14/01/2007 Putte (Nederland)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

punky schreef:natuurlijk is punky morgen ook op post
enkel nog geen tijd meer gehad om een andere band op te leggen voor wa meer tractie te krijgen dus zal het zo wel moeten
Vandaag St Job gaan doen me slechte banden,da lukte ook wel zenne.
DE BENE MOETE HET DOEN!!!
Gebruikersavatar
triple
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 20:56
Rijdt met: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Bericht door triple »

:evil: :( En ik moet de nacht gaan doen seffens, dus 5% kans dat ik wakker blijf en ook in Putte start.
Maar dat is gevaarlijk, rijd dan gewoonlijk met men ogen dicht en dan rijd ik weer ergens tegen #-o :lol:
Gebruikersavatar
! roeltje !
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 20:34
Rijdt met: giant yukon 2005 / pinarello surprise

Bericht door ! roeltje ! »

schonen toch vor de eerste 30 km. eb derna nimmer kunne verder rijde had klapband gehad en eel mijnen buitenband nor de boem :evil: mor kvonnet wel ne schonen toer woon der ni zo eel ver vandaan.
luke
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: di 20 jul 2004 12:33
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR

Bericht door luke »

Schitterende tocht =D>
Enig minpuntje: weer verschillende waco's bezig gezien die geen enkel respect tonen voor tragere bikers en denken dat een toertocht een of andere wedstrijd is. [-X
Het muziekbandje van de Roskam vond ik ook zeer geslaagd.
Tot de volgende.
Gebruikersavatar
punky
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: za 12 jul 2003 14:06
Rijdt met: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Bericht door punky »

idd die wacco's hebben mij ook bijna van de baan gereden omdat ik wachte voor een trage voorganger
heb hem daarna terug ingehaald en hem eens deftig op zijn plaats gewezen (zal weer een baanjanet zijn zeker :evil: )
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

aan alle wacco's:Zien we jullie dit jaar in de Ardennen of is dit te lastig voor jullie?
:-?
Gebruikersavatar
stan 1
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 18 jul 2004 20:52
Rijdt met: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen
Contacteer:

Bericht door stan 1 »

Ik heb zo een snelle een elleboogje bezorgd, hij vond het geen leuk decor, maar zijn gemiddelde ging plotseling wel naar beneden.
:oops:
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

tja da is wel een plaag aant worden die snelle rechtdoor mannen #-o
had er enen me nen cyclocross , die vond het nodig om zich voor mij te gooien net voor het indraaien van een smal padje :evil: !!! zou ze zo van hunne fiets kunnen rijden he :drunk: en bij het eerste beste bergje moeten ze afstappen #-o
zo maar voor de rest goei tochtje , alleen mocht de bevoorrading wat vroeger zijn :wink:
en maltje ook gezien met zijn nieuwe bike.
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

Knap parcours, bijna geen asfalt gezien =D> , enkel de bevoorrading mocht inderdaad wel wat vroeger. Maar voor de rest alles in orde met een gezellig muziekske tijdens de soep :lol: .
Gebruikersavatar
punky
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: za 12 jul 2003 14:06
Rijdt met: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Bericht door punky »

zou nog vergeten dat het idd een schoon toereke was en bijna 1600 man
Plaats reactie