03/12/06 Vorselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

Er zullen wel pijlen hangen zekers?
Gebruikersavatar
g-works
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 21:40
Rijdt met: specialized epic s-works 2013
Contacteer:

Bericht door g-works »

als ik frankske van't weer niet moet geloven kom ik zeker af, ik kom van Herenthout met de bike , als je dan in de regen moet vertrekken ben je al doornat aan het vertrek, .
Het is zeker een aanrader en een ervaren organisatie, die voor dezeTT zorgen .
Hopelijk tot morgen
Gebruikersavatar
xjfan
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 22:28
Rijdt met: Minerva Hurricane/Deore LX/Ritchey Zmax 1.9
Contacteer:

Bericht door xjfan »

Weer of geen weer, reken maar op een bescheiden afvaardiging van de Westelse busbikers (2-koppig)
De 'die hards' #-o :roll:
hel
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 15:51
Rijdt met: Delira

Vorselaar

Bericht door hel »

Vanmorgen naar Vorselaar geweest. Goede keuze gemaakt. Mooi parcours, goede bepijling, ... Enig minpuntje was de bevoorrading, een stukje fruit had wel op zijn plaats geweest. Maar dit is een detail tegenover de volledige organisatie. Mij zien ze hier volgende keer zeker terug !!!
Bloody Savio
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 16:10
Rijdt met: Bulls Pro 8.80

Bericht door Bloody Savio »

Omwille van de schrik voor het slechte weer durfde ik niet naar Brecht te rijden voor de 65km maar een keer vertrokken ik heb het mij geen meter beklaagd.
Het was (een van) de beste TT uit de buurt waarbij de organisatoren erin geslaagd zijn een parcours uit te stippelen zonder 1 meter op de nabijgelegen bloso-trajecten van zelfs een hogere kwaliteit dan de Bloso Herentals-Kasterlee!
Mannekes : Merci en zeker en vast tot volgend jaar. =D>
Gebruikersavatar
FLEE77
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 15:10
Rijdt met: scott

Bericht door FLEE77 »

T'was deze morgen droog dus raprap vertrokken naar vorselaar (weerde was ook optie maar al 2x gereden) en om 10.30 gestart.
Knap lastige tocht met die wind,(wa was da zeg!)aan de bevoorrading enkel nog sportdrank en soep.
Toen da ik aankwam was de afspuitstand al afgebroken op ene lossen darm na [-X [-X .
De laatste 10km ook nog regen gehad maar alles was nog goed bereidbaar en geeindigd met gem.van 21.2
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

ik zat godverdomme dood!
heel veel leuke singletracks, het eerste bergje was verschieten. toen ik in de lucht hing bleek de landing nogal steil, uitgeklikt, scheefgesmeten, en remmen dicht. toch nog goed neergekomen.
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

We waren met mtb westel met een man of 15 afgekomen,
heel leuk parcours, veel leuke paadjes,
wij waren tijdig terug binnen, dus geen regen gehad,
toch redelijk goed doorgereden na de bevoorrading.
Zoals altijd proberen wij in trein bij elkaar te blijven tot de bevoorrading en nadien mogen de remmen los.
Gelukkig nog tijdig een goei wiel gevonden om zoveel mogelijk uit de wind kunnen kruipen...
goed zo Vorselaar, meer van dat!
Gebruikersavatar
xjfan
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 22:28
Rijdt met: Minerva Hurricane/Deore LX/Ritchey Zmax 1.9
Contacteer:

Bericht door xjfan »

Mooie, vlakke TT, na de 40km ook de 25km gedaan. Bij aanvang van die 2de lus eerst zalige rugwind, maar toen we tegen de wind moesten opboksen stond dien met zijnen hamer me op te wachten. Bij aankomst stond me nog een onprettige verrassing te wachten : nen triestige ziel had tegen de chauffeursdeur van den berlingo geschaafd zonder bericht achter te laten : zeer droevig en onsportief. :cry: Vermoedelijke dader : een wit-blauw-rode camionette of blauwe bike :cry:
Gebruikersavatar
Davyke
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 21 sep 2006 22:36
Rijdt met: Specialized Rockhopper Pro

Bericht door Davyke »

Vraagje:

De winnaars van de loterijen van toertochten zijn die ergens terug te vinden? Ik blijf meestal niet echt veel langer dan nodig na een zware rit, dus ik ben er nooit bij bij de uitreiking. Hoe weet je dat je gewonnen hebt of moet je echt blijven wachten om kans te maken? Sturen ze de prijzen op? :drunk:
Plaats reactie