20/01/2007 TT Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

20/01/2007 TT Moerkerke

Bericht door geertje »

Op 20 januari 2007 organizeren de Sint Rita Trappers voor de 12de keer hun Damse Smokkeltocht. De toertocht situeert zich vooral langs het Leopolds- en Schipdonkkanaal (De Stinker en Blinker). Er wordt gestart aan Café De Vrede (Zaal Carina II). Afstanden 27, 37 en 47 km. Halverwege is een verzorgde bevoorrading. En aan de aankomst voorzien we al het nodige om u terug op adem te laten komen. :drunk: :drunk:
Tijdens de rit komen er een 3-tal nieuwe offroad-stukken bij en zijn er op bepaalde plaatsen splitsingen waar de technisch beteren hun hart kunnen ophalen :bounce:
We hopen dat de weergoden ons die week gunstig gezind zijn.

Groeten

geertje :wink:
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

Geertje, ik kom zeker af. Moerkerke is steevast een hele mooie en zware tocht. Een must voor elke MTb'er die naam waard!!! 8)
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

ik zal er ook zeker bij zijn, een mooie tocht is verzekerd en tevens een goede organisatie.

greetzzzzzzz
moviestar 8)
Gebruikersavatar
picolo
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:20
Rijdt met: ridley scorpion 2006

Bericht door picolo »

Indien het weer het toelaat zal ik er zeker ook terug bij zijn
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hoi Geertje,

ah ik wist niet dat er daar een schone tt is ?? Ikke heb
toch wel pech zeker, de vmw heeft ene nodig op dit
weekend. Ik zal dus m'n uiterste best doen om
na St Andries, Oudenburg en Hertsberge één
van voor mij mooiste West Vlaamse tt's aanwezig te zijn.....
op de korte afstanden (45km).....

Het is altijd leuk om te rijden via de singletracks van
het Leopoldskanaal en Shipdonkkanaal.......
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Geertje,op ons moogt ge ook rekenen.
Veeteepeepeetje en ikke komen ook biken in Moerkerke.
Uitzonderlijk komen we weer in de vroege morgen.
We kijken er alvast naar uit!!!!
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

'k Zal maar beginnen met een groten hoek te maken zeker zodat ik alle forumleden een beetje te samen kriijg! Als ik er elke dag een vijftal bijkrijg en 't is nog 13 dagen dan kom ik aan 45 als ik mij niet vergis :bounce: :drunk:

@barbeque; de kortsten is wel 27km hé zodat ge zeker nog iets vroeger op uw werk kan zijn indien nodig :wink:

@veeteeteetje; ik mag die nacht ervoor toch nog een klein beetje slapen hoop ik, hoe vroeg is de vroege morgen bij jullie [-o< [-o< .

Slaapwel

geertje :wink:
Gebruikersavatar
TARGET
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 09 dec 2006 23:08
Rijdt met: Giant XTC/Decathlon Rockrider 9.2

Bericht door TARGET »

Zal er deze keer niet bij zijn :-? :-? Ga dat weekend gaan kijken naar de Rally van Monte-Carlo :-D :-D :-D Zal voor volgend jaar zijn!!! Is zeker een tocht om iedereen aan te raden!!! =D> =D> =D> =D> Steeds dik in orde!!! Amuseer jullie!!!!
Gebruikersavatar
swentibold
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2005 07:15
Rijdt met: ridley shark

Bericht door swentibold »

Zal er alles aan doen om samen met de daring-boys aan de start te komen. 'k zal vragen aan nonkel Arnold en tante marleen of ze ons ook dit jaar terug sponseren.

langs deze weg wil ik ook alle forumleden een gelukkig en sportief nieuwjaar toe wensen. ook wil ik alle cercle suportes proficiat wensen met de overwinning tegen de club
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

swentibold schreef:Zal er alles aan doen om samen met de daring-boys aan de start te komen. 'k zal vragen aan nonkel Arnold en tante marleen of ze ons ook dit jaar terug sponseren.

langs deze weg wil ik ook alle forumleden een gelukkig en sportief nieuwjaar toe wensen. ook wil ik alle cercle supporters proficiat wensen met de overwinning tegen de club

8) :drunk:


Dankt U !!!!
Plaats reactie