorrading en zeker 10% van de deelnemers reed zonder helm, COOL =D> #-o
Eentje net voor ons die dan ook eens merkte dat dikke takken harder zijn dan lege hoofden, waarvan akte 8)

Wij hebben ons in ieder geval kostelijk geamuseerd, volgend jaar weer.

Oh ja, heeft er iemand de track gelogd? Ikke GPS vergeten :oops:
Staat op kraksontracks dankzij nr. 56 :wink:
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

ivo schreef: Staat op kraksontracks dankzij nr. 56 :wink:
Waarvoor dank [-o<
Plaats reactie