29/12/06 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kuotakredo
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 30 dec 2005 19:06
Rijdt met: univega

Bericht door kuotakredo »

Aan m-biker die blijkbaar Langemark niet aandoet wegens te veel
on-road.Ik wil nog meegeven dat het eerste deel inderdaad meer on-road is wegens de beperkte mogelijkheden maar het deel na de bevoorrading is grotendeels off-road en maakt zeker veel goed.Ik zou zeggen probeer het eens en het zal u niet spijten.
Tot morgen misschien????
Gebruikersavatar
elji
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 30 dec 2005 17:43
Rijdt met: Cube Elite Team

Bericht door elji »

Lichterveldenaere schreef:@daikinbiker: veel beterschap
@slijkcrossertje: merci voor de extra bevoorradingen en het bedrijfsbezoek hé!!!
Bedankt voor het medelleven :wink:
Deze avond nog bij ortopedist geweest. :-?
Ligamanten van sleutelbeen zijn volledig doorgescheurd aan de schouder. :cry:
gevolg is een iets minder stabiele schouder maar zolang je geen werk doet waarbij je hoeft te tillen is da nie erg. :P
schouder zal blauw komen door inwendige bloeding maar moet toch zoveel mogelijk proberen in beweging te blijven.
En voor de rest ga ik vanaf nu door het leven met een uitstekend stuk bot bovenaan mijn schouder. :(
Vreemd zicht hoor , als ik sleutelbeen vastneem kan ik dat nu helemaal omhoog tillen en dat zie je dan uitkomen bovenaan mijn schouder.
Blijkbaar lopen er verschillende mensen zo rond :drunk: :drunk: .
Tijdelijk nnog beetje pijn verbijten en op rollen rijden #-o
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Bericht door rombaft »

veel succes daikinbiker, beter zo het oude jaar afsluiten dan zo het nieuwe jaar starten (kwestie voor het moraal 8) ) ,

zelf (natuurlijk vele malen minder erg) had ik vandaag loodzware stroeve benen, en nu voel ik al een halve griep in mijn lijf zitten , als dat maar goed komt
Gebruikersavatar
Beer van Beerst
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 21:02
Rijdt met: nen kartonnen

Bericht door Beer van Beerst »

Heb mij vandaag goed geamuseerd. Was er teveel "road" in stamp dan een tandje harder. Voor de rest moet je leren een beetje je plan te trekken. Toch was het dikke fun vandaag.
Gebruikersavatar
elji
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 30 dec 2005 17:43
Rijdt met: Cube Elite Team

Bericht door elji »

Zo zie mijn schouder eruit na Gits 2006

Afbeelding
Gebruikersavatar
grave digger
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 12 feb 2006 21:17
Rijdt met: scott scale40 en genius rc30

Bericht door grave digger »

inderdaad geen toch om van te stoefen,zeker als je zo dicht bij het wk parcour passeerd :cry:
jammer genoeg zijn er ook van die gasten die niet mee konden op den mountaibike die nu met ne cyclocross fiets denken dat ze bart wellens zijn en zich ook zo gedragen :evil: (gelukkig zijn ze niet allemaal zo en zitten er ook sportieve gasten tussen)
twas zeker geen aanrader maar de streek geeft hier ook echt zo veel nie te bieden.geen probs ondervonden met de bepijling,bevoorrading en afspuitplaats :-)
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Fietsen Kurt schreef:Ook terug van Gits afgezien als de beesten volledig leeg gereden . Aan wat het ligt weet ik niet maar na een 10 tal km zere benen en het lichaam wil ook nie mee wat is de reden kan iemand mij raad geven want een paar weken geleden ging alles nog goed
Vorige ritten ook nogal vlug leeggereden en ja, deze week heb ik dan toch 'het plaagske' moeten overwinnen. Twee dagen koorts, hoesten en keelpijn, maar vandaag ben ik gewoon 25 km in mijn eentje gaan biken. En... weet je wat, die 25 kilometer waren gewoon niet lang genoeg.

Met andere woorden, als je nog niet ziek was komt het nog!

(Oh ja, alles overwonnen met een paar goeie grogs!)
Gebruikersavatar
fast-jack
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 21:30
Rijdt met: eigen fabrikaat

Bericht door fast-jack »

daikinbiker,ik heb ook zo een schouder 4 maand geleden over de kop geweest en het doet nog altijd zeer ( vooral s 'nachts ) goede moed !!!! #-o
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

deze morgen de tocht gereden in aangenaam gezelschap met de extra bevoorradingen waar we ons konden warmen (waarvoor dank). Dat het parcours niet spectaculair was, wist ik al van vorig jaar. Wel een goed tochtje om op 't gemak de beentjes te strekken. T'is natuurlijk altijd jammer als je passeert langs mooie stukjes. zoals bv de keuneleute en als ik me nie vergis: daar waar we langs de oude spoorweg rond de berg reden, reden we in de tocht van staden erover.?
Op het einde, met veeteeteetje , nog een deel van het WK-parcours gedaan. We konden daar niet aan weerstaan. Schoon afdalingskes, en voor mijn part mogen ze al die trappen weer afbreken, ze moeten maar naar boven rijden of klauteren, kwestie van de moeilijkheidsgraad te verhogen.

Nu op naar leupegem morgen voor een rustig ritje en zondag sinaai
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Mad_Mat schreef:wat lees ik hier nu ??

slechtste TT dit jaar ??

Dan hebben jullie duidelijk zon 17 dec niet in Kortrijk (aan Xpo) gereden !!
4 euro voor een bloso-tocht zonder extra bepijling, geen bevoorrading (gemist door de slechte pijltjes) en geen afspuitplaats (pompiers waren juist weg). [-X Dit is pas slecht te noemen. :evil:

Soit, vandaag gene tijd gehad maar morgen wel in Assebroek !
C U there 8)

Dan moest ge den dag ervoor maar deze TT meegereden hebben, in dezelfde streek en veel meer waar voor uw geld !!!


:off: kon het nie laten :oops:

http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=29972


Gr,
Casper :lol:
Plaats reactie