03/12/06 - Lokeren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

03/12/06 - Lokeren

Bericht door crash biker »

Iemand meer info over deze tocht of ervaringen uit het verleden ?

Volgens de affiche- bij aankomst : "gratis boterham met spek en ei".....??!!!
Gebruikersavatar
peir de worst
Mountainbiker
Berichten: 370
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:54
Rijdt met: orbea occam, merida big nine xtr di2, orbea oiz

Bericht door peir de worst »

Mooie toertocht met 2 bevooradingen, aan de 1de of 2de zullen wij ook met een technische ploeg aanwezig zijn.
Vorig jaar was er de laatste tien km een bietenveld of zoiets waar de organisatie zich serieus in hadden vergist, da zou nu niet het geval zijn.
Er zijn ook grote stukken over privé terein.
Inderdaad ook grote boterham met dikke eierkoek tussen.
En achteraf natuurlijk trappistje???
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

peir de worst schreef:Mooie toertocht met 2 bevooradingen, aan de 1de of 2de zullen wij ook met een technische ploeg aanwezig zijn.
Vorig jaar was er de laatste tien km een bietenveld of zoiets waar de organisatie zich serieus in hadden vergist, da zou nu niet het geval zijn.
Er zijn ook grote stukken over privé terein.
Inderdaad ook grote boterham met dikke eierkoek tussen.
En achteraf natuurlijk trappistje???
idd mooie toertocht, de langste toer ging vorig jaar langs de bossen van waasmunster, hopelijk dit jaar weer, allé ik ben alvast van de partij.
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

zal nog zien waar ik rij :lol:
heb in Lokeren al paar keer gereden 8)
o.a van de jaar nog
en het was
in Waasmunster een stevige zandstrook #-o
nu weet ik niet waar het naar toe gaat... [-o<
Gebruikersavatar
Donge
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:16
Rijdt met: Scott Aspen

Bericht door Donge »

Gezien het voorspelde weer denk ik dat ik er goed aan doe zo vroeg mogelijk te vertrekken, dan geraak ik misschien rond (voor de kleine toer) voor dat de regen te fel wordt... Tegen de wind zullen we alleszins moeten opboksen, maar dan zullen we hem wel in de rug hebben van tijd ook zeker...
Gebruikersavatar
peir de worst
Mountainbiker
Berichten: 370
Lid geworden op: do 09 feb 2006 23:54
Rijdt met: orbea occam, merida big nine xtr di2, orbea oiz

Bericht door peir de worst »

We zullen zien morgen welk weer het word.
Wij zullen zeker paraat zijn moest er iets schelen aan jullie fietsen.
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

Donge schreef:Gezien het voorspelde weer denk ik dat ik er goed aan doe zo vroeg mogelijk te vertrekken, dan geraak ik misschien rond (voor de kleine toer) voor dat de regen te fel wordt... Tegen de wind zullen we alleszins moeten opboksen, maar dan zullen we hem wel in de rug hebben van tijd ook zeker...
haddik dat ook maar gedaan, vollenbak in de regen gezeten, verkleumd tot en met maarja dat neem ik er graag bij, de modderstroken waren dan ook superleuk :lol:
Gebruikersavatar
Donge
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:16
Rijdt met: Scott Aspen

Bericht door Donge »

Vroeg vertrokken om de regen te vlug af te zijn. Omdat de keuze tussen 40 en 28 km al onmiddellijk na de start moest gemaakt worden, toch maar voor de lange afstand gekozen omdat het weer er toch vrij goed uit zag. Pas na 40 km begon het te regenen, maar toch nog 6 km tegen weer en wind moeten vechten... Op het eind met regen en wind vol op de kop kon ik nog geen 15 km/u meer rijden.

Het was een verzorgde tocht : goede afpijling, mooie stukken natuur (maar toch spijtig dat die strook zwaar modderig akkerveld waar ik geen enkele deelnemer al fietsend de overkant zag halen niet kon vervangen worden door een strook waar wel gefietst kon worden), 2 bevoorradingen met ruime keuze (soep, sportdrank, water, cake, peperkoek, mueslirepen, bananen), pechverhelping, aanduiding pechzones, afspuitservice, douches met warm water (en een grote kleedkamer voor heren, uiteraard weet ik niet of de dames ruim zaten...), boterham met spek en eieren bij aankomst, ... Nen dikke proficiat aan wtc 't Hemelrijk.
StoNic
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 01:22
Rijdt met: Giant Acid + Merida HFS 3000D

Bericht door StoNic »

Jaja, twas in orde vandaag. Heb er weer van genoten. =D>

En kon der niemand diene wind afgezet hebben? :lol: Als diene zijdelings zat had ik precies een stuk in mijn voeten :drunk: of zou da nog van gisteren geweest zijn #-o

Anyway, cya'll next week @ Bornem I think...
Tirad
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 12:13
Rijdt met: Radon ZR Team Only

Bericht door Tirad »

Wind was idd wel stevig. Hebben in het Broekbos schrik van ons leven beleefd. Opeens begon het boven ons te kraken : bleek er een grote boom af te kraken, deze viel zowat 10 meter naast ons neer. Bij deze dank aan onze goede beschermengel ...

Wij zijn als laatsten vertrokken en hebben idd wat meer regen moet trotseren, we waren echter al warm gereden en hebben er toch van genoten.
Plaats reactie