25/11/06 Tielt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

Zaterdag was ik ook aanwezig in Tielt, redelijk laat in de morgen vertrokken rond 10u30. Bij mij juist het zelfde beeld als bij de anderen, tot aan de bev. alles vlot en lekker lopend, al was de regen al enkele keren komen opzetten, om van de wind nog te zwijgen. Idd leuke stroken in de bossen rond Beernem. Aan de bev. een avs van 25km/u, maar deze slonk ziender ogen na de bev. een klein stukje weg en dan direct en redelijk vettige slag en zo ging het verder. Geen enkele voet aan de grond moeten zetten en redelijk wat bikers ingehaald kwam ik voldaan terug in Tielt, eerst echte modder TT was een feit van dit seizoen.

Stats 48,9km 2u18min avs 21,1km/u
Gebruikersavatar
Flea
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 18 jan 2006 10:07
Rijdt met: RockRider

Bericht door Flea »

Hidihow!

Zaterdag ook 'gemodderd' in Tielt! => Eeel plezant voor ons eerste stoemp/slijkfestijn van deze winter! :-D

Jammergenoeg wegens versnellings-/kettingproblemen verschillende keren moeten afstappen om mezelf te depanneren, mor voor de rest ons heel goe geamuseerd!

Mijn scorebordjen:

Organisatie: 9/10
Bevoorradingen: 8/10 (Plaatsing...)
Bepijling: 9/10 (Geenenen keer misreden!!!)
Parcours: 7/10 (Wat veel weg na 1ste bevoorrading :-? )
Technische passages: 5/10
Moeilijkheidsgraad: 6/10
Fungehalte: 7.5/10
(Scorebord © Traxer :wink: )

¡Cheerio!


Flea

PS: Lucky, ik hoorde op den après iets vallen van +/- 950 deelnemers
Plaats reactie