3/12/2006 As

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Phoenix
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 06 nov 2006 21:36
Rijdt met: LX af-montage

3/12/2006 As

Bericht door Phoenix »

welk parcours wordt er gereden ? het zelfde als op 1/11? of ongeveer hetzelfde als afgelopen weekend in Genk?

Wordt de terril van waterschei opgenomen in de tocht?

enige ervaringen van voorbije edities?
Xaus
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 14 jan 2006 18:47
Rijdt met: ne rode

Bericht door Xaus »

Ben ook eens benieuwd. Graag wat meer info...thanks
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Toen ik de tocht op 1/11 gereden heb, heb ik iemand van de organisatie gesproken van toen. En hij zei dat zij de enige waren van de streek met de terril in hun TT. Dus ik denk niet dat hij er deze keer zal inzitten.
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

Dit is een vande betere tochten van Limburg: veel offroad (pure bossen), en enkele stevige hellinkjes.

't Is nu al een hele tijd geleden dat ik deelnam aan deze tocht, maar ik was zeer tevreden over het parcours!

Kijk ook naar mijn website voor updates voor, en het tochtverslag na deze TT!
Phoenix
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 06 nov 2006 21:36
Rijdt met: LX af-montage

Bericht door Phoenix »

En welke kanten doet deze tt aan? Gaat ze richting maasmechele, Dilsen.. of richting Genk?
Dus geen terril in?

Kan toch niet dat er zo weinig geweten is over deze tt.. :-s
Gebruikersavatar
WIP
Mountainbiker
Berichten: 520
Lid geworden op: za 29 apr 2006 12:18
Rijdt met: SCOTT SPARK 910

Bericht door WIP »

vermoed dezelfde als 1/11.

Hoppelijk voor zij die hiernaartoe komen, minder volk dan met 1/11.

'k heb spijtig dan een wedstrijd af te haspelen :lol:
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

Phoenix schreef:En welke kanten doet deze tt aan? Gaat ze richting maasmechele, Dilsen.. of richting Genk?
Dus geen terril in?

Kan toch niet dat er zo weinig geweten is over deze tt.. :-s
't Is al een tijdje dat ik deze gereden heb, maar de vorige keer was deze een van zwaarste van het seizoen, met een aantal klimmen in de bossen rond As (buurt van Phenixstadium?).

Er was toen zeer veel offroad.
Gebruikersavatar
specs
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 10 nov 2005 20:09
Rijdt met: Specialized FSR

Bericht door specs »

Hallo organisatie..... Er zijn mensen met vragen!!! Neem eens een voorbeeld aan de organisaties van de tt's van Genk en Rekem.
Ik vermoed dat deze tocht vergelijkbaar is met die van 01/11. Dus loont het wel de moeite. Er zullen wel wat pittige klimmetjes inzitten in de buurt van de "Litzberg" zeker.
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

specs schreef:Hallo organisatie..... Er zijn mensen met vragen!!! Neem eens een voorbeeld aan de organisaties van de tt's van Genk en Rekem.
Ik vermoed dat deze tocht vergelijkbaar is met die van 01/11. Dus loont het wel de moeite. Er zullen wel wat pittige klimmetjes inzitten in de buurt van de "Litzberg" zeker.
Het kan goed zijn dat er niemand van de organisatie (De Heidespurters 089/65 73 46) hier geregistreerd is, en dan komt er natuurlijk ook geen of weinig info.
Als ik mij goed kan herinneren zal het parcours ongeveer dezelfde richting uitgaan als op 1 November, en ik denk ook niet dat de mijnterril van Waterschei er in opgenomen is.
Op de andere manier is het wel spijtig dat men de verslagen van vorig jaar, die blijkbaar op een ondoordacht moment gewist werden, niet meer kan raadplegen. #-o
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Liberodger schreef:
specs schreef:Hallo organisatie..... Er zijn mensen met vragen!!! Neem eens een voorbeeld aan de organisaties van de tt's van Genk en Rekem.
Ik vermoed dat deze tocht vergelijkbaar is met die van 01/11. Dus loont het wel de moeite. Er zullen wel wat pittige klimmetjes inzitten in de buurt van de "Litzberg" zeker.
Het kan goed zijn dat er niemand van de organisatie (De Heidespurters 089/65 73 46) hier geregistreerd is, en dan komt er natuurlijk ook geen of weinig info.
Als ik mij goed kan herinneren zal het parcours ongeveer dezelfde richting uitgaan als op 1 November, en ik denk ook niet dat de mijnterril van Waterschei er in opgenomen is.
Op de andere manier is het wel spijtig dat men de verslagen van vorig jaar, die blijkbaar op een ondoordacht moment gewist werden, niet meer kan raadplegen. #-o
De verslagen zijn niet gewist hoor, maar tijdelijk niet beschikbaar wegens problemen met de database.
Plaats reactie