07/01/07 - Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

ik vermoed dat er ook veel crossers (veldrijders en wegrenners) gaan zijn. mocht je voorbijgevlogen worden door mensen met een koerfiets, dan heb je vermoedelijk net zo iemand gezien.

met het BK veldrijden, mogen degenen die niet mogen deelnemen, NERGENS anders een wedstrijd betwisten dit weekend. (als er dan al georganiseerd worden)
Gebruikersavatar
Donge
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:16
Rijdt met: Scott Aspen

Bericht door Donge »

de vallende mountainbiker schreef:
Kagge schreef:Er is ook een toertocht die start vanuit Oostmalle , deze gaat klassiek gezien via Lilse Bergen. ](*,) :-({|=
daar zullen die pijlen dan wel van zijn =D>
Aangezien dat een tocht is op de VWB-kalender zal de tocht van Oostmalle afgepijld worden met geel-zwarte VWB-pijlen (groter dan de Mavic-pijlen van WBV-tochten).
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

Ondanks een zware verkoudheid en na 20km pijn aan de buitenkant van de rechterknie bij het duwen (wa anders) toch doorgebeten en de 48 afgehaspeld maar aan een schamel gemiddelde van 16km/u.:evil:

Al bij al een mooie tocht in een al even schitterende streek. Hier zal ik in de zomer nog eens moeten gaan rijden dan is dit zeker zalig biken :-D
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

De regen vd ganse week hield me niet tegen om naar Herentals te gaan bollen. Vandaag was het droog, dat is genoeg.

Redelijk vlotte inschrijving omstreeks 8u, alhoewel ik niet begrijp dat ze pas op 't laatst van de rij zeggen dat ge ook links zonder vergunning kunt inschrijven en dit duidelijk aan zouden geven, maar 't ging goed vooruit.
Op naar de eerste 15km singletrack-heaven bij de Grobbendonkse soldaatjes :-) . Zalig zonder echt en file te rijden. Niks modder daar.

Hierna over den asfalt richting rode bloso, blijft toch schoon stukske.
Bevoorrading elders gesitueerd aan boerderijtje links af, wel even stomme situatie omdat de aankomenden de vertrekkenden moesten kruisen. Bevoorrading zelf stom opgesteld allemaal in een hoekje en er werd goed toegekeken of ge geen koekske teveel nam. :-?

Verder dan de groene lus (vind ik persoonlijk de leukste, meest technische) die er op 't laatste stuk goed vettig bijlag. Dan de baan over richting de Cobra om alzo langs de camping naar de finish te bollen.

't Was dik ok !
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

omai twas me een rit :d
heb er van genoten, wel veel asvalt maar het miltairdomein en de groene bloso herentals maakte alles goed.
twas in orde :-)
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

De 65km afgehaspeld, man man man, wa ne modder daar...voeten kletsnat.
Oei, mocht ge maar 1 koekske meenemen ? Twas eventjes traag rijden bij de mannen vant leger ma da vinden we niet zo erg. Maarrrrrrr dan...nog terug naar huis met de fiets, een 15km... goe dat B.Insane erbij was, anders had ik ergens onderweg gaan liggen. Dus in totaal bijna 100km.
Aja, er was blijkbaar iemand goe gevallen daar int begin bij het leger. Terug in orde met dieje kerel ?
En nu rusten.
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

auw een valpartij, hopelijk is alles ok. Heb inderdaad een ziekenwagen aan het militair domein zien staan.

Men nieuwe Cube heeft zijn doop gekregen op de 48km. Het was een heel plezante tocht, mijn eerste TT sinds eind oktober. Enkel de Extran bij de bevoorrading was een veel te zoet / plakkerig goedje.

Op de toer zelf heb ik vlot kunnen doorrijden want we waren vertrokken rond 10u20.

Verder ga ik me inschrijven in het leger en hopen dat ik in de kazerne van Grobbendonk terechtkom, dan kan ik elke dag me uitleven op het prachtige single-track paradijs. :wink:

=D> =D> =D> aan de organisatie
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

Ook gegaan voor de 60 km.

Het was echt genieten! Die laatste kilometers ... diee modder. Het was soms echt ploeteren.
Dan die tweede bevoorrading. Was niet op de hoogte dat ze er was dus dat was wel een leuke verrassing.

Volgend jaar weer zeker van de partij.

Ik weet niet of ik nu ga 'mierenneuken' maar bij het afspuiten was het wel lang wachten. 3 tuinslangeskes. Mogen er voor mij altijd meer zijn :-D.
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

El Grande schreef:Ik weet niet of ik nu ga 'mierenneuken' maar bij het afspuiten was het wel lang wachten. 3 tuinslangeskes. Mogen er voor mij altijd meer zijn :-D.
Inderdaad dat was wat weinig, heb van mensen gehoord dat het 3 kwartier aanschuiven was op sommige momenten.

ik heb m'n fiets vuil in de wagen gepropt en dan thuis een sponsbadje gegeven
Gebruikersavatar
MOOZ
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 10 nov 2006 19:32
Rijdt met: Moozes full XT

Bericht door MOOZ »

man, man, man!!!!!
wa was het toch wé stoempen op sommige plaatsen, echt ploeteren hé.

Aan de bevoorrading wast wel cru, van elk ma 1 koeksken he manneke!!
(wa anders?! gare op men polle kletsen???) Mocht blijkbaar niks nemen voor mijn broer die bij de fietsen stond, die moest verhongeren!!!

Heb er veel mee stukken gezien, kettingbreuken, versnellingen en wa platte banden.
Plaats reactie