23/12/06 Trainingstocht voor "Music for Life"

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

en met hoeveel waren jullie nu
ik kon ni, had andere verplichtingen
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Vertrokken in Geel met 11 man, en in Blauberg 3 man van Kjeis oat aangesloten!

Het heenrijden ging voor mij nog, 62 km, met een AVS van een goeie 27 km per uur maar het trgrijden ben ik gestorven, bijna letterlijk, Ik had in Leuven 1 leffe gedronken(normaal reden er enkele met de trein trg, dus ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen, maar uiteindelijk besliste iedereen mee te fietsen, en om nu alleen te vertrekken met de trein...), en ipv de alcohol eruit te fietsen, steeg die recht naar mijne kop, en ook de koude speelde me parten, verkrampte, koude benen, en dus ook wijselijk beslist in Aarschot om de heren te laten rijden, en mijn vrouwtje te bellen.

vrouwtje dan maar gebeld in aarschot, wat bleek: die was shoppen met de kinderen en zat nog in Wommelgem bij mijn ouders.
Dan maar op karakter alleen doorgereden, maar in herselt centrum ging het licht volledig uit (figuurlijk he) en ben ik een cafe ingedoken om me wat te warmen, en heb ik gewacht tot mijn vrouwtje er was.

toch ook een goede 100 km op de teller, voor de eerste keer zulke afstand was ik moe, maar voldaan, maar k ga toch meer gaan trainen, want de sfeer zat er dik in, zeker bij vertrek in leuven werd er soms harder gelachen dan gefietst.

Eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld in de organisatie van Stu Bru, naar geel sturen ze een reporter, maar in Leuven was het zo ongeveer van: geld afgeven en bedankt, ik had toch wel een beetje meer animo verwacht.

grtz

Nico

PS: BEDANKT jongens om me de terugweg een beetje te motiveren en richting wiel te helpen.
Gebruikersavatar
Tsjies
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 26 feb 2006 23:35
Rijdt met: Niner Jet, Niner SIR

Bericht door Tsjies »

Was inderdaad een leuke tocht.
Dit was eens iets anders dan de wekelijkse TT's.
Bedankt Xc - bikers voor het hoge fungehalte van deze rit.

Iedereen is goed thuis geraakt mag ik hopen,
blijkbaar waren er bij die om 9 uur nog ni thuis waren............
dat moet een lastige rit geweest zijn.......... :-D

Als ge nog eens iets organiseerd zijn we er zeker terug bij.

Team Kjeis Oat

PS. Vandaag in Langdorp was de kjeis inderdaad vlug oat.
Plaats reactie