07/01/07 - Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

Kan JOVEN ons enige info geven na de regen van morgen aub ....
ik hoop dat ze zo slim zijn geweest om de echte modderstroken rond
de Toeristentoren en het stuk in Kasterlee eruit te halen ...( komt na
de tweede kontrole in het Konijnenbos )
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

Joven schreef:Zijn vandaag op militair kamp gaan afpijlen en licht er zeer goed bij , kan nog wel wat regen verdragen. Zullen morgen zien hoe de rest van het parcours er bij ligt .
komt die tocht door lille ook???ik zag vandaag "rood/witte" pijlen staan....leek verdacht op een mtb tocht :roll:
Kagge
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 18 apr 2006 22:16
Rijdt met: Merida Team issue 26

Bericht door Kagge »

Er is ook een toertocht die start vanuit Oostmalle , deze gaat klassiek gezien via Lilse Bergen. ](*,) :-({|=
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

Herentals staat op onze kalender, dus de Greenbikers zullen er zijn. Wat de modder betreft, zolang de hele toertocht niet moet gestapt worden met de bike aan de hand is er geen probleem, ploeteren en baggeren is ook een vorm van rijden, niewaar. Ik denk dat het voor zondag geen discussie is van Herentals of elders te rijden, maar van wel of niet te rijden, ik denk niet dat er zondag een volkomen droog parcours te vinden zal zijn in Vlaanderen, tenzij indoor... Dus laat ons maar eens ploeteren, stof vreten kan nog de hele zomer ...
Joven
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 12 jun 2005 22:29
Rijdt met: joven , giant xtc composite zéro op komst

Bericht door Joven »

Rood witte pijlen in Lille zijn niet van ons , wij gaan morgen de rest van parcours afpijlen . Zal daarna verslag uitbrengen .
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

Kagge schreef:Er is ook een toertocht die start vanuit Oostmalle , deze gaat klassiek gezien via Lilse Bergen. ](*,) :-({|=
daar zullen die pijlen dan wel van zijn =D>
Gebruikersavatar
boegie
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: za 22 jul 2006 12:45
Rijdt met: granville

Bericht door boegie »

Tzal voor mij de eerste keer in Herentals zijn,ben benieuwd.Gewoonlijk zit ik Aarschot,Overijse Bierbeek en die kanten.Modder en ploeteren,ja dat is mtb in de winter hé!Ben deze week 2 x gaan biken.Twas 2x van da.
Zelfs in het tourke van Haacht door een overgelopen,tot kniehoogte,stuk gemoeten.Sven Nys zag in Baal er iets vuiler uit na de rit dan ik!
Toch één opmerking.Heb heel het forum gelezen,bedankt voor de info.
Het forum dient toch hiervoor en om afspraken te maken.
De anderen verwijs ik graag naar chatsites,daar kan je zo lang jullie willen elkaar complimenteren zonder dat anderen dat hoeven te lezen!
Mijn humorgehalte ligt nochthans vrij hoog.
Mvg.
Joven
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 12 jun 2005 22:29
Rijdt met: joven , giant xtc composite zéro op komst

Bericht door Joven »

Vandaag parcours afgepijld , heeft nogal te leiden na vele regen maar dit zal overal wel het geval zijn . één opsteker voor morgen , het zou niet gaan regenen .
ktm biker
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 02 jan 2007 22:39
Rijdt met: ktm

Bericht door ktm biker »

Joven schreef:Vandaag parcours afgepijld , heeft nogal te leiden na vele regen maar dit zal overal wel het geval zijn . één opsteker voor morgen , het zou niet gaan regenen .


amai de remblokskes hopen dat er veel volk thuis blijft dat de snelleren wa meer plaats hebben ze
Gebruikersavatar
onex
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 19:59
Rijdt met: Bianchi Doss 6600

Bericht door onex »

ktm biker schreef:
Joven schreef:Vandaag parcours afgepijld , heeft nogal te leiden na vele regen maar dit zal overal wel het geval zijn . één opsteker voor morgen , het zou niet gaan regenen .


amai de remblokskes hopen dat er veel volk thuis blijft dat de snelleren wa meer plaats hebben ze
gij motiveert ne mens wel om es op zen gemak ne toer te gaan doen eh :roll:
Plaats reactie