18/02/2007 Neeroeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

18/02/2007 Neeroeteren

Bericht door Ramboke »

Aangezien de TT van dilsen op 17/12 zo een geweldig succes was (voor mij dan) wil ik zeker meedoen aan deze van neeroeteren. Dus mijn vragen zijn:

parcours? welke bossen worden gedaan? moeilijkheidsgraad? hoe zit het met de gelijkenis met de TT van Dilsen/As?

Alle info is welkom!!

De Groeten
mark 01
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 04 feb 2005 11:06
Rijdt met: ghost

Bericht door mark 01 »

Deze TT Vertrekt aan het voetbalplein van Waterloos in Neeroeteren. Via een lus richting Opoeteren, komen we aan de volmolen in Bergerven. Hier worden er een paar heuvels voor de wielen geschoven en gaat het naar Opoeteren voetbalplein ( ong. 4 km zelfde traject als Dilsen ). Van hier draaien we naar de Houw om zo de Wouterbron te passeren, om over Lauwel terug tekeren naar de Woutercamping. Weg Opoeteren - Opglabbeek oversteken en gaan door het Gruitroderbos om in Neerglabbeek bij de bevoorrading uit te komen. Na deze halte gaan we richting vertrek om aan de kastanjedreef linksaf te draaien naar Opitter om via Solterheide in Waterloos aan te komen.
Er zijn talrijke hellingen en maar weinig verharde weg.
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

Bericht door Ramboke »

ok, ik zie dus dat er totaal andere bossen worden aangedaan in vergelijking met dilsen TT. Ideaal dus!!

Hartelijk bedankt!
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

Ik heb gisteren nog 60 km rondgetoerd in deze bossen : magnifiek !!
Ik heb wel gezien dat op bepaalde paden van deze toertocht tengevolge van de laatste storm nog heel wat bomen de weg versperren ; dit is in beperkte mate het geval in Bergerven doch in Opitter is er in een bepaalde dreef absoluut geen doorkomen aan : daar zal de organisatie zeker en vast een andere weg zoeken :wink:
Ik zal er alleszins zijn.
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

Bericht door Ramboke »

Josss schreef:Ideze bossen : magnifiek !!
Dat ge dat maar weet!
mark 01
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 04 feb 2005 11:06
Rijdt met: ghost

Bericht door mark 01 »

Wij zullen het traject op sommige plaatsen moeten wijzigen, omdat er te veel omgewaaide bomen de doorgang versperren.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

mark 01 schreef:Wij zullen het traject op sommige plaatsen moeten wijzigen, omdat er te veel omgewaaide bomen de doorgang versperren.
Neenee, zo laten. Let's bunnyhop!! :drunk: :lol:
Gebruikersavatar
WorkZ
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 13 nov 2006 19:24
Rijdt met: Kung Fu Tubing

Bericht door WorkZ »

Geloof me, op sommige plaatsen is er echt geen 'bunnyhup'en aan. Ergerlijk veel afstappen in bepaalde bossen daar in de buurt... Maar 't parcours van de TT zal wel vrij zijn en zeker de moeite :wink:
biker67
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 25 sep 2006 22:34
Rijdt met: mats lite

Bericht door biker67 »

zou den LMTB hier zijne leffe kunnen laten staan, laat hem maar afzien wringers :wink: :wink:
mark 01
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 04 feb 2005 11:06
Rijdt met: ghost

Bericht door mark 01 »

zou den LMTB hier zijne leffe kunnen laten staan, laat hem maar afzien wringers

Denk het niet, heeft naar een parking gevraagd dicht bij de kantine. Zo hoeft hij zijne fiets niet uit te laden om er te geraken. :P :P :P
Plaats reactie