03/02/2007 TT Ingooigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
captain crash
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 21 nov 2005 09:36
Rijdt met: stumpjumper comp 08

Bericht door captain crash »

kommil foo schreef:Deze morgen gestart in yvegem voor de 50 km met enkele steenbakkers.
Eindelijk was da zonneke daar en twas gewoon een zalig weerke om te biken :wink:
Over de tocht zelf ben ik tevreden er zat misschien wel veel bane in maar na de voorbije weken te ploeteren in de modder was dit eens meer dan welkom [-o<
Het enige kleine minpuntje dat ik vond was dat sommige pijltjes laat aangeduid waren :(
Bikewash in orde douche was beetje koud maar we waren des te frisser :roll:
Daarna nog ne goede apres met een stuutje met gekapt =D>
Zeker tot volgend jaar yvegem [-o<
Tot volgende week kommil

ps: veel beterschap aan de biker die omvergereden was op de top van de oude kwaremont en veel beterschap aan het meisje die haar pols gebroken had op de kluisberg hopelijk zijn jullie vlug weer onder ons :wink:
waarvoor dank, verwondingen ernstiger dan verwacht:

hersenschudding
gebroken neus
onderhuids thv sinussen weefsel volledig afgescheurd

gevolg: operatie van meer dan een uur, 1 nacht hospitalisatie in observatie, 2 weken werkonbekwaam.

ben aan de beterhand, al blijft ademhalen door de neus nog altijd niet mogelijk.

gelukkig had ik helm op zoniet waren de gevolgen nog ernstiger geweest vrees ik.

bedankt aan de bikers die even zijn gestopt om te helpen, mijn bike-maat was immers lichtelijk in shock.

EEN HELE DIKKE MERCI AAN DE BIKESTER DIE ZO VRIENDELIJK & KALM IS GEWEEST & DIE DE HULPDIENSTEN HEEFT VERWITTIGD VIA HAAR GSM! (mijn oprechte dank!!!, zelf was ik niet in staat om dit te doen)
Plaats reactie