28/01/07 Krombeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Brozie
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 14:00
Rijdt met: Trek 6700 HS33

28/01/07 Krombeke

Bericht door Brozie »

iemand info over deze tocht ?
moddereter
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: di 31 jan 2006 16:48
Rijdt met: cube reaction

Bericht door moddereter »

geen aanrader. Veel baan en vorig jaar een korte tocht (hadden nog geen 40km) en dan nog op keihard bevroren ondergrond.
Bike wash had ik niet gezien (maar we hadden er ook geen nodig). Bij regenweer wordt het wel een drassig parcours.
Tom-pson
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 21 jan 2007 18:27
Rijdt met: Thompson s-bend, LX groep

Bericht door Tom-pson »

Niemand wat meer info over deze tt?
Gebruikersavatar
BartN
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 31 jan 2006 17:53
Rijdt met: Canyon 'grand canyon AL' 29' FR XL

Bericht door BartN »

Vorig jaar gereden en mij zien ze daar nooit meer.
Slechte TT. geen bike wash. Amper bevoorrading water en nog iets.
Veel baan. De slechtste van vorig jaar als ge het mij vraagt.
Gebruikersavatar
l200
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 16:00
Rijdt met: colnago cyclocross en ridley x-fire

Bericht door l200 »

den deze ga ik rijden,al die negatieve commentaar kan nog positief uitvallen
roboweasel
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 01 mei 2004 16:28

Bericht door roboweasel »

Is er echt niemand van de organisatie op dit forum die ons wat uitleg kan geven
l200 schreef:den deze ga ik rijden,al die negatieve commentaar kan nog positief uitvallen
en zoals hierboven staat wie weet :wink:
Gebruikersavatar
The Exe-cutioner
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: di 13 sep 2005 14:37
Rijdt met: Scott Yecora

Bericht door The Exe-cutioner »

Als het redelijk droog blijft ga ik deze wel rijden daar er niets anders in de buurt te vinden is en ik bijtijds thuis moet zijn.
helaas zal m'n fietsmaatje Soyaventje hier niet bijzijn.
Hij vreest voor al de negatieve kritiek over deze TT.
Gebruikersavatar
TARGET
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 09 dec 2006 23:08
Rijdt met: Giant XTC/Decathlon Rockrider 9.2

Bericht door TARGET »

Deze morgen de kleine toer gereden. (wegens WK veldrijden Hooglede niet veel tijd) De toer omvatte redelijk veel asfalt. [-X Denk dat er meer uit te halen moet zijn in de streek!! De onverharde stroken die er inzatten waren dan natuurlijk wel zeer de moeite door de vele regen en sneeuw van de afgelopen dagen =D> =D> =D> !! De bepijling was goed. Misschien op bepaalde plaatsen nog een pijltje meer hangen zou niet overbodig zijn. De bevoorrading en de afspuitinstallatie waren ondermaats!! Totale score tocht: 7/10!
Gebruikersavatar
TARGET
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 09 dec 2006 23:08
Rijdt met: Giant XTC/Decathlon Rockrider 9.2

Bericht door TARGET »

Deze morgen de kleine toer gereden. (wegens WK veldrijden Hooglede niet veel tijd) De toer omvatte redelijk veel asfalt. [-X Denk dat er meer uit te halen moet zijn in de streek!! De onverharde stroken die er inzatten waren dan natuurlijk wel zeer de moeite door de vele regen en sneeuw van de afgelopen dagen =D> =D> =D> !! De bepijling was goed. Misschien op bepaalde plaatsen nog een pijltje meer hangen zou niet overbodig zijn. De bevoorrading en de afspuitinstallatie waren ondermaats!! Totale score tocht: 7/10!
Gebruikersavatar
Dodomauritius
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 13 okt 2004 14:54
Rijdt met: 2 wielen en piepende frings...

Bericht door Dodomauritius »

Het moet toch zijn dat de streek rond Krombeke weinig of niets te bieden heeft.
Veel te veel asfalt en de stukken offroad bleken soms onberijdbaar. Krak hetzelfde parcours als vorig jaar, alleen was er nog ietwat fun te beleven vorig jaar; het vroor.
De bevoorrading is een stijloefening in vrekkigheid: (warm) water op smaak gebracht met citroensiroop…
Toch één pluspuntje: de lekkere warme en gezellige douche’s, hier kunnen de meeste hypermoderne sportcomplexen niet aan tippen.
Jammer genoeg geen reden om deze tocht te beladen met een 7/10. Voor mij is een 5/10 al teveel. Hoog tijd dat er in de streek, op die datum, een andere toertocht komt.
Wat mij betreft: een ezel stoot zich geen 3 maal aan dezelfde steen, volgend jaar blijf ik nog liever in mijn kaf liggen…
Plaats reactie