17/12/06 Tervuren 10de Zoniënwoudtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Teze
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: di 30 mei 2006 12:38
Rijdt met: diene zwarte Cube Reaction
Contacteer:

Bericht door Teze »

G-love schreef:jawadde da zou meer dan 300 zwartrijders betekenen :-?

ik wist niet dat er zoveel triestige mensen bestaan zulle :evil:
In de kleedkamers stond er een sportzak naast de mijne waarin minimum 6 wafels lagen. (tzou mij sterk verbazen dat diene mens die van thuis heeft meegenomen; lijkt me eerder dat ze bij de bevoorradingen zijn meegenomen [-X ) Da verklaart ook gedeeltelijk waarom er op het einde maar een gedeeltelijke bevoorrading overblijft voor de rest van de deelnemers)
Gebruikersavatar
akela
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 30 okt 2004 11:22
Rijdt met: Specialized comp Disc 2005

Bericht door akela »

Gizmo schreef:
akela schreef: Hartelijk dank aan de 1800 ingeschreven deelnemers en hopelijk zien we jullie volgend jaar terug ! (Er werden er wel 2123 geteld op de omloop !)

=D> =D> =D>

Bike events Tervuren
Ge gaat toch nie zeggen dat de rest allemaal zwartrijders waren zeker ???
Nu ja dat boske is toch net iets te groot om het deelnemers aantal te tellen of was er een speciale methode ??

Gizmo 8)
Mysterie van de zwartrijders is opgelost. Een paar inschrijvingsboekjes vergeten te tellen !!
Hier de correcte cijfers : 767 Lic. en 1314 niet lic. totaal 2081 deelnemers

#-o #-o #-o
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Teze schreef:
In de kleedkamers stond er een sportzak naast de mijne waarin minimum 6 wafels lagen. (tzou mij sterk verbazen dat diene mens die van thuis heeft meegenomen; lijkt me eerder dat ze bij de bevoorradingen zijn meegenomen [-X ) Da verklaart ook gedeeltelijk waarom er op het einde maar een gedeeltelijke bevoorrading overblijft voor de rest van de deelnemers)



Wel,dat hebben wij ook besproken met de westvlaamse forumbikers aan de eerste bevoorrading.
Weet dat er heel veel volk is,maar op een bevoorrading is het beter van alles uit papier te halen,want zo zijn er velen die hun zakken vullen en zijn degene die later rijden het "slachtoffer".Ook zijn er dan sommigen die hun koekje of wafelke nog opeten onderweg en waar vliegt hun papierke dan??

Dit is zeker niet als kritiek bedoeld maar gewoon een vaststelling van bij onze eigen tocht.(Flesjes,blikjes,koekjes,wafelkes,.....noem maar op,het is beter van het open te maken en eventueel in bekerkes te doen.)
Gebruikersavatar
Monica
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 23:44
Rijdt met: Scott Scale 40

Bericht door Monica »

veeteeteetje schreef:
Teze schreef:
In de kleedkamers stond er een sportzak naast de mijne waarin minimum 6 wafels lagen. (tzou mij sterk verbazen dat diene mens die van thuis heeft meegenomen; lijkt me eerder dat ze bij de bevoorradingen zijn meegenomen [-X ) Da verklaart ook gedeeltelijk waarom er op het einde maar een gedeeltelijke bevoorrading overblijft voor de rest van de deelnemers)



Wel,dat hebben wij ook besproken met de westvlaamse forumbikers aan de eerste bevoorrading.
Weet dat er heel veel volk is,maar op een bevoorrading is het beter van alles uit papier te halen,want zo zijn er velen die hun zakken vullen en zijn degene die later rijden het "slachtoffer".Ook zijn er dan sommigen die hun koekje of wafelke nog opeten onderweg en waar vliegt hun papierke dan??

Dit is zeker niet als kritiek bedoeld maar gewoon een vaststelling van bij onze eigen tocht.(Flesjes,blikjes,koekjes,wafelkes,.....noem maar op,het is beter van het open te maken en eventueel in bekerkes te doen.)
Heb dit probleem voorgelegd aan de mensen van de organisatie. Zij hebben alle eetwaar in de verpakking gelaten wegens hygiënische redenen.
Met al die moddertoestanden blijven de wafels en koekjes netjes proper .

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

Spijtig van de grote massa die naar dezen tt afzakt...ik was er ook één van :wink: voor de rest: pro en contra kwamen hier al genoeg aan bod.
Ik wou een gemeend woord van dank richten aan de onbekende biker die mijn verloren gsm en centen voor den après heeft gevonden en bij de orgaisatie heeft teruggebracht. Waarvoor nogmaals mijn dank!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Van echt teveel volk heb ik geen last gehad, behalve dan aan de afspuitstand (met te krachtige hoge drukreinigers). Voor de rest een voortreffelijke tocht en organisatie (om half 10 vertrokken ongeveer en had nog een weinig fruit).
Er was wel een madam met hondjes die niet aan de lijn waren. Vlak voor mijn wiel verandert er ene van richting. Sjaans dat ik al had geremd en niet meer zo snel reed.
Volgend jaar opnieuw
nickske
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 04 sep 2006 11:51

Bericht door nickske »

er zijn nog mensen met een hart franky
maar ze beginen heeeeeel zeldzaam te worden
en dan spreken ze van verdraagzaamheid voor vreenden
hoe moeten sommige dat doen als ze het nog niet kunnen in hun (geliefde) hobby
wat zeggen ze "mensen dom en dieren rijk"
moet ergens iets van kloppen :-?
of beter gezegd "ike ike ike, en de rest kan stikke"
Gebruikersavatar
akela
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: za 30 okt 2004 11:22
Rijdt met: Specialized comp Disc 2005

Bericht door akela »

Leuke verslagen en foto's zijn nu te vinden op onze website.
http://users.telenet.be/bike-events :-D :-D
Plaats reactie