11/02/07 - Heverlee (MBC de ZoeNK)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

mijne velgrand weg ijzer op ijzer en ceramic blokjes en rand ook en toch nog weg en het zijn shimano blokjes
Gebruikersavatar
Jokke_vlo
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: do 02 jun 2005 09:21
Rijdt met: Scott Scale 710 - Scott Spark 700RC worldcup 2015 - Scott Spark 900SL 2017

Bericht door Jokke_vlo »

Jokke,

Zoals gezegd het was een pracht van een toertocht. Jullie kunnen niet genoeg gerespecteerd worden voor jullie inzet ! Doe het maar is....
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Bericht door Foempes »

buiten de jammerlijke val van mijn broer , waarbij hij uitweek voor enkele enduromotards , en zijn scheenbeen werd opengereten , niets dan lof ....

remmen weg, ketting suckte soms, maar er is meer nodig om mijn pret te bederven !!!

afpijling, bevoorrading ( mét controle ), waarschuwingsborden en een afspuitstand om U tegen te zeggen , en de Phille als dépanneur van dienst .... =D> =D> =D>

hopelijk hebben we op 1 juli betere "werk"omstandigheden .. :roll:

keep up the good work "ZoeNKers"
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Foto's staan online --> www.zoenk.be

Edit 14/02 : damn, precies ewa problemen met de eerste reeks #-o ... Wordt vanavond gecheckt !!!

Edit 14/02 (nog eens) : probleem opgelost !!! Alle foto's zouden nu "bekijkbaar" moeten zijn.
Laatst gewijzigd door Thierry op wo 14 feb 2007 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

Over foto's gesproken: naar het einde van de 65 km, stond er een man foto's te nemen van ons, bikers die juist een helling waren opgereden.

Ik weet niet of dat het iemand was die met de ZoeNKers verbonden was, maar hij nam alleszins foto's. Toen ik hem vroeg "Sta ik er op?", zei hij ja.

Als die man dit bericht lees, post dan graag je foto's hier, of stuur ze door naar de ZoeNKers!
Plaats reactie