30/12/2006 Leupegem ( Oudenaarde )

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

30/12/2006 Leupegem ( Oudenaarde )

Bericht door cloclo »

F.V.Willen is kunnen Maarkedal organiseert:
Flanders veldtoertocht
25,30 en 42 km.
Oost-Vlaamse vtt door de vlaamse ardennen
Inschr. vanaf 08u30 tot 14u00
Kidstocht inschr. van 13u tot 13u30,start 13u30
inschrijving:
Sporthal "Sportkot"
Sompelplein 39 b
9700 Leupegem ( Oudenaarde )
Info:0499 436716 (Eddy Vandekerckhove )
Goed berijdbare omlopen door de vlaamse ardennen
Dit word mijn laatste tt dit jaar.Wie vertelt iets over het parkoer???
Is deze tt te vergelijken met de zomer tt van willen is kunnen of gaan ze een andere richting uit?Bekende beklimmingen ???
Shoot!
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Leuke TT, de 42km gaat richting Muziekbos. Bij mij is het de traditionele afsluiter van het jaar. Nu echter een dag vroeger dan anders.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

dat lijkt me misschien ook wel iets... Nog nooit richting muziekbos gaan fietsen... Ne keer iets nieuws hé
Gebruikersavatar
kadeetje
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: di 21 nov 2006 22:14
Rijdt met: cube

Bericht door kadeetje »

ja is inderdaad de moeite waard , muziekbos , taaienberg net langs ladeuze en vele andere hellingen en als weer is zoals in moen stoempen en stoempen , ze rijden veel in maarkedal het hartje van de vlaams ardennen en douches alles erop en eraan ,kadeetje zal er zeker zijn zoals de voorbijje 5 jaar, maar moesten ze veranderd hebben van parcour nie boos zijn he [-X
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Ja die muziekbos ken ik ook niet,wel al veel van gehoord.Het word tijd dat ik er zelf eens doorcross :wink: Onbekende streken maken een tt dubbel plezant vind ik =D>
Gebruikersavatar
X3M
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 22 dec 2006 21:11
Rijdt met: RIDER 3XM

Bericht door X3M »

Het parcours heb ik vandaag verkend: voor de 42km, Ladeuzepad (betonpad), via het grindpad naar Kerselare (pittige beklimming). via enkele veldwegen terug naar Maarkedal, Mariaborrestraat (gekend uit de Ronde van Vlaanderen), Toveressestraat (veld), Toveressepad, Nukerke dorp, Lindekepad (betonpad) Nederholbeekpad (klimt van 35 tot 62 meter, betonpad), Taaienberg (van 49 naar 82 meter), via de Keiberg naar de bevoorrading. Verder via Hof te Fiennestraat, naar de Muziekbosstraat (van 89 » 118 meter), door de Muziekbos (bosweg), naar de Boekzitting (van 97 » 147.5 meter), Pierebos (veldweg), Koekamer, Herpelveld (veldweg), Bierveld (veldweg), Onderbossenaar en via het Wolfkenspad en Gansbeekstraat terug. Voor de 42km ongeveer 10 hellingen. Zie ook de website van deze organisatie
http://users.edpnet.be/WiKMaarkedal/
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Allemaal mooi en veelbelovend maar hoeveel off-road?????

(Percentage,kilometers ongeveer)
Gebruikersavatar
X3M
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 22 dec 2006 21:11
Rijdt met: RIDER 3XM

Bericht door X3M »

Het is niet echt een off-road parcours. Ik denk half om half. Maar voor de deze streek met zijn leemgrond is dat voor mij genoeg.
Gebruikersavatar
kadeetje
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: di 21 nov 2006 22:14
Rijdt met: cube

Bericht door kadeetje »

mooie fotos x3m ,kadeetje zal er zeker zijn voor mij meer dan zwaar genoeg , doe partick coopman de groetjes en da hij de ename maar klaarzet,we komen stoempen oud en jong oudenhove zullen er zijn gr =D> :drunk:
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Daar ik niet vertrouwd ben met deze streek maar deze zomer ging biken in Opbrakel, vraag ik mij af of deze tt een beetje gelijkaardig is aan deze van Opbrakel.
Zelfde streek, parcour en bospassage's?
Opbrakel was een 10 op 10. Vandaar mijn vraag.
Plaats reactie