14/01/2007 Putte (Nederland)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kangoo
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 16 nov 2006 22:20
Rijdt met: S-Works

14/01/2007 Putte (Nederland)

Bericht door Kangoo »

Is deze toertocht de befaamde Van Der Poel? zoniet, gaat het dan over hetzelfde parcours?
Heb de Van Der Poel al tweemaal gereden en vind het een geweldige omloop.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

idd de Van der poel tocht.
Weining info hier te vinden,maar ik ga er zeker naar toe.
Gebruikersavatar
triple
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 20:56
Rijdt met: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Bericht door triple »

14/01
Putte nederland
Sporthal de biezen, Schoolstraat
08.30-10.30 vertrek
28/45 km
WTC de Spartaan

adri van de poel classic

:wink:
Ik ga morgen het bos al eens verkennen, eens zien hoe het er bij ligt na dat weer van vandaag :lol:
Gebruikersavatar
achilles
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 22:51
Rijdt met: Bianchi

Bericht door achilles »

Ergens van een "Ollandse" site geplukt...

Op zondag 14 januari 2007 organiseert TC Spartaan uit Putte haar jaarlijkse ATB-tocht ‘Adrie Van der Poel classic’ en dit alweer voor de 14e keer.

Telkenmale kunnen wij rekenen op een hele schare getrouwe deelnemers. Het is dankzij hun enthousiasme dat deze tocht uitgegroeid is tot een van de toonaangevende uit de regio. Net als de vorige jaren wordt ook dit jaar gestart vanuit multifunctioneel centrum De Biezen aan de Hoge Bergdreef te Putte. Inschrijven kan vanaf 8.15 uur, vertrekken vanaf 8.30 tot 10.30 uur.

Er is beperkte parkinggelegenheid in de buurt van De Biezen maar om vlot verkeer voor de bewoners te garanderen, vragen wij om maximaal gebruik te maken van de zeer ruime parking op het marktplein dat op ca 400m van de startplaats ligt – een kippeneindje voor de deelnemer. Inschrijfgeld is reeds jaren onveranderd gebleven op € 3.50. Omwille van vergunningbeperkingen diende het parcours lichtjes aangepast te worden maar de kern blijft dezelfde. Er kan wederom gekozen worden tussen een grote ronde van ca 46 km voor de meer geoefende rijder en een kleinere van ca 28 km die in principe voor iedereen te rijden moet zijn, al moeten deelnemers jonger dan 14 jaar wel begeleid zijn door een volwassene.

Het parcours gaat voor 95% door de bossen en velden van de gemeente Woensdrecht en kent een grote aflossing met brede lanen, singletracks en diverse pittige klimmetjes. Grofweg kunnen er 3 grote lussen onderscheiden worden: in de bossen tegen de heide, een stuk Huybergen en Calfven (niet in de kleinere omloop) en tenslotte richting in de bossen tegen de polders van Berendrecht. De overdekte bevoorrading ligt voor de deelnemers aan de kleine ronde ongeveer halverwege, voor de deelnemers van de grote ronde na ca 30km. De bevoorradingsplaats is voorzien van toiletten en de deelnemers kunnen zich te goed doen aan sportdrank, soep en bananen terwijl de dweilband Wemme wok wa vrolijke deuntjes speelt.

Bij de aankomst is er douchegelegenheid en is er mogelijkheid om uw fiets te laten afspuiten. Tevens doet iedere deelnemer automatisch mee aan de verloting van een mountainbike! De trekking is voorzien om 10.30 uur, de uitreiking rond 12.30 uur. Voor meer info bel +31(0)164 604232. Op vrijdagavond tussen 18.30 en 22.30 uur, zaterdagmiddag tussen 13 en 18 uur en op zondag tijdens de ATB-tocht is er weer een fietsshow georganiseerd door Fietsshop Marc Guns (info tel +31(0)164 603404)

Te vermelden is dat TC Spartaan de tocht organiseert in samenspraak met alle terreineigenaars en met respect voor de natuur en de andere gebruikers van het bos. Wij zorgen er voor dat het bos maximaal 2u na de tocht volledig opgeruimd is.

Dus, begin het nieuwe jaar op een sportieve manier en doe mee op 14 januari.


Mij mogen ze alvast verwachten! =D>
Murdoc
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 15 nov 2005 12:13
Rijdt met: oldtimer

Bericht door Murdoc »

Hallo,

Ik doe ook zeker mee, dit grensgebied is toch één vd mooiste plekjes in de noorderkempen om te mtben.
Gebruikersavatar
triple
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 20:56
Rijdt met: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Bericht door triple »

Ik ga morgen het bos al eens verkennen
Voor die in Putte komen rijden, veel afgewaaide takken en hier en daar een omgewaaide boom die over een pad ligt. Van dat ministormpje donderdag.
Niet veel modder, zoals gewoonlijk hier in het bos.

Veel plezier.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

triple schreef:
Ik ga morgen het bos al eens verkennen
Voor die in Putte komen rijden, veel afgewaaide takken en hier en daar een omgewaaide boom die over een pad ligt. Van dat ministormpje donderdag.
Niet veel modder, zoals gewoonlijk hier in het bos.

Veel plezier.
Zal men houtkacheltje meebrengen.
Punky,ge ga toch mee he?????
Gebruikersavatar
punky
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: za 12 jul 2003 14:06
Rijdt met: Cannondale Scalpel 1 & Cannondale F600 Xt Raceface & Kona Cindercone Xt Magura's

Bericht door punky »

natuurlijk is punky morgen ook op post
enkel nog geen tijd meer gehad om een andere band op te leggen voor wa meer tractie te krijgen dus zal het zo wel moeten
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

ik ga hier ook van start samen met forza inja en zijnen maat 8) :wink:
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

kogaboy schreef:ik ga hier ook van start samen met forza inja en zijnen maat 8) :wink:
inderdaad, ik zal er zijn om mijn nieuwe stumpjumper te testen.

hasta mañana
Plaats reactie