03/02/2007 TT Ingooigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

Mij hier ook goed geamuseerd ! Door pech in het begin ( oa van collega Rock Rider ) heel wat tijd verloren en dan maar de 55 ipv de voorziene 70 gekozen . Nog een deugtdoende 'frisse' douche en een leuke après uiteindelijk om 13u30 naar huis vertrokken .
Ik moest in namiddag nog bij Van Eyck in Aalst ( om een hoopke onderdelen voor den bike ) zijn en terug zijn tegen 17u30 want de vrouw moest weg en ik zat met ons kleine Luna .

Het was wel een beetje veel offroad naar mijn goeste maar dat wisten we op voorhand ! Richting Kluis maakte het toch wel leuker .

Ingooigem , kzou zeggen wss. tot volgend jaar !
Gebruikersavatar
slobodan
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 28 dec 2002 21:39
Rijdt met: Scott Expert Racing

Bericht door slobodan »

Rond 10u vertrokken, prachtig weer, mooie tocht in het vooruitzicht, we zagen het helemaal zitten.

Helaas, na 8 km, bij het indraaien van de Hellestraat uitgegleden op een ijsplek, pijn in de linkervoet, kon er niet meer op steunen.
De 2 boerinnen die aan de fameuse bocht stonden te kijken zeiden: ho, er zijn er hier zeker al 20 gevallen vandaag!!
Na een snelle interventie van de organisatie (een pluim!) door mijn fietsmaat naar de spoed in Kortrijk gevoerd. Diagnose: voet gebroken.

Hierbij een oproep: als je valt over een gladde plek die niemand kan voorzien, denk er aan dat er nog fietsers volgen die hetzelfde zullen tegenkomen en probeer er iets aan te doen: organisatie verwittigen, blijven staan om de achterop komenden te waarschuwen, takken op de plek leggen...

Het zal zeker naief zijn om dit te verwachten???
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Ik ben gestart rond 9 uur voor de 50.Deze afstand was meer dan genoeg voor mij na enkele bikeloze weekends en ziekte.Ik vond het parcours goed.Veel afwisseling en hier en daar mooie uitzichten,en enkele kuitenbijters.De bevoorrading was inderdaad basic maar voor mij volstaat dit.Het poer was op toen ik terug aankwam te Yvegem.Volgend jaar zeker terug,dan al voor de vierde keer.
Spoedig herstel toegewenst aan de geblesseerde bikers!
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Denk ik niet!
Iedere organisatie zou s'morgens moeten voorrijden ter controle, bij een tt.
Zo kun je gevaarlijke situaties melden en er nog iets aan doen ook!
Hadden ze de mooiste kleedkamers en het warmste water dit jaar niet
voorzien voor de dames...Katrien 20?
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Denk ik niet; is wel als antwoord bedoeld op het berichtje van slobodan!
Gebruikersavatar
captain scarlet
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 08 dec 2006 21:39
Rijdt met: ne grijzen en ne zilver mè blauw'n

Bericht door captain scarlet »

de zoate schreef:
captain scarlet schreef:zeeer aangename tocht, goeie organisatie, alles tiptop in orde. vanmorgen 7h15 vertrokken uit bissegem voor de 70 maar 'pech onderweg' hield me tegen. derailleur in wiel gedraaid en pechbusje mogen bellen (overigens, pechdienst ook dik in orde, nogmaals merci voor het komen ophalen). dan vriendin mogen bellen die me gelukkig kon komen halen. der is weer werk aan de winkel/fiets.

cu
scarlet

ps: veel beterschap ook aan de raketwoman die naast me in het busje zat. diene pols groeit wel terug aanéén, zeker weten!
ah cpt scarlet, 't is toch wel jamre van joene derailleur, nu jé nog chance da je voe velomoakre ljiert, zo da je 't zelve goa kunn vermoaken
a propos goa je zoaterdaoge wok noa gelwe

tut noasteweke en zet joen gedachtn niet te vele up da raketwuveke, oei spel wilt ein in de menoage...

de zoate
hèhè, diene dérailleur is ol besteld, mao min dérailleurpatje gao wadandr's zine!? tè niemand van upt forum nog een mongoosepatte liggen??
gelwe lukt nie, moe gjil de zaoterdag weg. tgao de zundag zin.

top van de zoate!
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

captain scarlet schreef:
de zoate schreef:
captain scarlet schreef:zeeer aangename tocht, goeie organisatie, alles tiptop in orde. vanmorgen 7h15 vertrokken uit bissegem voor de 70 maar 'pech onderweg' hield me tegen. derailleur in wiel gedraaid en pechbusje mogen bellen (overigens, pechdienst ook dik in orde, nogmaals merci voor het komen ophalen). dan vriendin mogen bellen die me gelukkig kon komen halen. der is weer werk aan de winkel/fiets.

cu
scarlet

ps: veel beterschap ook aan de raketwoman die naast me in het busje zat. diene pols groeit wel terug aanéén, zeker weten!
ah cpt scarlet, 't is toch wel jamre van joene derailleur, nu jé nog chance da je voe velomoakre ljiert, zo da je 't zelve goa kunn vermoaken
a propos goa je zoaterdaoge wok noa gelwe

tut noasteweke en zet joen gedachtn niet te vele up da raketwuveke, oei spel wilt ein in de menoage...

de zoate
hèhè, diene dérailleur is ol besteld, mao min dérailleurpatje gao wadandr's zine!? tè niemand van upt forum nog een mongoosepatte liggen??
gelwe lukt nie, moe gjil de zaoterdag weg. tgao de zundag zin.

top van de zoate!

Ik wist niet dat ze hier Russisch spraken #-o #-o
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

begin van mijn verslagske op www.valcke-vanraes.be
rest volgt vanavond... :wink:
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

t'Is geen Russisch,maar een algemeen beschaafd Westfluten-taaltje! :lol:
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Bericht door polarbear »

Ikke zaterdag ook naar Ingooigem geweest met ons clubke én verbroedering met het Fast Forward Team en idd, twas bij momenten te veel fastforwarding om in dezen tijd van't jaar gezond bezig te zijn :-% Toegegeven, het parcours telde bitter weinig offroad voor een vtt-rit maar de afstand en heuvelkes bieden voer voor voldoende afwisseling. Enkele fotokes hier te vinden.

Afbeelding
Plaats reactie