17/12/2006 Haasdonk (Ronde van het Waasland)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

17/12/2006 Haasdonk (Ronde van het Waasland)

Bericht door mcoen »

Zak zondag af naar Haasdonk. Iemand hier meer informatie over de juiste afstand. op de site staat 25/49. In de praktijk klopt dit dikwijls echter niet.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Heb de indruk dat Haasdonk al uitgepijld is,heb gisteren de fameuze gele pijltjes al zien hangen.
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Re: 17/12/2006 Haasdonk (Ronde van het Waasland)

Bericht door Bulls-Eye »

mcoen schreef:Zak zondag af naar Haasdonk. Iemand hier meer informatie over de juiste afstand. op de site staat 25/49. In de praktijk klopt dit dikwijls echter niet.
Ik dacht dat de kleine toer verleden jaar net geen 30km. was. Omdat ik met een kettingbreuk gestopt was heeft mijne maat de kleine toer gereden. We waren allebij ongeveer gelijktijdig thuis ik te voet van in Bazel naar Beveren en hij de kleine toer.
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

P° schreef:Heb de indruk dat Haasdonk al uitgepijld is,heb gisteren de fameuze gele pijltjes al zien hangen.
Inderdaad pijltjes hangen er al, of toch gedeelte. Toen ik zondag met Charlotte naar Bornem reed er al een paar gepasseerd
Gebruikersavatar
MilkSjeik
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: di 30 aug 2005 21:26
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door MilkSjeik »

T''was dus 30 en 51 als ik me niet vergis.
Weer eens deftig op mijn bike geraakt en de 51 gereden. Steendood op het einde (nu nog :p), maar wel weer content dat ik het gereden heb.
Kruibeke, Bazel, Ruppelmonde, ... het zat er allemaal in! Nog beter het lastige stuk tussen het veer en Ruppelmonde hadden ze eruit gelaten =D> De tracks die we hebben genomen om weer te keren naar Temse waren stukken mooier dan die dijk!

2 bevoorradingen en een mooie tocht, niet teveel te klagen eigenlijk. Alleen moet ik eens andere remblokken steken... Op het einde kon ik gewoon de boel tot tegen mijn handvaten trekken, het vertrouwen was dan ook nog ver te zoeken.
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Deze morgend nie veel goesting om te gaan rijden (had de avond ervoor 18,5km gaan lopen tegen een deftig tempo...) en zag allemaal bikerkes voorbij mijn deur rijden terwijl ik mijn venster van mijn kamer opendeed. Had al een vermoeden dat er een tocht is geweest. Zal wel een deftige geweest zijn. Heb die vorig jaar ook gereden, maar in iets slechter weer. Het zal er nu niet droger bij gelegen hebben, maar wel toffer om in te rijden. :P
In ieder geval heb ik wel mijn schuldgevoel weggewerkt door richting Stekene 50km te gaan rijden. :lol:


Greetz,

Julien.
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

Ik ben ook in Haasdonk gestart en deze keer is Lorenzo wel meegegaan. Van thuis met de fiets vertrokken en voor de kleine toer gekozen omdat Lorenzo na de middag nog wilde blokken :( . We hebben ons toch goed vermaakt en met de regen van de afgelopen week lag het parcours zo zwaar dat die 30 km toch ook voelbaar waren in de benen. :-) Uiteindelijk met 43 km op de teller met een grote smile (die ge onder al dat slijk toch niet meer kon zien) thuisgekomen. 't Was weer plezant. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
WouterDM
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: za 30 sep 2006 20:44
Rijdt met: 2 zwarte

Bericht door WouterDM »

MilkSjeik schreef:moet ik eens andere remblokken steken... Op het einde kon ik gewoon de boel tot tegen mijn handvaten trekken, het vertrouwen was dan ook nog ver te zoeken.
Da's 't Waasland hee :drunk:
Ik heb hier vroeger nog remblokjes opgereden na 4 toertochten (wel 4x modder). Tegenwoordig ben ik zeer tevreden van die 3-kleurige BBB blokjes. Remmen heel goed, en gaan zeeeer lang mee!
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Vandaag ook weer gestart met Charlotte. Wel weer laat gestart. Ze had een goede bui deze morgen. Ze wilde niet aan tafel komen eten en toen ik de TV uitzette begon het spel. Uiteindelijk met 1 uur vertraging toch vertrokken voor een schone tocht van 30km. Weel veel modder. Ik moet zeggen dat ik vandaag toch weer blij was dat ik met Charlotte in zo een weer niet doorvlam. Aan de aankomst allemaal mooie modder duiveltjes, terwijl wij er nog redelijk uitzagen.
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

Gisteren met collega van het werk in Haasdonk gaan rijden en heb mij goed geamuseerd zelfs toen ik bij het ontwijken van een grote steen in een diepe plas kwam en mijn voorwiel bleef steken ik mooi gekatapulteerd werd recht in een andere plas :oops:. Was net voor de 2de bevoorrading dus na het bos zat de rit er toch op. Op de 1ste bevoorading hoorden we een groepje sterke verhalen vertellen maar toen we dan op een stukske moesten rijden dat er wat moeilijker bij lag gingen ze één voor één op het kasseibaantje rijden, waren al een heel stuk minder straf :lol:
Plaats reactie