17/12/06 Lubbeek-Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
petacchi
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 09 dec 2006 15:33
Rijdt met: kabel

Bericht door petacchi »

Is er veel parking aan die sporthal?
Het parcours van 54 km spreekt me wel aan.
Zit het Calvariebos (met dat groot kruis) in het parcours?
Gebruikersavatar
tommyboy
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 26 apr 2004 10:11
Rijdt met: scott montana

TT Lubbeek-Pellenberg 17-12-2006

Bericht door tommyboy »

Vorig jaar zijn we serieus onderkoeld aangekomen. heel de weg sneeuw, wind en ijzel en dan de laatste 10 km nog eens ijskoude regen. remmen waren zo goed als weg, waardoor mijn broer bij de afdaling naar de kerk van Linden met hoge snelheid op het voetbalterrein uitkwam. spijtig dat men dit jaar niet meer de steenweg richting Linden oversteekt, maar voor de rest ziet het er goed uit. een aantal technisch moeilijke stukken (waaronder die trapbeklimming en een holle wegafdaling vol met uistekende stenen). tot zondag
Gebruikersavatar
wakke.
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: di 01 feb 2005 23:23
Rijdt met: 2 bikes met grote wielen

Bericht door wakke. »

wij hebben het vorig jaar ook zeer koud en nat gehad :drunk: :drunk: maar toch was het een zeer mooie tt. voor iedereen wat wil maar door het slechte weer wel zeer dodelijk :evil: voor de remmen. wij zullen terug aanwzeig zijn zondag :P :P
Gebruikersavatar
XCharlie
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 23:04
Rijdt met: Cannondale F1000

Bericht door XCharlie »

Het zal mijn eerste keer zijn dat ik hier ga rijden. Het lijkt veelbelovend...
Hopelijk valt het weer wat mee.
Cyclomakke
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 14 dec 2005 22:35
Rijdt met: TREK

Bericht door Cyclomakke »

petacchi schreef:Is er veel parking aan die sporthal?
Het parcours van 54 km spreekt me wel aan.
Zit het Calvariebos (met dat groot kruis) in het parcours?
Parking is er voldoende aan de sporthal, aan het gemeentehuis, op het pleintje aan de kerk, en misschien ook nog wel aan het grootwarenhuis. Dat kan geen probleem zijn...

Petacchi : "zit het Calvariebos erin" ? Vraag jij bij het binnenkomen in een restaurant ook wat de kok allemaal in zijn soep doet ? Kom langs zondag, en laat je verrassen... :roll:
petacchi
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 09 dec 2006 15:33
Rijdt met: kabel

Bericht door petacchi »

Het weer ziet er goed uit voor zondag.
Ik heb van een collega vernomen dat de klimmetjes en de afdalingen in Pellenberg echt wel pittig zijn dus ik zal aan de start staan met nieuwe remblokjes.
Die helling met de trapjes zou in Pellenberg gekend zijn als "'t kiekenbergske" en de afdaling aan de kerk als het "stenen bergske".

Voor cyclomakke: zet die soep maar klaar aan de bevoorrading (dat mag trouwens gerust met ballekes zijn!!!! :bounce:
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

douches ?
Cyclomakke
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 14 dec 2005 22:35
Rijdt met: TREK

Bericht door Cyclomakke »

phille schreef:douches ?
Absoluut ! Warm, ruim, en proper, m.a.w. de douches van de Sporthal...
LouisVitess
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:13
Rijdt met: handmade Belgische bike

Bericht door LouisVitess »

Hi petacchi,

goed nieuws : dat parcours in Lubbeek-Pellenberg gaat alleen maar bergaf, te concluderen uit de levensduur van de remblokskes ! Hopelijk eindigt het daar waar er leffe te krijgen is.
petacchi
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 09 dec 2006 15:33
Rijdt met: kabel

Bericht door petacchi »

Het is te hopen dat ze daar geen streep trekken aan die sporthal want als ik "de meet" zie ben ik echt ni meer te houden ...
Soep, leffe, de redbul girls ... da's al de moeite om eens een sprintje te trekken ni waar LouisVitesse ??? =D>
Plaats reactie