21/01/2007 - Brasschaat

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
saucony
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 12 aug 2006 18:22
Rijdt met: cannondale

Bericht door saucony »

bedankt aan al de deelnemers,jullie waren toch met 450 ondanks de wind en het slijk.thanks =D>
Gebruikersavatar
Nastie Jaco
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 21:56
Rijdt met: Merida Matts Sport 500 M

Bericht door Nastie Jaco »

Vanochtend even op twijfel gestaan (wind en regen) maar toch de moed bij elkaar gezocht en vertrokken naar Brasschaat. Ik vond het wel een redelijke zware tocht, vooral na de bevoorrading, modder en zand zonder echt grote recuperatiestukken maar ben blij dat ik hem gereden heb en ik moet zeggen dat de wind best mee viel. :P
Gebruikersavatar
Bob de Biker
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 22:00
Rijdt met: Van Nicholas Zion 29er

Bericht door Bob de Biker »

Het weer was inderdaad goed te doen. De modder viel ook nog mee, da maakt het toch een beetje avontuurlijker hé :lol:
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

Hé mannen, mooi toerke dat jullie daar in elkaar gestoken hebben.
Ik heb vandaag nog paadjes gadaan die ik niet wist dat ze bestonden.
Zo zie je maar, dat je een mooi parcous in elkaar kunt steken als er een beetje moeite gedaan word. klasse.

De rit zelf dan, met de bike vanmorgen in Deurne vertrokken, en dan volle vaart naar de inschrijving, ik had wind in de rug.
Ik had al eventjes niet meer op de moutainbike gezeten, vooral wegritten gemaakt, en dat voelde ik in het begin wel, maar na een tijdje toch het goede ritme gevonden, en dit tot de aankomst goed kunnen volhouden.
Dan met de bike terug naar Deurne, dat was iets minder, wind tegen hé.

Ik had 69 km, en heb 3:17:09 u op de bike gezeten.

Doe ook nog even de groetjes aan de mannen van de afspuit stand, zeg maar van die met zijn Fox vork.

Greetzz en keep up the good work =D>
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Ik ben het watje van de dag.
:oops:
IceCube
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 07 jul 2006 08:45
Rijdt met: Cube Ltd Race, full XT, Reba, Avid Elixir 9, Mavic CrossTrail, NN/RR

Bericht door IceCube »

Aan de organisatie slechts 1 woord : uitmuntend !!!
We waren reeds vertrokken rond 7u40, met de regen en wind op kop, het was nog redelijk donker. Als dat maar zou veranderen ...
Het parcours was op sommige plaatsen omgetoverd tot een ware ravage. De natuur kent blijkbaar geen grenzen : afgeknakte boomtoppen, ontwortelde bomen, massa's takken en daarbij een verzadigde ondergrond. Op het stuk privédomein een kudde 'bambiekes' tegengekomen, gewoon prachtig is dat ! Nog op dat domein even stilgestaan bij een prachtig landhuis dat zomaar staat te verkommeren, wat een schande, het leek wel een spookhuis.
Eventjes later had iemand van de veldrijders een stok in zijn wielen gekregen en is heel zwaar ten val gekomen. Dat zag er echt niet goed uit. De ambulance was er gelukkig snel bij. Ik hoop dat ondertussen alles goed is met die man. We waren onder de indruk van dit voorval en hebben de volgende kilometers een beetje bezinnend verder gereden, zoiets kan iedereen overkomen, de natuur is genadeloos.
Na de bevoorrading terug volle gas gegeven. Voor zover het ging, want de concentratie moest er elke seconde zijn, anders kon je wel eens onzacht in aanraking komen met vanalles-en-nog-wa. Eventjes uit mijn kram geschoten omdat een bulldozer in mijn achterwiel vlamde, in plaats van eventjes te waarschuwen. Gekken genoeg op deze wereld.
Naar het einde kwam er nog een plezierke bovenop : de zon kwam erdoor, gewoon heerlijk ! Als er een terraske had geweest onderweg, ik had het meegepakt ...
Al bij al, volgende keer zien ze mij zeker terug. Eén van de mooiste tochten van het jaar, super ! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

IceCube schreef:Aan de organisatie slechts 1 woord : uitmuntend !!!
We waren reeds vertrokken rond 7u40, met de regen en wind op kop, het was nog redelijk donker. Als dat maar zou veranderen ...
Het parcours was op sommige plaatsen omgetoverd tot een ware ravage. De natuur kent blijkbaar geen grenzen : afgeknakte boomtoppen, ontwortelde bomen, massa's takken en daarbij een verzadigde ondergrond. Op het stuk privédomein een kudde 'bambiekes' tegengekomen, gewoon prachtig is dat ! Nog op dat domein even stilgestaan bij een prachtig landhuis dat zomaar staat te verkommeren, wat een schande, het leek wel een spookhuis.
Eventjes later had iemand van de veldrijders een stok in zijn wielen gekregen en is heel zwaar ten val gekomen. Dat zag er echt niet goed uit. De ambulance was er gelukkig snel bij. Ik hoop dat ondertussen alles goed is met die man. We waren onder de indruk van dit voorval en hebben de volgende kilometers een beetje bezinnend verder gereden, zoiets kan iedereen overkomen, de natuur is genadeloos.
Na de bevoorrading terug volle gas gegeven. Voor zover het ging, want de concentratie moest er elke seconde zijn, anders kon je wel eens onzacht in aanraking komen met vanalles-en-nog-wa. Eventjes uit mijn kram geschoten omdat een bulldozer in mijn achterwiel vlamde, in plaats van eventjes te waarschuwen. Gekken genoeg op deze wereld.
Naar het einde kwam er nog een plezierke bovenop : de zon kwam erdoor, gewoon heerlijk ! Als er een terraske had geweest onderweg, ik had het meegepakt ...
Al bij al, volgende keer zien ze mij zeker terug. Eén van de mooiste tochten van het jaar, super ! =D> =D> =D>

Wat is 'heel zwaar ten val komen'? Hopelijk geen coma-toestanden? 8-[
les alpes
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 13 aug 2003 16:18

Bericht door les alpes »

Eerste stuk was wat saai maar vanaf de bevoorrading super singletracks. En daar doen we het toch voor. =D>
Plaats reactie