2/12/2006 Rekem Fietspromo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

De powerbikers uit Bocholt zullen alleszins met een stevige afvaardiging aanwezig zijn.
Gast

Bericht door Gast »

He mannen een vraagje is het parcours goed te doen met een cross fiets.
Dit wilt zeggen, liggen er niet teveel grote stenen op de track. (dunnen bandjes, lekrijden).

merci
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

guidre schreef:He mannen een vraagje is het parcours goed te doen met een cross fiets.
Dit wilt zeggen, liggen er niet teveel grote stenen op de track. (dunnen bandjes, lekrijden).

merci
Zo lang je geen MTBers van hunne fiets rijdt is dat goed te doen, behalve misschien een klimmeke of 2... :wink:
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

guidre schreef:He mannen een vraagje is het parcours goed te doen met een cross fiets.
Dit wilt zeggen, liggen er niet teveel grote stenen op de track. (dunnen bandjes, lekrijden).

merci
Alle baanrenners komen met crossfietsen, dus het is wel te doen. Heb zelf nog nooit met een crossfiets geprobeerd. Ben mountainbiker he!! Maar het is wel te doen.
plonsita
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 21:21
Rijdt met: Uw Ma !

Bericht door plonsita »

Laten we hopen dat er geen onozelaars zijn die de pijlen aftrekken of omdraaien, ik heb vorig jaar twee keer een pijl terug geplaatst (mac guyver stijl)...
Wanneer pijlen jullie eigenlijk zo een toer uit want dat is toch ook al veel werk of niet ?
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

plonsita schreef:Laten we hopen dat er geen onozelaars zijn die de pijlen aftrekken of omdraaien, ik heb vorig jaar twee keer een pijl terug geplaatst (mac guyver stijl)...
Wanneer pijlen jullie eigenlijk zo een toer uit want dat is toch ook al veel werk of niet ?
Vrijdag wordt afgepijld door 7 man. We beginnen om 9 u en hopen tegen 13 u klaar te zijn. En zeker met die nieuwe pijlen gaat het lang duren. Nu moet het met elastieken en vroeger was het gewoon pijl tegen boom, nietje(s) erin en door. Maar regels zijn regels he, alhowel ik niet denk dat de bomen er vroeger last van hadden. Na de rit de pijlen weer verwijderen, kon vroeger al rijdend gebeuren, nu zult ge ook telkens moeten stoppen om de elastief er rond uit te halen. Maar dan hebben we iets te doen he! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

De Heidetrappers zullen ook aanwezig zijn met enkele eenheden voor deze leuke tocht. :bounce:
Vertrek en afspraak om 13h00 aan de inschrijving!!
Gebruikersavatar
Ghost-biker
Mountainbiker
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 21:46
Rijdt met: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Contacteer:

Bericht door Ghost-biker »

Vond dit 2 jaar geleden de beste van het winterseizoen :-D
:cry: :cry: Helaas vorig jaar niet kunnen rijden wegens sinterklaasfeestje op het werk, en dit lijkt ook dit jaar het geval :cry: :cry:
[-o< [-o< daarom de vraag aan de organisatie, kan deze toer reeds worden gereden met vertrek om 10u00 of 10u30 [-o< [-o< Dit is één van de toeren waar ik graag een aantal kilometers met de auto wil voor afleggen, is toch een uurtje rijden enkele rit. en moet om 14u00 in turnhout zijn, kwestie van de kinderen niet te ontgoochelen :wink:
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

Ghost-biker schreef:Vond dit 2 jaar geleden de beste van het winterseizoen :-D
:cry: :cry: Helaas vorig jaar niet kunnen rijden wegens sinterklaasfeestje op het werk, en dit lijkt ook dit jaar het geval :cry: :cry:
[-o< [-o< daarom de vraag aan de organisatie, kan deze toer reeds worden gereden met vertrek om 10u00 of 10u30 [-o< [-o< Dit is één van de toeren waar ik graag een aantal kilometers met de auto wil voor afleggen, is toch een uurtje rijden enkele rit. en moet om 14u00 in turnhout zijn, kwestie van de kinderen niet te ontgoochelen :wink:
Officieel mag het niet. Maar als de pijlen hangen.... Wel kan het zijn dat er (nog) geen bevoorrading klaar staat. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Louke radon
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 22 aug 2006 20:16
Rijdt met: Radon QLT PRO 06 fully

Bericht door Louke radon »

Ben ook van plan om af te komen morgen maar wat kan ik zoal verwachten? Rij normaal altijd toertochen in vlaams brabant met de nodige pittige klimmetjes. Heeft iemand een gedacht van het aantal hoogtemeters? (in vlaams brabant ligt dat zo gemiddeld rond de 500hm op de 40km) Hoe zit het met de ondergrond?? Zand ?? Kwestie van de juiste bandenspanning.
Plaats reactie