17/12/2006 Dilsen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
heritage
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: di 16 nov 2004 12:01
Rijdt met: cannondale

Bericht door heritage »

neen , niet in de maasvallei maar wel vlak erlangs, nu als je alles op de 55 omhoog fiets zonder af te stappen , en dat kan ! dan krijg je van mij een leffe !
daar hebben we de terrils niet voor nodig om de tocht aantrekkelijk te maken.
see jou !
Gebruikersavatar
Core
Mountainbiker
Berichten: 487
Lid geworden op: za 29 mei 2004 17:40
Rijdt met: Canyon Torque FRX 9.0
Contacteer:

Bericht door Core »

ik zal er ook zijn rond 8u
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Mooie tocht. Het grote aanbod aan splitsingen maakt dat je niet enkel 22, 33, 44 of 57 km kon rijden, maar als je moe was je een afkorting kon nemen. Iedereen kon dus de 57km beginnen om met de 22km te eindigen en dan had je bijvoorbeeld 35km gemaakt. Die opzet moet zeker bewaard blijven.
De bevoorrading was goed en voldoende. De soep was lekker. Alleen heb ik na het drinken van Aquarius geen fut meer in m'n benen. Dus de volgende keer Extran nemen :wink: Ah ja, en nog een klein minpuntje. Het vertrek aan de sporthal was redelijk ver van de bossen. Het voetbalplein is toch een betere vertrekplaats. Maar nu ben ik aan het muggeziften. Ne geslaagde tocht! =D> Tot volgend jaar!
Gast

Bericht door Gast »

Het was een prachtige tocht, mooie omgeving, mooi weer en een pittig parcours. Verder ook goede wegwijzers en de splitsingen die opties gaven ivm de afstanden waren inderdaad een grote troef!!! =D>

kortom voor mij de beste tocht die ik in de buurt heb gereden.

groeten en tot volgend jaar 8)
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

SusXT schreef: Het vertrek aan de sporthal was redelijk ver van de bossen. Het voetbalplein is toch een betere vertrekplaats. Maar nu ben ik aan het muggeziften. Ne geslaagde tocht! =D> Tot volgend jaar!
Ik heb gehoord dat de kantine van het voetbalplein dubbel geboekt stond. Er was vandaag ook een steakdag ofzo iets. Vandaar het vertrekpunt aan de sporthal.
Gebruikersavatar
Mr.Rookie
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 28 nov 2005 19:36
Rijdt met: Specialized

Bericht door Mr.Rookie »

Een mooie tocht met de nodige up en downs. Bevoorrading en bewegwijzering in orde.
Tot de volgende keer
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

De mooiste en tevens ook zwaarste tocht van de afgelopen maanden in Limburg. Afpeiling was perfect, bevoorrading was in orde, goede bikewash, bewaakte parking, kortom alles perfect in orde. Enig punt van kritiek: de bevoorrading kwam pas op km 39 van de 57, wat redelijk laat was. En dien hond daar bleef mij maar om eten smeken. :P Volgende keer graag opnieuw !
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Mooie en zware tocht?

Dan heb ik precies een ander parkoer (maar 44km, wegens overdreven veel chainsuck) gereden vandaag, want eerlijk gezegd vond ik er niks speciaals inzitten. Dan heb ik dit jaar toch al een paar andere TT's in deze streek gereden waar er veel meer fun te beleven viel.
Het is gewoon frustrerend als je bijna de hele tijd over brede gravelbanen moet rijden en je de singletracks langs alle kanten uit het bos ziet opduiken. Mij zullen ze hier volgend jaar niet meer terugzien.
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Nielskie schreef:Dan heb ik dit jaar toch al een paar andere TT's in deze streek gereden waar er veel meer fun te beleven viel.
Het is gewoon frustrerend als je bijna de hele tijd over brede gravelbanen moet rijden en je de singletracks langs alle kanten uit het bos ziet opduiken. Mij zullen ze hier volgend jaar niet meer terugzien.
'k Heb Dilsen vorig jaar gereden en hetzelfde geconcludeerd als gij en dit jaar voor Zonhoven gekozen : de max daar! Dilsen wordt als topper genoemd omdat voor velen klimmen de max is en dat kunt ge daar genoeg over brede dreven. Fun is wat anders natuurlijk.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Ik woon in Zonhoven, bijgevolg rij ik daar 3 keer per week. Dus voor mij was dit de mooiste. Het singletrackgehalte ligt in Zonhoven idd hoger, maar in Dilsen valt er meer te klimmen en dalen.
Plaats reactie