2/12/2006 TT Sint-Joris - Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Rutten schreef:Gistern dus ook deze tocht gereden, effenaf prachtig. Proficiat aan de organisatie.
Langs het parcour iemand gezien die foto's aan het nemen was, weet hier soms iemand of die ergens on-line worden gezet.
WWW.FLANDRIEN.BE
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Superfan schreef:
Rutten schreef:Gistern dus ook deze tocht gereden, effenaf prachtig. Proficiat aan de organisatie.
Langs het parcour iemand gezien die foto's aan het nemen was, weet hier soms iemand of die ergens on-line worden gezet.
WWW.FLANDRIEN.BE
Lap, had weer slijk in mijn ogen... Geen portrettetrekkers gezien. :(
Gebruikersavatar
Rutten
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: do 02 nov 2006 16:27
Rijdt met: BMC Team Elite 2
Contacteer:

Bericht door Rutten »

Blijkbaar meerdere fototrekkers. De gene die ik heb zien staan stond duidelijk op een andere plaats dan de foto's die werden getrokken die op WWW.FLANDRIEN.BE staan. Dus als de dezen die die andere foto's heeft genomen mss iets kan laten weten of als iemand weet waar ze zouden kunnen worden bekeken laat hier maar iets weten zodat ik mijn eigen ook eens aant werk kan zien
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

schone TT =D> van het kaliber van ruiselede op 1/11

met z'n drieën rond 9u30 vertrokken, bedoeling was de 37km maar wegens de toch redelijk zware rit hebben we het bij de 28km gehouden :oops: inderdaad een mooie afwisseling van veldwegen, bosdreven en technische parcours, eentje om te onthouden voor volgend jaar dus :-)

aja, en wij staan er wel degelijk op, op www.flandrien.be :bounce:
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

Zaterdagmiddag deze prachtige tocht gereden.
Een paar lastige en zware stukken en es de doorntjes van dichtbij bekeken, maar verder alles ok.
Goede bevoorrading en lekker warm lokaal om na 't fietsen nog ééntje te drinken.

Gezien wij van thuis vertrokken zijn had ik geen warm emmertje nodig, maar thuis lekker lang doucheke gepakt !
Gebruikersavatar
Rutten
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: do 02 nov 2006 16:27
Rijdt met: BMC Team Elite 2
Contacteer:

Bericht door Rutten »

Nog niemand iets gehoord of gelezen over die andere fototrekker die niet voor WWW.FLANDRIEN.BE aan't fotograferen was?
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

Rutten schreef:Nog niemand iets gehoord of gelezen over die andere fototrekker die niet voor WWW.FLANDRIEN.BE aan't fotograferen was?
Volgens mij was het iemand van de organisatie zelf. Vorig jaar hebben ze dat ook gedaan, maar we hebben de foto's nooit te zien gekregen. Ze gingen het op hun site plaatsen, maar ja... :-k

Alle lof voor de tt van Sint-Joris! Alles was alweer piekfijn in orde!!! =D>
We hebben er van genoten!
Gebruikersavatar
Rutten
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: do 02 nov 2006 16:27
Rijdt met: BMC Team Elite 2
Contacteer:

Bericht door Rutten »

Dat zou dan jammer zijn, als we die foto's niet te zien krijgen.
Het moet toch wel de bedoeling zijn als er foto's van verschillende deelnemers worden genomen die ergens te publiceren. Zie anders niet in waarom men mensen die men niet kent fotografeert.
Gebruikersavatar
Rutten
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: do 02 nov 2006 16:27
Rijdt met: BMC Team Elite 2
Contacteer:

Bericht door Rutten »

Zonet een mail ontvangen van de organisatie met de melding dat hun site momenteel wegens omstandigheden niet beschikbaar is, maar dat er aan gewerkt wordt. Binnen enkele weken zou hun nieuwe site met alle foto's klaar zijn. www.wtc-stjoris.be
Elbee
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:20
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Expert Carbon

Bericht door Elbee »

Als iemand een link weet naar de foto's kunt u dit laten weten aub, men pa zou erbij staan. Grtz
Plaats reactie