03/02/2007 TT Ingooigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bonsai
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 21:53
Rijdt met: Orbea satellite

Bericht door bonsai »

k'heb melding gezien dat de backups terug zijn. =D>
Gebruikersavatar
bonsai
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 21:53
Rijdt met: Orbea satellite

Bericht door bonsai »

Gebruikersavatar
Dizze
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 10:55
Rijdt met: MTB Wilier Triestina

Bericht door Dizze »

iemand enig idee van aantal klimmeters . Verleden jaar in de streek van de kluisberg 3x doodgegaan op een zomer toertocht . 'k wil mijn voorzorgen nemen
Gebruikersavatar
*Steve*
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: di 05 jul 2005 17:59
Rijdt met: Cannondale Flash 29

Bericht door *Steve* »

CuBiker schreef:iemand enig idee van aantal klimmeters . Verleden jaar in de streek van de kluisberg 3x doodgegaan op een zomer toertocht . 'k wil mijn voorzorgen nemen
In het topic van vorig jaar, dat Bonzai opgerakeld heeft, staat dat er op de 70 km 780 hoogtemeters waren. En er mag dan nog veel road inzitten, tis zeker en vast een goe trainingske in een mooie streek.
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Bericht door Gunter »

Rock Rider schreef:
Gunter schreef:en het moddergehalte???
geen liefhebber? denk dat het nogal wat zal meevallen...
hangt natuurlijk af van het weer van de komende dagen hé... :wink:
idd, geen modder-liefhebber; geef mij maar liever een klim van 200hm ipv een modderstapstrook van 200m

ben dan ook een klim-liefhebber hé ;-)
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

uit vorige edities weten we dat we hier een golvend (± 800 hm vorig jaar) parcours krijgen met nu en dan een strook offroad. ik denk verhouding 30/70. Dit is een ideale tocht om km's te maken.
Vorig jaar toch nog enkele mooie stroken gekregen richting korte keer. Vorig jaar vond ik het grootste minpunt dat besloten werd rond de kluis te rijden ipv erdoor. ook de laatste 15km waren zeer karig bedeeld met offroad stukken.
Aangezien er niet direct een beter alternatief is mogen ze mij hier opnieuw verwachten.
gonewild
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: do 10 nov 2005 13:15
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door gonewild »

Is er eigenlijk iemand van de organisatie aanwezig die wat uitleg kan verschaffen ? :-? :-?
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

gonewild schreef:Is er eigenlijk iemand van de organisatie aanwezig die wat uitleg kan verschaffen ? :-? :-?
ik heb navraag gedaan naar een email adres van één van de organisatoren. Hier komt binnenkort meer info. Als ik morgen het email-adres niet heb, dan bel ik eens... :wink:
Dus, morgen meer...
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

Ik vindt dat die tocht eerder lof dan kritiek verdient. 8)

Trouwens doen ze ook de moeite om verandering te brengen want vorig jaar was het parcourts in grote mate in omgekeerde richting t.o.v. en eveneens zaten er een paar andere hellingen in de tocht t.o.v. het voorgaande jaar. =D>

En de 70 km zijn misschien niet zo zwaar als dezelfde afstand van andere tochten(en dan mogen het al toch ook al geen platte zijn) maar ik zou het toch zeker geen makkie noemen ook of we zullen na het weekend hier veel berichtjes lezen van bikers die het onderschat hebben. #-o

Ik heb reeds 5 of 6 deelnames aan deze tocht en helaas zal ik er dit jaar er niet bij kunnen. :-?
gonewild
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: do 10 nov 2005 13:15
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door gonewild »

Ik vond de tocht zeker oké, als je voor de eerste keer een lange afstand doet.

En geef toe , zo'n keer doodgaan doet toch deugd
Plaats reactie