10/12/2006 TT Ham

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

maar dieje met zijn rode bottekes reed veilig naar beneden hé ! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Docteur Dérailleur
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 31 jan 2005 12:57
Rijdt met: airborne lancaster

Bericht door Docteur Dérailleur »

In tegenstelling tot wat ik verwachtte, viel er in Ham dus best leuk te biken. We hebben ons zeer goed geamuseerd.

Een paar randfilosofische bemerkingen:

- fileleed, och ja, het gemiddelde was wat minder, maar... 't is nu ook geen grote chrono of marathon hé. Zaten we in 't wiel, dan bleven we vandaag in 't wiel (tot we linkskom konden natuurlijk) avs.21

- janetten op de vélo die rijden in uw gat, och ja, voor hun moet dit blijkbaar DE race van 't jaar zijn (met alles respect voor tt Ham). Daarvoor zijn het uiteraard mietjes hé.

- wielerterrorristen in het bos, och ja, maar wat zouden we zijn met een humorloze rit. Ook met een hoge hartslag viel er veel te lachen met zij die kunnen stoempen als de eersten, maar helaas geen fietstechniek bergop/af beheersten.

- "saai laatste stuk!" versus "het decreet, het decreet": twee tegengestelde stellingen met och ja maar één goed oplossing : draai de pijltjes nu eens om.. en zie : voor die streek de prachtigste tt ooit, niet voor 80 procent, maar 100 procent
Gebruikersavatar
Pare
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: di 30 aug 2005 12:24
Rijdt met: Canondale F5

Bericht door Pare »

Cube rides on : Jullie geven er een serieuze lap op, heb ook nog een groot gedeelte van het tweede deel met jullie meegereden. Met hoeveel waren jullie daar eigenlijk?
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

mooie tocht :-D :-D

s' morgens een beetje koud gehad maar nie te erg
vertrokken om 8H10

eerste deel was een beetje glibberig en gevaarlijk in de bochten met onderligend wortels voor valparijen

bevoorrading dik in orde ( lekker soepke )

tweede deel was is lekker vlammen ( redelijk plat )
aankomst 10H15

douche's waren ijskoud!!!!!! :evil: :evil:
gem 21,5
Gebruikersavatar
Conrad
Mountainbiker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 15 sep 2006 10:10
Rijdt met: Specialized S-Works Epic 2021
Contacteer:

Bericht door Conrad »

Gisteren ging de wekker om 7u45 al fel af. Tijd om op te staan naar Ham. Deed wel een beetje pijn want was wat te lang blijven hangen in het stamcafé(Den Hemel te Zichem) met een deel bruin bieren in mijn botten.
Enfin, rise and shine, uit bed geraakt, stevig ontbijtje genomen en alles in de auto geladen.

Aangekomen tegen 9u00 en een kwartier later vertrokken voor de 48 km. Eerste stuk was zo zalig vond ik. Ze hadden hier op voorhand al het één en ander gepost over het eerste stuk, en ze hadden volkomen gelijk. Knap stuk singletrack met een paar zalige klimmetjes. Ben er ene niet opgeraakt, dieje zo van de ene naar de andere kant slingerde, die zo diep uitgegroeft was. Was me echt aan het amuseren op het fietske. Ook enkele afdalingenskes waar ge bij moest opletten wel.

Aangekomen bij de bevoorrading, direct maar een soepke gepakt. En daarna een paar lekkere appelsienen:-D. Was toen enorm veel volk te zien. Enfin, het buikje was rond en ben toen verder vertrokken. Ik vond het 2de stuk nog vrij fijn, naarmate ze zeiden dat er echt niks was te beleven aan het 2de gedeelte. Oké, veel lange stukken, maar dat viel nog vrij goed mee imo, ik heb er al "erger" meegemaakt.
Terug aangekomen, kregen we nog een lekker AA'tje aangeboden. Allemaal knap voorzien eigenlijk.

Dus bij deze chapeau aan de organistie voor al de voorzieningen zoals de civiele bescherming(grappige mannen wel), AA stand, goede bevoorrading & afspuitstand. =D>

Dist: 49,7 km Avs: 20,9 km/u

PS: Fons, laat ge wat weten als de filmpjes online staan? :wink:
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

filmke staat op het net
Afbeelding
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

Pare schreef:Cube rides on : Jullie geven er een serieuze lap op, heb ook nog een groot gedeelte van het tweede deel met jullie meegereden. Met hoeveel waren jullie daar eigenlijk?
wij waren daar met 11 man. maar meestal rijden we in verschillende groepjes. als je achter een groepje hing waar er ene met rode bottekes reed dan reed je achter mij :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

cube rides on schreef:
Pare schreef:Cube rides on : Jullie geven er een serieuze lap op, heb ook nog een groot gedeelte van het tweede deel met jullie meegereden. Met hoeveel waren jullie daar eigenlijk?
wij waren daar met 11 man. maar meestal rijden we in verschillende groepjes. als je achter een groepje hing waar er ene met rode bottekes reed dan reed je achter mij :lol: :lol: :lol:
Op de Fons zijn filmpke precies wel ewa verlegen hé :lol: :lol: :lol: :wink:
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

kben altij verlegen :roll: :oops:
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Schoon filmke Fons ik sta er redelijk klose op heb ik gezien. :wink:
Gevonden in de kleedkamers een paar mtb-schoenen shimano maat 46.
Plaats reactie