Er werd toen wat geklaagd over iets teveel baan , maar voor mij was het toen meer dan voldoende, ben dit jaar zeker opnieuw van de partij op de 70km.
Streek : Vlaamse ardennen - Tiegem
Misschien nog een woordje uitleg van de organisatie?
Moderators: Reflex, Angelo., Test team
Bericht door Rock Rider »
Deze 70km is niet echt zwaar hoor, laat jullie niet afschrikken, let op mooie tocht, geen slecht woord over deze organnisatie, een tocht hoeft niet altijd echt zwaar te zijn. Deze tocht vind ik zelfs ideaal om eens een echte lange duurtraining van te maken. Heb ze bvb zelf vorig jaar met de fiets nog eens van en naar huis gereden, had rond de 90km. Zo kan je je goed voorbereiden voor het komende voorjaar en voor wie een marathon beoogt. Belangrijk is dan natuurlijk wel omdit aan een continu tempo te doen, en niet te veel laten opjagen door van die bikers die een strook rap rijden, maar dan blijkbaar maar de kleine afstand deden, begrijp die soms niet, mja bon, wie ben ik om te oordelen over een ander zijn rijstijl.Sjiva schreef:inderdaad de lange afstand spreekt me wel aan ... hopelijk wordt het een mooie tocht ...
ben benieuwd wat ze ervan maken want met 70 km kom je al een heel eind
Bericht door veeteeteetje »
Wie hier komt voor kilometerkes te rijden als voorbereiding op zijn wegseizoen zal zeker aan zijn trekken komen.Als ge dat dan nog ne keer met de fiets van thuis doet,dan is dat zeker een goed trainingske.Sjiva schreef:inderdaad de lange afstand spreekt me wel aan ... hopelijk wordt het een mooie tocht ...
ben benieuwd wat ze ervan maken want met 70 km kom je al een heel eind