26/12/06 Poederlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

zagato schreef:ook de koeken alvast de onze waren maar liefst DRIE MAANDEN vervallen...
Idd, heb dit ook gemerkt - hopelijk zijn ze nu op, anders liggen ze er weer volgende zomer ...
helap
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 nov 2003 22:28

Bericht door helap »

We willen iedereen bedanken die onze clubmakker Johan heeft geholpen na zijn val. Johan heeft zijn dijbeen gebroken, is ondertussen geopereerd en maakt het voor de rest vrij goed.

De Goorbikers
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

wens hem nog veel beterschap en hopelijk zit hij gauw terug op de bike :wink:
heb hem ook zien liggen die arme ziel :(
Gebruikersavatar
1 PK
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 21:28
Rijdt met: Bulls 7.5

Bericht door 1 PK »

Met een trio (Ge)Varenwinkelboys de 46 km afgehaspeld. Ideaal parkoerke om uwe kalkoen en St-Emilion Grand Cru 2000 eruit te zweten :P Niet van mijne grote molen afgeweest. Bevoorading was pover maar voldoende. Had wel het idee dat het gele goedje rechtstreeks uit de nabij gelegen vijver werd opgepompt :drunk:
Microben dan maar verzopen in ne goeie Leffe Brun [-o<
Gebruikersavatar
Scheldetrapper
Mountainbiker
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 14:00
Rijdt met: Giant XTC 1 +Scott Spark 20

Bericht door Scheldetrapper »

Murdock schreef:
zagato schreef:ook de koeken alvast de onze waren maar liefst DRIE MAANDEN vervallen...
Idd, heb dit ook gemerkt - hopelijk zijn ze nu op, anders liggen ze er weer volgende zomer ...
Ha,'d as daarom dat ik een tand gebroken heb,"k vond het al verdacht dat die linea koekskes zo hard waren :evil:
Maar den tombola heeft alles goed gemaakt,'k heb een mooie vest gewonnen :-D
Het parcours vond ik wel schitterend,wij komen volgend jaar zeker terug.
Wij hebben ook nog een werk van barmartigheid gedaan,door 4 hamburgers in onze kas te slaan ,dit om de plaatselijke voetbaljeugd te steunen.
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

Scheldetrapper schreef:
Murdock schreef:
zagato schreef:ook de koeken alvast de onze waren maar liefst DRIE MAANDEN vervallen...
Idd, heb dit ook gemerkt - hopelijk zijn ze nu op, anders liggen ze er weer volgende zomer ...
Ha,'d as daarom dat ik een tand gebroken heb,"k vond het al verdacht dat die linea koekskes zo hard waren :evil:
Maar den tombola heeft alles goed gemaakt,'k heb een mooie vest gewonnen :-D
Het parcours vond ik wel schitterend,wij komen volgend jaar zeker terug.
Wij hebben ook nog een werk van barmartigheid gedaan,door 4 hamburgers in onze kas te slaan ,dit om de plaatselijke voetbaljeugd te steunen.
en daarom had ik gene hamburger ni meer..en da was nu speciaal waarvoor ik naar poederlee was gekomen... :cry: :cry:
Plaats reactie