3/12/2006 Sysele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
turbomugge
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 14:58
Rijdt met: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Bericht door turbomugge »

vandaag om 11u15 toch nog mogen starten,met de 30 km in gedachten na een zware werkweek...
lekker doorgetoeterd,de compaan letterlijk meegeroepen en getierd,sterk op de tanden gebeten junior :wink:.
onderweg niet overdreven veel last gehad van de wind(mss omdat ik vandaag goede benen had... :oops: ) maar wel een paar zware regenvlagen op onzen donder gekregen op dit mooie traject waar ik zeker enorm van genoten heb en waar we volgend jaar zeker terug zullen bij zijn!!!!
Gebruikersavatar
elji
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 30 dec 2005 17:43
Rijdt met: Cube Elite Team

Bericht door elji »

Eerst nog wat twijfel welke toertocht ik zou rijden , maar de voorspellingen deden mij kiezen voor de tocht met de meeste verharde wegen.
Bij dit weer is dit de beste toertocht die men kan rijden , geen onoverkomelijke modderstroken.
Om 9.00u gestart voor de 45km op laatste wat lichte regen , en net toen ik aankwam is het pas goed beginnen regenen.
wel leuk dat op en af rijden langs die kanalen.
Gebruikersavatar
bells(wacky racer)
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 12 nov 2005 21:08
Rijdt met: Granville Quadre Comp Costum U6 Aluminium Tubing

Bericht door bells(wacky racer) »

Hallo

Gestart rond 09h vanmorgen,na de stop hadden we met regen en ferme windvlagen te maken.
Toch de rit met een 6 tal wacky's uitgereden.
Spuitplaats zeer goed met veel druk op het water =D> =D>
Douche was perfect goed warm water =D> =D> =D> moest zelf niet meer op het knopke drukken :-D :-D sloeg vanzelf aan en uit zeker een pluim voor de organisatie.
En tot volgend jaar

Greeeeeeetz
Rik
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Ook nog efkens mijn bevindingen hier beschrijven, en 'k moe zeggen da het dik in orde was. De TT startte rustig, had de minneweg erbij gelegen zoals de andere jaren was het wel anders (deze is eigenlijk wel veel van zijn charmes kwijt), en werd rustig opgebouwd om in Damme langs de Malelei zijn eerste duivels te ontbinden. Na efkens de toerist uit te hangen in Damme kwamen de Stinker en de Blinker in zich :evil: :evil: . Deze waren totaal verandered tov begin deze week door de hevige regen in stukken voor acrobaten op de fiets Kon me op bepaalde momenten net niet meer recht houden. De soep aan de bevoorrading was verrukkelijk Linda :wink: (Etienne heeft zeker geen klagen). Vervolgens kwamen we in de regen [-o< terecht met nog een stukje vaart. Daarna kwam een stukje road die voor velen een verademing zal geweest zijn; Daarna ging het eigenlijk over de tradionele paden( die ook niet verbeterden door de hevig regen) alover Donk via de spoorwegbedding terug naar Sijsele.
KWB Sijsele bedankt voor het puike werk. =D> =D> =D>

Groeten

geertje :wink:
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Bericht door pompier »

daikinbiker schreef:Eerst nog wat twijfel welke toertocht ik zou rijden , maar de voorspellingen deden mij kiezen voor de tocht met de meeste verharde wegen.
Bij dit weer is dit de beste toertocht die men kan rijden , geen onoverkomelijke modderstroken.
Getwijfeld tussen ....Pittem?
Lees hier maar eens de commentaren.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=29766

En gelezen ?Goed hé.Er waren daar zelfs mensen van Sijsele.

Alle gekheid op een stokje,ik hoop dat je als organisatie tevreden moogt terugblikken.Wij zijn geen concurrenten maar sporters nietwaar.

Sportieve groeten.
Plaats reactie