"nachtrit" Diksmuide 8 december

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
TARGET
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 09 dec 2006 23:08
Rijdt met: Giant XTC/Decathlon Rockrider 9.2

Bericht door TARGET »

Gisterenavond gestart iets na zeven uur. Inderdaad niet veel volk te zien. Ook op het parcour niemand gezien tot aan de bevoorading. Parkoer was mooi en tevens goed berijdbaar op enkele stukken na. Als organisatie kan je echter het weer niet kiezen... Verder was alles tot in de puntjes verzorgd =D> =D> Volgend jaar zak ik zeker weer af !!! Misschien kijken voor betere pijltjes (ook niet te hoog ophangen) en volgens mij kan deze rit alleen maar groeien!!! =D> =D> =D> Dikke proficiat aan de organisatie :wink: =D> :wink: en de afwezige [-X hadden zeker ongelijk!!
Gebruikersavatar
Beer van Beerst
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 21:02
Rijdt met: nen kartonnen

Bericht door Beer van Beerst »

Toffe rit : alles dik in orde uitgezonderd 1 probleem. Op het moment dat we de boterhalle wilden binnen rijden werden we aangevallen door een str!ntvogel. Maar gelukkig heeft selisium 105 hem weggejaagd waarvoor dank. Vrijtrappers bedankt voor de toffe en aangename rit.
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

Vrijdag ook afgezakt naar Diksmuide. Idd jammer dat het regende bij het vertrek rond 19u40, moest het in de vooravond droog gebleven zijn, zouden der wel heel wat meer bikers geweest zijn. Maar de "echte" rijden door weer en wind zekers. Het lag hier en daar wat vettige en wa plassen maar wat wil je met zo'n weer. Over de bepijling ben ik het niet eens met de voorgangers, soms toch zeer wisselvallige aanduiding, de ene keer hoog , dan laag, soms links en dan weer rechts. Gelukkig had ik mijn zelfbouwlichtjes mee en kon ik alles goed zien (slecht 1x misreden na de bev. aan die grote aan). Bev. was in orde, alsook de afspuitplaats en de douches. Ook de pannekoek was lekker. Na Zele, Torhout en Diksmuide vond ik toch dat Torhout er nog steeds boven uit steekt. Hopelijk wordt dit volgend jaar anders.

Stats: 33km 1u42m avs 19,9km/u

Proficiat aan de organisatoren, hopelijk volgend jaar meer suc6 en beter weer.
Gebruikersavatar
Miguel
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 01 mar 2006 06:40
Rijdt met: Balance AL450 beachbike + Orbea XT

Bericht door Miguel »

Heb me ook goed geamuseerd tijdens de nachtrit. Bij de aprés ook wat te geloof ik want ben mijn handschoenen en muts vergeten.
Dus organisatoren, als jullie een Lombardenmust (geel/rood) en fleece handschoenen van PRO (zwart met rode letters) nog liggen hebben, zou ik wreed content zijn als ik die terug zou kunnen krijgen
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

foto's?
Gebruikersavatar
Miguel
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 01 mar 2006 06:40
Rijdt met: Balance AL450 beachbike + Orbea XT

Bericht door Miguel »

Beetje laat, maar heeft wat geduurd voor ik foto's vond. Dit zijn mn handschoenen en muts die ik op 8/12 in Diksmuide heb achtergelaten:
Afbeelding
Afbeelding
Merci voor een reactie[/img]
Plaats reactie