3/12/2006 As

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Als het niet te hard regent ben ik ook van de partij.
Ghostrider 1
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 05 okt 2006 23:28
Rijdt met: Ghost SE 7002

Bericht door Ghostrider 1 »

dit is hetzelfde parcour als 1/11 heeft men mij gezegd :cry: .
maar het is geen inrichting van fietspromo zoals op 1/11.
groeten
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

Op 1/11/05 filmde ik een van mijn eerste mtb toerritten.
Laatst gewijzigd door Fons Moors op ma 04 dec 2006 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Schoon tochtje. Redelijk afgepijld, hier en daar mochten er mss wat meer pijltjes hangen. Zeker met die witte gevallen van tegenwoordig. De bevoorrading was redelijk beperkt maar voldoende voor mij. We komen tenslotte om te fietsen en niet om te dineren. Het parcour was ongeveer hetzelfde als dat op 1/11, althans de eerste helft, want op 1/11 heb ik mijn pad halverwegen kapot gereden. De laatste 10km waren nogal plat en rechtdoor. Ik had hier en daar de indruk dat er meer in zat als ik naar de hellingen keek waar we langsdoor gereden zijn. Waar ik me wel een paar keer aan gestoord heb is het feit dat veel mensen als ze een helling zien die al wandelend beginnen, en daarvoor ook nog eens de enige bereidbare strook uitkiezen. Al bij al toch een geslaagde zondag voormiddag.

AVS: 21.4
DST: 40.35
Oxygen
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 28 okt 2004 21:49
Rijdt met: Moozes Avalanche 29'er // Moozes Boast Cross // Tita 26'er

Bericht door Oxygen »

Proficiat aan de organisatie! Een topper van een tocht: leuk parcours, goede bevoorrading en bepijling! Tot volgende jaar!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Een geslaagd tochtje! Wel even verkeerd gereden. 'k Was er twee aan het volgen die de TT niet volgden. #-o De bevoorrading was goed. De soep was lekker. Maar na de bevoorrading ging het toch bergaf met m'n krachten. 'k Denk wat lang gestopt bij de bevoorrading en ook nog flink afgekoeld toen ik iemand hielp met z'n ketting. Ik hoop dat ie nog een slotje heeft gevonden.
Hoewel de TT in As begint rij je voor het grootste gedeelt in Maasmechelen en Lanklaar. Het platte stuk terug naar As vond ik niet erg, gezien mijn "lege" toestand.

DIS : 43km, AVS : 20,6km/u, +ALT : 234 hm.
Gebruikersavatar
S-dude
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 17:55
Rijdt met: specialized stumpjumper disc

tourtoch as

Bericht door S-dude »

amai, wat een teleurstelling. tour vorige week in Genk was stukken beter. Vandaag was het goed tot bevoorrading en daarna was het ronduit saai.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Re: tourtoch as

Bericht door SusXT »

S-dude schreef:amai, wat een teleurstelling. tour vorige week in Genk was stukken beter. Vandaag was het goed tot bevoorrading en daarna was het ronduit saai.
Hoe bedoel je? Na de bevoorrading werden nog heel wat hoogtemeters voor de wielen geschoven. Enkel de laatste 6 km waren wat saaier. Of heb je de 25km gevolgd?
Steven
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 28 sep 2006 23:01
Rijdt met: Scott USA Pro Racing

Bericht door Steven »

Een best aardige toertocht gereden gisteren. Parcours viel een beetje tegen doordat de eerdere topicbijdragen toch wel "hoge" verwachtingen hadden opgewekt. Ik ken de bikemogelijkheden in deze streek niet zo goed, maar er zaten met name in het begin en einde toch wel veel lange rechte paden in. Het stuk vlak voor en na de bevoorrading was daarentegen best uitdagend en zwaar. Ik heb me in ieder geval prima vermaakt.
Gebruikersavatar
S-dude
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 03 dec 2006 17:55
Rijdt met: specialized stumpjumper disc

Bericht door S-dude »

nee, heb de 40km gereden, maar na bevoorrading is het op het klein stukske terril op het einde toch vlak gebleven. Het waren ellenlange kilometers zonder bochten of hoogteverschillen.
Plaats reactie