18/11/06 Mol Galbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ed raket
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 12 jun 2003 21:13
Rijdt met: gary fisher sugar2 & Cube Elite Team Carbon

Bericht door Ed raket »

Net terug, proper gewassen en nen lekkere Grimbergen tripel aan 't drinken :-D
Een mooie tocht, goed uitgepijld, voldoende bevoorrading, zon, beetje slijk: wat moet een fervent biker nog meer hebben ( buiten een lekker wijveken mss). :oops: :evil:
De laatste 5 km, wanneer je aan de parking kwam was het voor velen verleidelijk om binnen te rijden denk ik, maar degenen die dat gedaan hebben, hebben een geweldige apotheose gemist, want dat waren nog eens mooie paadjes, met veel bochtenwerk en waar je toch snelheid kon behouden.
Ik kom volgend jaar zeker terug......
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

schoon tochtje mannen =D> die singletracks liggen me wel met een gemiddelde snelheid van 26.8 volgens de mede-biker. echt een plezant tochtje, alleen toen we vertrokken dacht ik ook dat we op het einde nog een stukje hadden gemist :(
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Thuis gekomen om 3h ongeveer van deze toch wel prachtige toertocht. Veel singletracks door de bossen van Mol en Balen. Was deels bekend parcour maar hier en daar toch stukken die mij minder bekend voorkwamen.
De bevoorrading was voorzien op veel rijders en dat hebben ze ook wel gehad denkek (iemand een exact aantal??). De extran leverde de nodige energieboost om het sterke tempo van m'n mede-biker te volgen. Op het laatste zat k toch wel door men krachten heen en was ik enigszins blij de aankomst te zien :P Meer trainen is de boodschap dus he :-D

Hier zal ik volgend weer trug aanwezig zijn!!

Grtz
Gebruikersavatar
speedfreak
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 30 jul 2005 19:20
Rijdt met: cannondale caad5 team marta sl

Bericht door speedfreak »

De geen die het niet de moeite vonden om naar hier te rijden hadden ongelijk, deze TT is 1 van de beste van regio Mol.
De asfalt tot een minimum herleid, een goede bevoorrading en een prachtig parcour dat nooit verveeld.
De slechtste stukken hadden ze er af gelaten zodat de modder eigenlijk wel meeviel.
Heb het relatief rustig gehouden voor morgen Rotselaar, 42km en een AVS van 24.
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

1288 deelnemers : dit zegt genoeg.
vierthuskie
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 20:10
Rijdt met: Specialized stumpjumper

Bericht door vierthuskie »

ik vond het ook heel schoon alles was zoals het moest zijn veel slijk heb ik niet gezien ik was amper vuil
de snelheid zat er niet echt in en na 20km was ik al op heb de 40 gedaan tegen gem van 22 voor de 5de keer dees jaar terijden moet ik tevreden zijn denk .
volgend jaar opnieuw

gr koen vdb
diamant
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 29 okt 2005 19:29
Rijdt met: merida race

Bericht door diamant »

Een dikke pluim voor de organisatie!Alles was piekfijn in orde.De omloop,de bepijling ,de bevoorrading,de afspuitstand,werkelijk geen enkel minpuntje.Bovendien was het ideaal fietsweer en ondanks de regen van vorige nacht was de toer zeer goed berijdbaar.Ik was om half twaalf al vertrokken .Ik was nummer 27 aan de inschrijving.Groot voordeel is dan dat men overal goed kan doorrijden.Als je de kilometerslange single tracks op je eigen tempo kunt rijden is veel plezanter.Ook op de ontelbare kleine heuveltjes was er nergens drukte.
Een zeer geslaagde tocht en een aanrader voor iedereen!!
Gebruikersavatar
patje !!!!
Mountainbiker
Berichten: 408
Lid geworden op: vr 22 apr 2005 23:25
Rijdt met: SCOTT SCALE 30

Bericht door patje !!!! »

Inderdaad , de bepijling was zeer goed !!
En gelukkig die oude rode pijlen gebruikt , zijn beter zichtbaar dan die nieuwe witte !!

En met het prachtige weer dat we nog hebben kon het niet stuk . Dat is vandaag , zondag , wel anders. :evil: :evil:
Wezzel
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 17:12
Rijdt met: Cube Ltd Comp 2007

Bericht door Wezzel »

Van mij ook een dikke pluim aan de organisatie =D> . Ben nog maar een beginner maar heb mij toch goed kunnen uitleven. De bevoorrading was echt de moeite. Het parcours was zoals ik het verwacht had in Mol maar het stukje crossparcours was toch een leuke verrassing :bounce: . Volgend jaar zeker weer van de partij.
sammy14
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 21 mei 2006 11:53
Rijdt met: Trek 6500, Scott Scale 740

Bericht door sammy14 »

nice tochtje, even goed als vorig jaar :wink: d.w.z. goede bevoorrading goede omloop enz.

heb de 34 gedaan op men gamakske. avs: 24.5 :wink:

greetz
Plaats reactie