18/11/06 Mol Galbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

18/11/06 Mol Galbergen

Bericht door Strikybart »

Zaterdag 18/11 is het TT aan de Galbergen in Mol. De organisatie is in handen van WTC De winklievers van Mol-Ezaart.

Op hun website staat niets vermeld over een toertocht MTB dus ik hoop dat jullie iets meer info kunnen geven :P

Hoe was deze tocht vorig jaar? Gaan ze net als de vorige tochten in Mol richting Geel-Bel en die kanten of gaan ze het ergens anders zoeke?

Grtz
biker-e
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 17 nov 2006 12:35
Rijdt met: merida

Bericht door biker-e »

Volgens mij (zie kalender Fietspromo http://www.fietspromo.be) wordt niet deze toertocht, maar wel die van 25/11/2006 (start aan de sporthal van Mol) georganiseerd door de Windklievers van Ezaart (evenwel niets van terug te vinden op hun webstek).

Over de toertocht weet ik ook niets, ik ga hem wel rijden.

Ter info (vooral voor zij die met de wagen komen): De toegangswegen naar de Galbergen-Don Boscostraat via de Kapellestraat zijn opengebroken.
plette
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 17 nov 2006 13:24
Rijdt met: orbea

Bericht door plette »

De tt van galbergen gaat niet richting Bel,hulsen maar blijft in mol, het is een heel andere tocht dan die van Mol (met start aan het zwembad)
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

De moeite om tot daar te gaan?
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

madskatingcow schreef:De moeite om tot daar te gaan?
Als ge nog nooit in Mol gereden hebt kunde da wel es doen mar zo heel speciaal ist hier nie echt. Wel veel singletracks, zware zand ast nie geregend heeft en zwaar slijk alst wel geregend heeft. Af en toe zit er wel es een bergske in mar da zijn zeker geen kuitenbijters zoals er op andere plaatsen te vinden zijn.

As ge van ver moet kome ist (naar mijn mening) de moeite nie echt. Tuurlijk, als er in de buurt geen tt is en ge wilt perse gaan rijden kunde altij wel es afkome ja ;)

Grtz
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

Strickybart schreef:
Als ge nog nooit in Mol gereden hebt kunde da wel es doen mar zo heel speciaal ist hier nie echt.
Het groot aandeel deelnemers dat deze TT op zaterdag steeds heeft (bijna altijd over de 1000) duidt er toch op dat dit een tocht is die erg in trek is : en zeker als ge nog nooit in Mol gebiked hebt, is deze tocht een aanrader.
Ed raket
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 12 jun 2003 21:13
Rijdt met: gary fisher sugar2 & Cube Elite Team Carbon

Bericht door Ed raket »

Een absolute aanrader deze tocht: prachtige eindeloze singletracks, goede bevoorrading en uitpijling.
De steeds vele deelnemers zijn voldoende bewijs dat hier alles in orde is.
Probeer er morgen ook te zijn, als mijn ontstoken keel het me toelaat;
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

als menne velo het goed doet zal ik er aanwezig zijn. :-D
Gebruikersavatar
patje !!!!
Mountainbiker
Berichten: 408
Lid geworden op: vr 22 apr 2005 23:25
Rijdt met: SCOTT SCALE 30

Bericht door patje !!!! »

ik ga morgen ook , zal er om wegens het veldrijden in hasselt al om 12 uur vertrekken om op tijd terug te zijn om op de zetel te ploffen.
Ghostrider 1
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 05 okt 2006 23:28
Rijdt met: Ghost SE 7002

Bericht door Ghostrider 1 »

zullen er ook zijn ,kunnen er wat losrijden voor zondag in Eisden :-D
Plaats reactie