03/12/06 De Klinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

03/12/06 De Klinge

Bericht door sofeurken »

iemand wat meer info over de klinge? ,waar inschr ,afstanden ,parcours ,enz
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

DE KLINGE (Ovl)
sporthal, Kieldrechtstr. 12

27-49 km

8.30-10.30u

03/7705280

Info die je allemaal vind in de kalender op de homepage #-o :wink:
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

Ik zal er zijn! En hopelijk met een hele bende andere bikers.
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

Wij komen ook af. :bounce:
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Wij komen normaal gezien ook. Charlotte een nieuw machien gekocht. Is goede toer om te zijn hoe goed ze met een grotere fiets omspringt
avrider
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 20:46

Bericht door avrider »

Als ik morgen tijdig uit mijnen nest geraak, dan kom ik ook af (feestje deze avond :bounce: )
avrider
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 20:46

Bericht door avrider »

Deze morgend toch tijdig uit mijnen nest gevallen, alhoewel ik er nog niet zo lang in lag :drunk: . Eerst een lekker koffiekoekje gaan halen, de zondag even doornemen en dan verder klaarmaken om te gaan biken. Nog niet al te goe wakker, de mtb op en merkte al direct dat er net wat wind stond (ben dus van bij mij thuis tot aan de start gereden). Inschrijven, en hop weg waren we. Het was een mooi parcours, en lag niet vettig, je zou anders verwachten met al die regen van de afgelopen dagen. Uiteindelijk voor de 28 gekozen, gezien het toch niet zo wilde vlotten :bounce: (d'er zitten azo nog wat beestjes in het lijf :evil: )
Bevoorrading was in orde.
Dan terug naar thuis gefietst, tegen de wind in dus het was nog lekker stampen om er te geraken, eenmaal thuis een goe douchken genomen (man dat kan deugt doen 8) )
Toen ik uit de douche stapte en naar buiten keek, was het juist beginnen, dus perfect tijdig terug :P
We hebben er weeral van genoten :wink:
PS: voor de jagers onder ons: er zijn nog genoeg koerskonijnen :roll:
Gebruikersavatar
achilles
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 22:51
Rijdt met: Bianchi

Bericht door achilles »

Deze ochtend ook gaan biken in De Klinge. Eerste deel was sjiek met veel offroad en veel tegenwind die het geheel vrij zwaar maakten, ondanks het droge parcours. De bevoorrading lag reeds na 18 km wat toch wel redelijk vroeg was voor een tocht van 48 km. Na veelvuldig treintje rijden in het eerste deel, viel het wel op dat het na de splitsing beduidend rustiger op de weg was. Het tweede deel was ondanks de langere afstand minder zwaar. Er zaten veel meer stukken asfalt in en ook de wind zat voornamelijk in de rug. In zijn geheel blijft het natuurlijk een mooie tocht. Toch misschien één tip: Het zou interessanter zijn mochten de tochten van Hulst en De Klinge niet onmiddellijk na elkaar op de kalender geplaatst worden. Vandaag vaak een "déja-vu" gevoel gehad.
Gebruikersavatar
lolo88
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: di 10 okt 2006 18:01
Rijdt met: Honda CR250R // Merida matts TFS 500-M

Bericht door lolo88 »

Vanmorgen ook naar de Klinge wezen rijden, was mijn eerste toertocht en ik moet zeggen dat ik er van genoten heb. Was bij mijn vriendin blijven slapen dus moest eerst met de brommer naar mij thuis en zo ben ik dan naar De Klinge gefietst, mooi stukje meewind gehad op dat moment.

Het parcours zelf vond ik heel leuk, veel in het bos gezeten en zoals al gezegd; ondanks de vele regen de laatste dagen lag het niet al té vettig. We zijn wel redelijk laat ingeschreven, dus het was al goed platgereden door de bikers voor ons.
Door de hevige wind hebben we voor de 28km gekozen, want toen we de splitsing passeerden stak er ineens een felle wind en veel regen op. We zijn dan maar naar huis gegaan en direct een warme douche genomen.

Vond het een toffe tocht ;)
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

Ik ben te laat vertrokken denk ik. Een uurke droog gereden, maar enkele km na de (voortreffelijke) bevoorrading (we hadden voor de 48 km gekozen) kregen we de volle laag. Na 10 minuutjes waren we al kliedernat en dan zijn we maar stukken beginnen afsnijden zodat we aan een totaal van 36 km kwamen.
Voor de rest: een puike organisatie en een heel tof parcours.
Bij de inschrijving mcoen en zijn sportieve familie nog tegengekomen.
Plaats reactie