17/12/06 beerse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Langs deze weg zou ik alle deelnemers, en dat waren er duizendvierhonderd, willen danken voor hun deelname. Volgens de commentaren na de rit bleek het parcour nog best mee te vallen na de regen van zaterdag, we hebben alleen nog twee pakken strooizout moeten gaan halen om op de ijzeren brug te gaan strooien in St. Jozef (onverantwoord dat men aan die spekgladde brug niets doet van de gemeente uit!) dit was het gevaarlijkste gedeelte van het parcour.
Allemaal bedankt!
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Ik had ruim 55km op de teller (TT+heen en terug). Wat onmiddelijk opviel was de massa volk. Het was even aanschuiven aan de inschrijving.

Mijn tocht begon slecht met 2 keer platten band na enkele km's rijden. :(
Gelukkig had ik 2 reserve banden bij want ze hadden me daar al eens mee zitten. De boosdoener was een doorn die vast zat door de buitenband en de eerste keer had ik niet met mijn handen door de buitenband gegaan.

Enfin...het parcours begon wat saai omdat ik de Bloso van Lille al 1000x gereden heb. Nadien was het voor mij stukken beter met enkele mooie stukken singletrack en technische stukken. =D> =D>
Op het stuk van de nieuwe Bloso in Merksplas was het ook effe stoempen in de modder. Ik had daar nog nooit gereden. In de zomer ga ik die wel eens volledig doen.

De bevoorrading was OK. Lekkere erwtensoep. De sportdrank vond ik echter niet lekker. Verder nog koekjes en bananen.

Het afspuiten duurde me ook te lang. 3 hogedruk spuiten bij een moddertocht is duidelijk te weinig. Ik heb even zitten aanschuiven, maar ik heb het wachten opgegeven en ben naar huis gereden om later zelf naar de car wash te gaan.
Kagge
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 18 apr 2006 22:16
Rijdt met: Merida Team issue 26

Bericht door Kagge »

Heb de toer goed uitgereden ( 67 km op de teller). Het was gezellig ploeteren met momenten ( daar doen we het voor , anders moet men maar op de weg gaan trappen). Ik vond de toer verrasssend goed , er is uitgehaald wat er is aan die kanten.
Bevoorraading ook fijn in orde en de bepijling ook.

Tot volgend jaar ( en hopelijk dan met sneew)
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Een kleine foto impressie is te vinden op http://wcb.fpic.co.uk/c1163488.html
Kagge
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 18 apr 2006 22:16
Rijdt met: Merida Team issue 26

Bericht door Kagge »

Gilbo ,

Leuk die kiekjes maar als ik als buitenstaander deze fotoreeks bekijk zou ik de indruk krijgen dat er meer gezopen wordt dan gefietst :drunk: :drunk: .

De toertocht was verder eerste klasse.
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

'tja wij babbelen nogal veel met mekaar en daar krijg je een droge keel van he! En bovendien was de Fristi op :-D
Plaats reactie