18/02/07 Lichtaart.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

Zero - Cool schreef:Weet er iemand waar je de genomen foto's van vandaag kan bezichtigen ?
Heb met fotograaf gesproken (echter de webmaster had het zeer druk) ze zal haar best doen waarschijnlijk dit weekend.
Houden jullie zeker op de hoogte.
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

MADRISTA666 schreef:met spijt in het hart moet ik zeggen dat het 1ste déél van de TT op géééééééééééééééééééééén kloten trok ( véél baan, brede boulvards,...) dat van die 8% road maak daar maar zeker een 20 van hoor!!!!

voor een streek die zoveel meer te bieden heeft!!! denk 1x maar géén 2de keer,
Kijk wij hebben nooit beweerd 8% road maar wel 8% onverhard en laat ons daar 2% naast zitten is het nog altijd geen 20%
En ja onze streek heeft veel meer te bieden, maar wij hebben een groen beheerder die echt niet te overtuigen is.
Maar daar hebt ge zeker een punt, onze streek bied nog meer.
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

Dutch Biker Leon schreef:
MADRISTA666 schreef:met spijt in het hart moet ik zeggen dat het 1ste déél van de TT op géééééééééééééééééééééén kloten trok ( véél baan, brede boulvards,...) dat van die 8% road maak daar maar zeker een 20 van hoor!!!!

Na de bevoorrading goed geamuseerd, maar eigenlijk konden we evengoed het Bloso parcours rijden!!!!!

Al bij al het 2de deel goed geamuseerd, maar spijtig dat het bijna constant op de Bloso route te doen was, voor een streek die zoveel meer te bieden heeft!!! denk 1x maar géén 2de keer, tenzij men volgend jaar een volledig ander parcours heeft
Leef jij toevallig in een wereld waar ze geen vergunningen kennen 8-[.

Bedankt Leon
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

Aan alle bikers.
De negatieve op positieven commentaren geen probleem. (kunnen we uit leren)
Echter in naam van onze ganse ploeg, kan, en mag ik gerust stellen, ge waart een sportief publiek.
En wat ons zeker nauw aan het hart lag!
Er was respect voor jonge, oude, en vrouwelijke deelnemers. Ze werden niet van de baan gereden door de snellere deelnemers.
Ook het taalgebruik was beperkt, zelfs grappig.
Kijk, en dat is wat de sport MTB zo mooi maakt .(een grote familie).
Gebruikersavatar
Den Barbier
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 22:10
Rijdt met: Scott Tampico / Specialized Epic

Bericht door Den Barbier »

Even toch vermelden dat het zeker niet eenvoudig moet zijn om dergelijke toertochten te organiseren. Zij die negatieve [-X , al dan niet goed bedoelde, kritiek geven zouden het zelf eens moeten proberen.
Ik van mijn kant ben al heel content dat ik elk weekend kan gaan biken en dit nooit ver van de deur. En daar ben ik de mensen van de verschillende organisaties dankbaar voor. Want stel u eens voor dat er niemand iets organiseert, dan kan je elke week op een BLOSO-toer gaan rijden en dat is helemaal niet leuk. En binnen de korste keren staa er in elk bos en elk stuk natuur verbodsborden voor mountainbikers. En dat is toch het laatste wat we zouden willen of niet?
Ik zou daarom een pak meer respect willen vragen voor alle vrijwilligers die hun vrije zondag opofferen om ons onze sport uit te laten oefenen. En ja, de seingevers hebben ook van mij een hartelijke merci gekregen. Aan alle anderen en vooral aan Viking bij deze ook bedankt. =D>
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

viking schreef:
MADRISTA666 schreef:met spijt in het hart moet ik zeggen dat het 1ste déél van de TT op géééééééééééééééééééééén kloten trok ( véél baan, brede boulvards,...) dat van die 8% road maak daar maar zeker een 20 van hoor!!!!

voor een streek die zoveel meer te bieden heeft!!! denk 1x maar géén 2de keer,
Kijk wij hebben nooit beweerd 8% road maar wel 8% onverhard en laat ons daar 2% naast zitten is het nog altijd geen 20%
En ja onze streek heeft veel meer te bieden, maar wij hebben een groen beheerder die echt niet te overtuigen is.
Maar daar hebt ge zeker een punt, onze streek bied nog meer.
Tja die groene mannen zijn echt zeikerds!!!! Geloof me 10% zit er nog een stukje naast hoor, tenzij men die brede boulvards meerekend in offroad????

Om op leon terug te komen, heb al TT gedaan die enorm goede stukjes doen ( met vergunning ) en toch niet op Bloso parcours, maar ja ik zal wel wéér de moeilijke zijn hé!!!!!! Dan moet men gewoon niet beloven dat er een minimum aan bloso route is . Ik vond persoonlijk tegenvallen zeker omdat we van redelijk ver kwamen ( maar vind die streek zo machtig met al die singeltrack ) en dan is het wel een teleurstelling, zeker het 1ste stuk ( trok op niks ) en daarna constant op Bloso!!!! Voila daarmee is alles gezegd
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

MADRISTA666 schreef:met spijt in het hart moet ik zeggen dat het 1ste déél van de TT op géééééééééééééééééééééén kloten trok ( véél baan, brede boulvards,...) dat van die 8% road maak daar maar zeker een 20 van hoor!!!!

Na de bevoorrading goed geamuseerd, maar eigenlijk konden we evengoed het Bloso parcours rijden!!!!!

Kuitenbijters heb ik ni echt tegengekomen, overal op geraakt zonder te véél moeite ( welke klim was dit waar niemand zou opgeraken?), maar ja ik ben de klimmen bij ons gewoon en daar zit je gemakelijk aan 600hm op 30km.

Nen dikken merci aan alle mensen die hunnen zondag opofferen om seingever te spelen =D> =D> =D> pijlen waren goed, bevoorrading gemiddeld.

Al bij al het 2de deel goed geamuseerd, maar spijtig dat het bijna constant op de Bloso route te doen was, voor een streek die zoveel meer te bieden heeft!!! denk 1x maar géén 2de keer, tenzij men volgend jaar een volledig ander parcours heeft


@ den barbier!!!

kijk hier is boven over wat ik van die mensen geschreven heb??? Heb vééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél respect voor die mensen, maar ik wil hun toch op de negatieve punten wijzen ook.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Had nog de bloso niet gedaan, maar dat stuk was fantastisch. Ik kom zeker de bloso eens helemaal doen (met medewerking van)
Boulevards zijn voor mij ook geen offroad, dus tot de bevoorrading was alles ongeveer onroad.
Road is ni asfalt he, road is verhard en op de kaart..
Sorry trouwens voor die ene 5000€-carbon-Granviller die bang was om zijn prachtige bike vuil te maken... Ik wou u niet bespatten toen ik door die plas ging... :lol: :P
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

MADRISTA666 schreef:
MADRISTA666 schreef:met spijt in het hart moet ik zeggen dat het 1ste déél van de TT op géééééééééééééééééééééén kloten trok ( véél baan, brede boulvards,...) dat van die 8% road maak daar maar zeker een 20 van hoor!!!!

Na de bevoorrading goed geamuseerd, maar eigenlijk konden we evengoed het Bloso parcours rijden!!!!!

Kuitenbijters heb ik ni echt tegengekomen, overal op geraakt zonder te véél moeite ( welke klim was dit waar niemand zou opgeraken?), maar ja ik ben de klimmen bij ons gewoon en daar zit je gemakelijk aan 600hm op 30km.

Nen dikken merci aan alle mensen die hunnen zondag opofferen om seingever te spelen =D> =D> =D> pijlen waren goed, bevoorrading gemiddeld.

Al bij al het 2de deel goed geamuseerd, maar spijtig dat het bijna constant op de Bloso route te doen was, voor een streek die zoveel meer te bieden heeft!!! denk 1x maar géén 2de keer, tenzij men volgend jaar een volledig ander parcours heeft


@ den barbier!!!

kijk hier is boven over wat ik van die mensen geschreven heb??? Heb vééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél respect voor die mensen, maar ik wil hun toch op de negatieve punten wijzen ook.
blijf dan in't vervolg weg, dan kan ik over die brede boulevard sjeezen zonder jou te moeten ontwijken.
sorry hé :evil: maar dit was echt geen slechte tocht! ook al zaten er veel brede boulvards zijn. als er niet op andere stukken mag gereden worden is dat zo gewoon. en als jij dit een slechte tocht vond dan vind jij HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL weinig tochten een goeie!
Gebruikersavatar
Simple Mind
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 00:35
Rijdt met: Iets dat mijn ventje ineen gestoken heeft :-)

Bericht door Simple Mind »

viking schreef: Er was respect voor jonge, oude, en vrouwelijke deelnemers. Ze werden niet van de baan gereden door de snellere deelnemers.
Ook het taalgebruik was beperkt, zelfs grappig.
Kijk, en dat is wat de sport MTB zo mooi maakt .(een grote familie).
Volledig akkoord : op tijd en stond een aanmoediging gekregen en altijd een snelle mercie als we effe aan kant gingen om plaats te maken voor de snelle bikers !
Plaats reactie