17/12/06 Lubbeek-Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wilhelmaximus
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 25 jul 2006 15:35
Rijdt met: Specialized SJ 29"

Bericht door Wilhelmaximus »

Dit was toch wel één van de betere tochten. Het was zwaar en er was veel modder maar dat maakte het juist zo tof. Aan mij hebben ze zeker ne vaste klant. Ik kom hier zeker terug. En aan alle mountainbikers die hier niet geweest zijn... Mannen jullie hebben iets gemist. I'll be back
Gebruikersavatar
Docteur Dérailleur
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 31 jan 2005 12:57
Rijdt met: airborne lancaster

Bericht door Docteur Dérailleur »

Ik vond het ook de moeite om af te komen. Vandaag wel niet het parocurs om geweldige gemiddeldes te halen, maar 'k ben toch content (voor mij toch hé). 55 km Avs 16, 91.

Zware modderstroken, toffe tracks. PRachtige klim langs de trappen. Alles gegeven en blij als een klein kindje toen ik bovenkwam. Eigen lof stinkt,... ik weet het, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daarna toch een kilometerke nodig had om te recupereren en ik efkes begon te peinzen om het toch wat korter te maken.

Zulke modderritten kan ik mijn fietske en portemonnee niet altijd aandoen, maar kom : voor volgende week geven ze kouder en beter.

In ieder geval: super leuk tochtje onder de decemberzon. Ook voor de organisatie : proficiat!
Dean
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 22 nov 2006 11:44

Bericht door Dean »

Eindelijk nog eens een parcour waar ik mij kan uitleven.
54km met avg 19.4. en 742hm
Zeer goede uitpijling en de bevoorading was voor mij ook goed. (als er al drinken en een koekske ligt ben ik al content)

Kortom Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
MOOSMAN
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 23 dec 2005 11:23
Rijdt met: MINERVA HURRICANE MET PEDALEN EN KETTING

Bericht door MOOSMAN »

Het was een heel mooie tocht.
Je moet niet altijd ijs en sneeuw hebben om met uw klikken en klakken in het decor terecht te komen. Ik heb moeder aarde ne keer of 2 van dichtbij gezien. Enfin....ik was wel niet alleen.
Voor de rest prima markering. Juist de 1 ste stop...niet dat die klim me nog te veel was. maar er kwam regelmatig verkeer door die straat en het was er toch maar vrij krap. Is er trouwens een vaste route in de buurt?
Ik zag regelmatig pijlen van BLOSO staan.
LouisVitess
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:13
Rijdt met: handmade Belgische bike

Bericht door LouisVitess »

MOOSMAN schreef:Het was een heel mooie tocht.
Je moet niet altijd ijs en sneeuw hebben om met uw klikken en klakken in het decor terecht te komen. Ik heb moeder aarde ne keer of 2 van dichtbij gezien. Enfin....ik was wel niet alleen.
Voor de rest prima markering. Juist de 1 ste stop...niet dat die klim me nog te veel was. maar er kwam regelmatig verkeer door die straat en het was er toch maar vrij krap. Is er trouwens een vaste route in de buurt?
Ik zag regelmatig pijlen van BLOSO staan.
Nee, BLOSO MTBroutes zijn er niet in de buurt, toch niet waar de tocht passeerde. Die pijltjes zijn denkelijk van wandelpaden. Verder inderdaad een heel mooie afwisselende tocht. Alles zat erin wat je nodig hebt om een MTB rit te maken. Mooi weer en een paar heel vriendelijke RedBull meiskes aan de 2de bevoorrading. En een paar uitdagingen waar het me niet gelukt is om op te rijden. Zelfs de bladeren waren geruimd op sommige plaatsen, maar dan lukte het nog niet. Eens in de zomer proberen misschien en dan volgend jaar zeker terug gaan.
Cyclomakke
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 14 dec 2005 22:35
Rijdt met: TREK

Bericht door Cyclomakke »

=D> =D> =D> Een dik applaus en een welgemeende bedankt voor elkeen van de 600 deelnemers... De tweede editie viel duidelijk in de smaak, en de aandachtspuntjes die zich opdrongen na de eerste editie zijn blijkbaar op een gepaste manier aangepakt, hetgeen ons andermaal de moed en de "goesting" geeft om volgend jaar nog beter te doen...

Foto's vinden jullie op www.wtcool.net ! Op die site plaatsten wen ten gepasten tijde alle info over de derde editie van onze tocht, en kunnen jullie ook terecht voor alle informatie over de rest van de activiteiten van onze wielerclub.

Voor de volledigheid : Er werd achteraf een portefeuille gevonden aan de Sporthal... Als u 'm adequaat kan beschrijven nemen wij aan dat u er de eigenaar van bent, en krijgt u 'm terug...
Gebruikersavatar
Lust
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: za 11 nov 2006 12:33
Rijdt met: Scott Racing Team custom build & Scott Spark 40
Contacteer:

Bericht door Lust »

Inderdaad een heel fijne TT, proficiat aan de inrichters. Cruciaal voor deze tocht waren de juiste banden, voldoende technische bagage en goede benen. Plezier gegarandeerd. Maar nu ook niet teveel reclame maken, want dan wordt het mss volgende keer te druk.
Schummi
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 18 dec 2006 18:53
Rijdt met: Merida

Bericht door Schummi »

Het was mijn eerste TT na een maand geleden begonnen te zijn met enkele bloso routes... voor een beginner was het wel erg zwaar maar ben erg blij dat ik de 30 heb kunnen uitrijden. Bergop was het wel dikwels te voet , maar was gelukkig niet alleen :-) .Was wel tof dat er niet overdreven veel volk was en goede organisatie( voor zover ik daar kan over mee spreken :-) ) volgend jaar zijn we er zeker weer ! (ben mijn bril wel verloren in de kleedkamer maar die zal wel niet gevonden zijn zeker? )
Plaats reactie