17/12/2006 Dilsen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Josss schreef:hey LMTB , als je de 57 km uit kunt rijden , dan heb je een Leffe verdiend. :wink:
Volgens mij rijd de Johan liever kortere afstanden hoor, kwestie van meer tijd te hebben om meer leffe's te drinken :wink: :lol: :lol: :lol:

Iegienie schreef:en hoe zit het hier met de modderbestendigheid van het parkoers ?
Denk wel dat het nu al redelijk droog ligt daar, de ondergrond is er snel nat maar zeker zo snel droog, vooral met de wind die er staat. :wink:
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Inderdaad, ze voorspellen niet veel regen, dus een vettige bedoening gaat het volgens mij niet worden. Maar plassen zal je zeker tegen komen.
Ik ga er in alle geval bij zijn.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

SusXT schreef:Ik ga er in alle geval bij zijn.
Oe laat?
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

9u15 om om 9u30 te kunnen vertrekken. Ok?

Wie rijdt er mee?

1. Susxt
2. Farmer/Cowboy
3. ...
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Tocht die ook meewerkt aan het Mountainbike.be Paspoort en dus 0,5 euro korting geeft aan de houders ervan.
heritage
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: di 16 nov 2004 12:01
Rijdt met: cannondale

parcours dilsen

Bericht door heritage »

we hebben er dit jaar nog eens een lap opgegeven om de tocht nog interessanter te maken.
de 55 km doet tevens het gedeelte aan tussen de weg naar As en de litzberg /salamander Maasmechelen met enkele formidabele hellingen, ik kan jullie verzekeren ze zijn allemaal te doen al fietsend maar je moet dan wel van goede huizen komen !
de andere afstanden, blijven tussen de weg naar as /dilsen en bergerven Neeroeteren en hebben ook daar de nodige attraktie s. Een alternatief is om in het begin 55 te volgen en naderhand als het te veel wordt na de bevoorrading evt te kiezen voor de kortere afstanden enof makkelijk of moeilijk bordtjes te volgen, zo komt men toch aan een redelijke afstand.

men kan op diverse manieren de tocht zelf zwaar of minder zwaar maken door te stoeien met de afstanden.

Het gaat droog blijven, de wind heeft veel opgedroogd en dus zijn alle ingredienten aanwezig voor de mooiste ( zwaarste , voor wie dat zelf wil maken ) tourtocht van verre omstreken.
Ter informatie : de vertrekplaats is enkele honderden meter verschoven naar Het schakeltje naast de sporthal (europalaan).

Veel plezier !! 8)
LMTB
Mountainbiker
Berichten: 633
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 19:12
Rijdt met: een nieuwe met groene strepen

Bericht door LMTB »

verdomme GF heeft weer eens gelijk :drunk: :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

Re: parcours dilsen

Bericht door Ramboke »

heritage schreef:we hebben er dit jaar nog eens een lap opgegeven om de tocht nog interessanter te maken.
de 55 km doet tevens het gedeelte aan tussen de weg naar As en de litzberg /salamander Maasmechelen met enkele formidabele hellingen, ik kan jullie verzekeren ze zijn allemaal te doen al fietsend maar je moet dan wel van goede huizen komen !
de andere afstanden, blijven tussen de weg naar as /dilsen en bergerven Neeroeteren en hebben ook daar de nodige attraktie s. Een alternatief is om in het begin 55 te volgen en naderhand als het te veel wordt na de bevoorrading evt te kiezen voor de kortere afstanden enof makkelijk of moeilijk bordtjes te volgen, zo komt men toch aan een redelijke afstand.

men kan op diverse manieren de tocht zelf zwaar of minder zwaar maken door te stoeien met de afstanden.

Het gaat droog blijven, de wind heeft veel opgedroogd en dus zijn alle ingredienten aanwezig voor de mooiste ( zwaarste , voor wie dat zelf wil maken ) tourtocht van verre omstreken.
Ter informatie : de vertrekplaats is enkele honderden meter verschoven naar Het schakeltje naast de sporthal (europalaan).

Veel plezier !! 8)
dus als ik het goed snap, dan komt de tocht van 55 km zowel door maasmechelen als door bergerven!! Nice =D>

Merci voor de info!!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Re: parcours dilsen

Bericht door SusXT »

[quote="heritage"]

Het gaat droog blijven....quote]

Ehmm... Ne raad : nooit als weerman soliciteren :wink:

http://users.pandora.be/peterulenaers/WEERLIMBURG.htm

Momenteel enkel wat lichte regen, maar wat van de kust komt ziet er niet goed uit. Als morgen niet regent, ben ik zeker van de partii.
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Hoe ligt het erbij na de regenval van vandaag?
Plaats reactie