25/11/2006 Mol Sunparcs

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

moonrider schreef:
leffingenoartje schreef:En verbroederen met de Steenbakkers in de namiddag =D> :drunk: =D> :drunk:

En steenbakkers opgepast in het water want met veel stenen rond je kan je niet boven blijven :lol: :lol:

groeten en tot in het weekend

Jamaar met veel chouffes in je ook niet zunne :lol: :lol:
#-o #-o
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

'k zie da weeral gebeuren dat da spel ginder serieus uit de hand gaat lopen!! :drunk: :drunk: vooral aan den toog!! (o)
Gebruikersavatar
biker steven
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: di 04 jan 2005 22:37
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door biker steven »

ik zal er ook zijn met een aantal vrienden :-D
tga weer plezant zijn met al dat drank :wink:
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Yep, we zullen er ginder een lap op geven zoals ze zeggen...
#-o
Gebruikersavatar
fasboy
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 28 mei 2006 13:11
Rijdt met: cannondale rusch sram

Bericht door fasboy »

hoi gastjes,de buddybikers zullen ook aanwezig zijn met 23 :-D
ik kijk er al vree naar uit,see you all there =D>
Gebruikersavatar
Bijterke
Mountainbiker
Berichten: 261
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 21:50
Rijdt met: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Bericht door Bijterke »

weet er iemand hoeveel bevoorradingen er zijn op de 75km ? Als het er maar 1 is zal ik mijn kameeltje moeten meenemen.
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

Hoi,

Hierbij reactie van iemand die in Vielsalm geweest is. Hopelijk is 't in Mol idem dito.
PS: Pasta maaltijd enkel voor diegenen die dit bijgenomen hebben weliswaar.,,

Grtjs

MTB Weekend Vielsalm

Vielsam_014

Vielsam_017 Vielsam_018
Vielsam_021_1



Een goed georganiseerd weekend!

Mooie route`s (75 en 40 kilometer) goed aangeven met pijlen,goede verzorgingsposten onderweg met voldoende fruit,koek,soep en drinken .

Zaterdag een lekkere pasta maaltijd,gelukkig konden wij bij de eerste groep eten want wij hadden behoorlijk trek na 4.5 uur op de bike te hebben gezeten.

Zeker een herhaling waard voor volgend jaar.

Eric Zweedijk
stef78
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: do 11 aug 2005 13:43
Rijdt met: viper fugitif en megamo trial pro26"

Bericht door stef78 »

net trug van sunparcs weekend !

volgend jaar trug inschrijven,das wel zeker was heel goed !

ik was eerlijk gezegd een beetje bang, ben es een weekje sunparcs geweest te vielsalm en he tgebrek aan hygiëne daar was echt te belachelijk voor woorden, ben uit da zwembad gebleven da was gewoon vies !

maa rin mol geen klagen, je kan het niet vergelijken met centerparcs (ga der regelmatig naar toe) maar was wel proper, das dus al heel veel.

zaterdag 70km gereden, gisteren de 40km, gisteren was de tocht de mooiste die ik ooit al gereden heb ! bijna allemaal singletracks. was dan ook geen lap moe achteraf omdat ge op zo'n paden puur op de kick kunt rijden. maar von toch dat er veel waren waarvan de techniek echt wel zuigt, heb op nog enkele tt zoveel mensen zo dom zien omvallen dan de voorbije twee tochten, gelukkig altjd zonder erg :lol:

heb twee mensen voorbij gestoken op een tandem, tegelijker tijd :wink: (een doordenkertje) die waren aant vloeken, welliswaar int frans, die konnen haast ni draaien op de meest technische paadjes, echt wel lachen :-D

ik geloof dat er 1400man was ingeschreven voor dit weekend
Gebruikersavatar
fasboy
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 28 mei 2006 13:11
Rijdt met: cannondale rusch sram

Bericht door fasboy »

van t'weekend naar de kempse meren geweest,mountainbike weekend,wel zaterdag de 50 km gereden,héél mooie streek en goeie organisatie en bevoorrading :-D dan vlak erna mee gereden met ne maat en zijn zoon met de kids,die een wel vrij technisch maar fraai parcour hadden,dan s'avonds pastaavond met om 21.30 een tombola waar op je knappe prijzen kon winnen,zoals een fiets en groep van merida,dan zondag was het de 40 km die ik wel de schoonste vondt van de 2,met zijn km single tracks die ik nog nooit zo tegen gekomen ben,echt prachtig daar,volgend jaar kom ik er zeker terug,die er niet waren hadden ongelijk :wink: ,proficiat voor de organisatie =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
DjJoe
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 nov 2004 21:09
Rijdt met: Granville Fuse

Bericht door DjJoe »

als ik zie hoeveel mountainbike-be bikers er aanwezig waren zou een hoekje voor mountainbike-be niet misstaan...nu stond er enkel een paspop met een tenue aan....was eigenlijk een goede gelegenheid geweest om daar met paskleren te staan..had er zeker gebruik van gemaakt...
We hebben voor de eerste maal deelgenomen aan zo'n weekend en het is ons goed bevallen...een pluim voor de inrichters....de uitpijlers...kortom voor iedereen die aan dit evenement heeft meegewerkt...
het is zeker een aanrader....hopelijk kunnen we volgend jaar terugkomen....
nog een woordje in het voordeel van de vrouwen....ik heb nergens een mogelijkheid gezien voor vrouwen om naar het toilet te gaan niettegenstaande zij in grote getallen aanwezig waren...in deze tijd kan dat eigenlijk niet meer...zo'n toilet huren kost toch geen fortuin en aangezien dit toch een vrij grote organisatie is moet dat er toch wel afkunnen...
de mountainbike-be sticker hangt op mijn camionette...duidelijk zichtbaar... =D>
Plaats reactie