2/12/2006 Rekem Fietspromo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pepper
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 14:48
Rijdt met: orbea

Bericht door pepper »

Johnny,
Wat het nieuwe stuk na "Chateau Litzberg" betreft op de 43 km : dit heeft me aangenaam verrast, vooral het feit dat het nu volledig onverhard was; ik vond dit stuk dus mooier dan voorheen: op een bepaald moment zag ik aan mijn linkerzijde zelfs de machtige Terrils van de maasvallei opduiken ( achter de draad):
Kortom: de ganse organisatie was af : volgend jaar op naar de 1200 =D>
Gebruikersavatar
cateye
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 20:39
Rijdt met: orbea occam 29er, orbea alma 29er
Contacteer:

Bericht door cateye »

Hallo

Voor de tweede maal special vanuit Overijse gekomen
Het was weer dik in orde

Heb foto's,voor de eerste maal een videoclip gemaakt op:

http://www.bierkarboys.be
Grtn
Ivan
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

Film staat op het net.
Film van 10 min zal gedurende één week op het net staan.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Tof filmke Fonske =D>
Toch wel weer straf om te zien dat de kinderen allemaal een helm dragen terwijl de "groten" dat niet nodig vinden (en er dan ook nog sommigen tegen 5/u op hunne smoel gaan) :lol: :lol:
Gebruikersavatar
axirally
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 13:02
Rijdt met: Scott

Re: Rekem

Bericht door axirally »

Johnny de Wit schreef:
axirally schreef:Net terug, mooie tocht, goed georganiseerd. Parcours lag er goed droog bij. Op de pauzeplaats nog effe met Johnny gesproken, die er fotos aan maken was. Hij had weinig tijd, Marc Lotz kwam eraan, en dat moest vastgelegd worden :wink: . Ben benieuwd naar de fotos.
Tijdens de tocht waren op de gevaarlijke plaatsen overal signaleurs aanwezig, zeer goed geregeld. En waar ze die mannen allemaal vandaan halen, er stond zelfs een KNAF-offical te helpen =D>
Geen tijd?? voor goede vrienden altijd tijd!! Maar ik was opgedragen om fotos te maken, maar ik ben wel terug komen praten over 'gezamelijke interesses', want een Lotz, Boonen , Meijers of eender wie, ze zijn allemaal even belangrijk!!!. DIe Knaf official... Die man wist niet eens wat KNAF is, is een oud vestje van mijn vader toen hij nog assistent wedstrijdleider in Valkenswaard was. Vestje gekregen, maar nooit gedragen. Maat, tot in de Arden Bleu he!!!!
Hap hap hap :P
Dutch Biker Leon
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 21:31
Rijdt met: Van Nicholas
Contacteer:

Bericht door Dutch Biker Leon »

Met 9 man en 1 vrouw aan het vertrek. Er waren een paar nieuwe gezichten bij de groep. Maar ja, Rekem beveel je graag aan bij vrienden O:).

Wat kan ik er van zeggen:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Helaas de tombola om 15:30 uur niet kunnen meemaken. Gezien de vele aangekondigde prijzen natuurlijk spijtig :cry:.
Plaats reactie