04/02/07 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
black adder
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 14 aug 2004 13:08

Bericht door black adder »

MADRISTA666 schreef:@ willy

Vind jij dat ni normaal als je iemand ziet of voelt afkomen dat je een beetje opzij gaat voor de snellere mannen, ik doe dit ook hoor( alhoewel er op singeltracks en bergaf ni véél mensen ons groepken zal voorbijsteken :lol: )!!!

idd in de singeltrack met de kombochten was er een héél vriendelijk mevrouweken die ons doorliet, als ze het leest nog is mercikes hé, maar dan heb je van die mannen ( zeikerds ) als je hun voorbij wil gaan ze gaan versnellen en daar erger ik en vélé andere me aan!!!

yep big respect to the kleine gasten en de véééééééle vrouwen die aanwezig waren =D> =D> =D>
als ik achter iemand rijdt op een single track die veel langzamer ga .dan hoef ik toch geen plaats te maken voor iemand die denkt dat hij er wel langs kent. want dan wacht ik op het moment dat ik wel kan paseren en wel zo hard dat iedereen die er langs wilt kan doorschuiven. dit komt waarschijnlijk omdat wij altijd met een groepje van een man of 5 rijden en ook proberen om bij elkaar te blijven rijden
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Langs deze weg wil ik dan ook nog eens de persoon bedanken die op het lange rechte stuk als een bezetene door het grind kwam gereden maar na 10m amper nog vooruit geraakte en dan maar besloot om me van de baan te rijden op het singletrackje er naast...:evil:

Met mijn knie vol op een steen gevallen en mijn pols aardig geschaafd. Een bloeduitstorting onder de knieschijf en een paar gemiste trainingen voor de Cape Epic zijn het gevolg.

BEDANKT!

Ohja, het was een schitterend parcours met een pak deelnemers :drunk:
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Mij is het opgevallen hoeveel jonge gastjes onderweg waren. Op een bepaald moment was een vrij zware modderstrook in bos. Ik denk dat de kid nog geen 10 jaar was. Maar wat was hij vlot, afstappen, lopen, en wanneer het kon sprong hij weer op z'n fiets zoals een doorwinterde cyclocrosser dat kan doen. Gewoon subliem!!!
Ik ben heel rustig achter hem gebleven en achteraf nog een klein schouderklopje gegeven en hem proficiat gewenst, duim omhoog! Voor zo'n mannekes die gemotiveerd zijn en alles geven, heb ik meer respect dan de competitierenner die 15u per week traint.


Greetz,

Julien.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

jaa daar waren véél kleine mannen, tesamen met huberken efkes met een manneken van 13jaar meegereden die de 52km gereden heeft!!!
RESPECT, eindelijk nog is mannen die niet ganse dagen achter de PS zitten =D>
Gebruikersavatar
baggermanneke
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 20:53
Rijdt met: mosquito

Bericht door baggermanneke »

wat ik ook goed vond was aan het anti tank kanaal waar je kon kiezen om de gemakelijke kant of de zware kant te nemen .dit zie je bijna nooit daar aan ziet je dat die mannen er alles hebben aangedaan om het voor iedereen zo goed mogelijk te maken . =D> op naar de volgende toertocht ( wuustwezel ) ( wuustwezel )
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Lol, kon je daar kiezen, haha. En ik zeg nog tegen ene die ik eerst een stukje daarvoor voorbij reed en daarna na dat "dubbele" stuk terug inliep dat hij "gepotert" had :lol: :lol: We moesten al lachen, maar dit maakt het nog beter, hehe.
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

De veelbesproken 'geschifte inhaalmannen' waarover sprake, ik kom die toch nooit nie tegen. Maar ik vertrek meestal tussen kwart voor 10 en half 11.

Onbesuisd en onverantwoord gedrag tov tragere deelnemers, ik ben zelf één van de iets tragere, heb ik nog nie echt meegemaakt.
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Die manne zijn meestal ook één van de eersten om te vertrekken. Vandaar dat je ze waarschijnlijk niet zo snel tegenkomt. Ikzelf ben nu ook een keer iets later vertrokken en ik ben er ook weinig tegegekomen. De tweede helft heb ik nochtans traag genoeg afgelegd om er wél een paar te zien. Er was nog altijd veel volk, maar geen wegpiraten.


Greetz,

Julien.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Ik vertrek ook altijd bewust laat, en zeker als ik met de bike ergens naartoe rij (wat meestal het geval is) komt dit perfect uit en is het lekker rustig. :wink:
Plaats reactie