30/12/06 Diest - Kelbergtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leenaerts stefaan
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 23 dec 2006 18:34
Rijdt met: CUBE

Bericht door leenaerts stefaan »

zalig parcour met veel modder wat sommige hellingen en afdalingen natuurlijk wel wat spannender maakte maar daar doen we het toch voor he.ben wel weing volk op het parcour tegengekomen.en heb toch ook 1 nadeel van het weer ondervonden,ben tegen 11u gestart en daartegen hadden toch wel wat pijltjes het al begeven door wind en regen. maar al bij al een geslaagde tocht.op naar st job en dan zit het er voor van t jaar weeral op
Ghostrider 1
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 05 okt 2006 23:28
Rijdt met: Ghost SE 7002

Bericht door Ghostrider 1 »

Van pijltjes die het hebben begeven hebben wij hier in Limburg geen last meer ,daar wij deze niet meer mogen nieten en harde pijlen hebben,
waarvan sommige inrichters deze al bijgekleurd hebben wat toch nog een verbetering geeft . =D> :-D

Groeten.
Gebruikersavatar
Bère from merret TT BIKER
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 14:57
Rijdt met: Merida Matts lite WCS-M 2006 vork:4ZA Lynx Merida Matts HFS 3000 Hs33 Magura

Bericht door Bère from merret TT BIKER »

:roll: Leuke moddertocht, gestart om 11.50u , single tracks waren zeeer vettig op vele plaatsen, één keer een toch wel steil modderig afdalingske van een paar meter hoogteverschil waar ik blij was dat de remmen het nog deden. Twee uurtjes later aangekomen met een av van 21.5 km/h. Goed dat er nog redelijk wat asfalt inzat in de tweede helft. De pijltes hingen nog redelijk goed vond ik, wel een zware opdracht om deze allemaal terug op te halen (succes der mee).

Goede organisatie jongens !!!!

Gewassen en terug naar huis, morgen naar Retie :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
speedfreak
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 30 jul 2005 19:20
Rijdt met: cannondale caad5 team marta sl

Bericht door speedfreak »

Vanmorgen zag het er slecht uit, op de buienradar gekeken en smiddag's toch nog vertrokken. Heel veel modder, maar omdat het niet meer regende was dat eigenlijk niet meer zo erg, spijtig genoeg na 15 km de tocht moeten staken door een slecht werkende achterder., weet nog niet goed wat het probleem was, het lag niet aan de modder want na het afspuiten had hij het nog, zal het morgen eens moeten bekijken.
Dus eigenlijk wel een leuke tocht die spijtig genoeg in het water gevallen is, morgen misschien Retie (met de reservebike).
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Beny schreef: in dassenaarde zit een langer stuk modder in,
maar voor de rest is het prima rijden =D>
:lol:
Moest ik nie van de streek zijn, ik zou denken dat we 42 km in Dassenaarde gereden hebben #-o
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

Biestie1 schreef:
Beny schreef: in dassenaarde zit een langer stuk modder in,
maar voor de rest is het prima rijden =D>
:lol:
Moest ik nie van de streek zijn, ik zou denken dat we 42 km in Dassenaarde gereden hebben #-o
wanneer bent ge dan gaan rijden?
we hebben u niet gezien
ofwel had ge u goed gecamoufleerd...
na 5 km wieltjeszuigen zou waart ge dat zo al :wink:
dschreurs
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: di 30 mei 2006 12:08
Rijdt met: Giant

Bedankt

Bericht door dschreurs »

Beste MTB-er

Alles was goed voorbereid, alleen het weer heeft ons in de steek gelaten. Een dikke proficiat aan alle moedige deelnemers en bedankt voor de vele positieve reacties.

D. Schreurs

PS: Door de weersomstandigheden is het aantal foto's vrij beperkt. Binnenkort kun je een en ander raadplegen op onze website www.mtbkelberg.be
C-Man
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 22:01
Rijdt met: Specialized

Bericht door C-Man »

Het zag daar letterlijk "zwart" van het volk, of nee, het volk zag daar "zwart"! Spijtig dat er geen bananen waren :roll:
dstulens
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 08:48
Rijdt met: GIANT

Rokend personeel ?!

Bericht door dstulens »

Ondanks het slechte weer (spijtig voor de organisatie) heb ik mij toch goed geamuseerd tijdens de tocht in Diest. Mooie tocht en omwille van de modder vrij zwaar.

Toch één ergernis: personeel in de kantine die continu roken. Ten eerste is het sinds 1/1/2006 verboden om te roken in openbare ruimtes (tenzij in horeca-aangelegenheden met afzuiginstallaties). Bovendien mogen er in openbare ruimtes geen asbakken staan en moet er een rookverbod-signaal staan. Boetes op overtredingen variëren trouwens tussen 156 en 1560 EUR. Maar ten tweede vind ik het absoluut niet appetijtelijk en hygiënisch om een glas cola geserveerd te krijgen met daarin assen van een sigaret. Als ik zie hoe dat madammeke continu met een sigaret in haar mond, glazen wast en inschenkt, dan verbaast het mij niet dat zo iets gebeurt... :(

Hopelijk volgend jaar een rookvrije kantine. Trouwens vanaf 1/1/2007 wordt de wet op het roken nog strenger, maar dat is alleen van toepassing op horeca-zaken.

Sorry voor de rokers, maar ik moest even mijn hart luchten...
Gebruikersavatar
toon pertetotal
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 01 okt 2004 18:34
Rijdt met: Rocky Mountain Element 970rsl,trek madone,

Bericht door toon pertetotal »

Zoals hier al meerdere keren gezegd.
Prima tocht,goede bewegwijzering,goede accomodatie,....
Jammer van het weer(voor jullie dan) want ook dit hoort voor de bikers bij mtb he?
Inschrijvingstijden waren super =D> (je kan kiezen ofwel heel vroeg ofwel juist na de middag).Misschien een idee voor andere organisaties.
Plaats reactie