lommel 23/12/2006

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

rudi zorg ma dat je er bent mijne dorst wordt al groter :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Net terug van Lommel alwaar ik de 25km gereden heb op een klein verzetje samen met mijn schoonbroer, eerste tochtje na 2,5 maand blessure leed aan de knie. Zoals altijd leuk tochtje met tal van singletracks afgewisseld met wat veldwegen en weinig asfalt. Goede afpijling, goede bevoorrading met soep, sportdrank, appelsien en wafels, meer moet da nie zijn. Ook geen modder te bespeuren, sommige stukken bolde wa zwaar, maar de bike was helemaal nie vuil. De knie heeft het redelijk gedaan nu enkel afwachten hoe die morgen gaat aanvoelen. Nadien nog ne aprés gedaan met de LMTB en de Josss en de heren ene getrakteerd op mijne verjaardag.
moddercrosser schreef:LeffeMTBschreef.
Vergeet da dus maar, want na ene leffe ging hij al over op gewone pintjes #-o het watje :roll: :lol: :lol: en daar zijn er die da kunnen bevestigen hé Josss :wink: :-D
hoekske
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 21 dec 2005 13:48
Rijdt met: scott

Bericht door hoekske »

Wij willen iedereen bedanken voor de mooie opkomst (1300 vertrekkers)! Ik denk dat de tocht geslaagd was!!
Merci iedereen en nog vele bike greetings!!
Gebruikersavatar
speedfreak
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 30 jul 2005 19:20
Rijdt met: cannondale caad5 team marta sl

Bericht door speedfreak »

Vandaag ook in Lommel geweest, leuk parcour al ken ik het eigenlijk als mijn broekzak. 1300 deeln., het was op sommige plaatsen wat drummen, vooral bevoorrading.
Bijna 2 maal de 100 moeten bellen vandaag, een gast die van de tegenovergestelde richting kwam nam zijn bocht wat ruim en knalde vol in het groepje dat voor mij reed. Hij had een diepe hoofdwonde (hopelijk niet meer), de mtbiker was met zijn gezicht op de grond gegaan, dat zag er ook niet goed uit. Vond wel dat de ziekenwagen wat lang wegbleef.
Hopelijk is alles inorde met die gasten.
Mijn collega viel dan nog eens een paar km. verder op zijn rug, is na 10 minuten toch recht gaan staan maar had heel veel pijn, voormij was het nu wel genoeg geweest en heb de 38 ipv de 45 gedaan.
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

Vandaag ook in Lommel de 45 km ( was er 42 op mijn teller) gebiked : fijn parcours en goede organisatie.
Rudi (GF Biker) en LMTB) gesproken in de kantine : fijn dat het met Rudi terug de goeie kant opgaat na die blessure.
En ja, wat te zeggen van LMTB ; zit me daar na al die reklame gemaakt te hebben voor Leffe, doodleuk een pintje te drinken : of had hij reeds genoeg Leffe op :wink:
Allé, het was weer een geslaagde namiddag.
Morgen van thuis uit inhaken op het parcours van toertocht te Peer samen met meerdere powerbikers.
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

kom net terug uit lommel ( 42 km ) gedaan
was de eerste keer met mijne nieuwe bike :-D
zeer fijne tocht veel zand geen spatje modder, slijk,of water
een van de mooiste die ik dit jaar gedaan heb

bevoorraading was dik in orde lekker soepke.
:-D
douche's waren lekker warm
alles was goed geregeld

groeten bert :-D :-D
Gebruikersavatar
Mondeoracing
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: di 28 jun 2005 23:31
Rijdt met: Scott scale 610
Contacteer:

Bericht door Mondeoracing »

De Peltercrossers zijn ook terug uit Lommel en zoals we gewend zijn was alles pico bello in orde. :-D
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Samen met de Wezel Drivers-delegatie weeral genoten van onze bosrijke en droge Kempen. Rond 13 uur gestart en met toch 1300 deelnemers nergens files op de single-tracks. En morgen kunnen we er weeral tegenaan zonder onze bike te poetsen. Aan de Kattenbos-mannen : tot de volgende editie !

www.mtb-wezel.be
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Bedankt mannen


Twas écht een geslaagd tochtje. Brede boswegen, singletracks, technische stukken, alles zat erin. En vooral ... weinig asfalt, ok de regio leent zicht ertoe maar het blijft een kunst om het voor elkaar te krijgen. Er reden deze keer toch een pak snelle mannen mee had ik de indruk.

Eén minpuntje: enkel drank en geen eten meer bij de bevoorrading. Bij zulke koude temperaturen verbrand je meer, dan is ne goeie koek echt wel geen overbodige luxe. 1300 vertrekkers is veel maar als viersterrenorganisatie moet je daarop voorzien zijn.
Laatst gewijzigd door flyboy op za 23 dec 2006 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ghostrider 1
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 05 okt 2006 23:28
Rijdt met: Ghost SE 7002

Bericht door Ghostrider 1 »

ook voor ons een geslaagde tocht met veel bos,goede bepijling ,goede bevoorrading,warme douce en een lekker drankje erna .
komen zeker terug =D>

De Wringers
Neeroeteren
Plaats reactie