19/11/2006 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dannes xc
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 04 aug 2004 20:38
Rijdt met: SS

Bericht door Dannes xc »

moddercrosser schreef: Het parkoers zelf vond ik stukken minder dan die TT van de XC-bikers in maart.:wink: Next time better with the XC-TT.

Ge zult op uw wensen bediend worden =D>U vraagt wij draaien 8)
Hoezo
Mountainbiker
Berichten: 424
Lid geworden op: za 05 aug 2006 17:19
Rijdt met: Sandman Hoggar Ti

Bericht door Hoezo »

Ook de 45 gedaan maar was er om 8 uur , alle hemelpoorten stonden open. Vond het niet echt een leuke tt..... teweinig singels, te weinig hoogtemeters..... en door het weer te weinig snelheid. Zat op 19.7 avg ... en een top van ocharm 30 km/u. Waarschijnlijk leuker daar als het droog is dan heb je tenminste nog wat snelheid.
jakke2k
Mountainbiker
Berichten: 298
Lid geworden op: ma 07 nov 2005 21:40
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door jakke2k »

Ik heb em ook afgehaspeld, ttz, de korste, 25km

Ongeveer als laatstes vertrokken, wegens omstandigheden, 't was dus 10.30.

Slechte conditie speelde zeker mee dat het niet vooruit ging. ploeteren en sukkelen. Geen specifieke modderbanden, de specialized Adrenaline. Niet omver gegaan me t mijn pas gemonteerde klikpedalen, hoewel dat een paar keer niet veel gescheeld heeft.

Klein uur tot aan de bevoorrading, iets sneller tot het einde. Gemiddelde van rond de 14km/h. Desondanks "maar" kleine 2 min echt in't rood gegaan, wel vrij hoge gemiddelde hartslag.

zo wat trager rijden heeft ook voordelen: de modder hing niet zo overmatig in onze gezichten als bij andere bikers ;-).

Heel netjes afgepijld, maar de 25 was voor ons net genoeg. Hoewel deze modderboel voor mij echt wel op het randje van "fun" zit. Zo sletig voor uw materiaal. Mijn voorderailleur is goed van slag geraakt daar in de modder. Gelukkig was de regen wel voorbij toen wij vertrokken zijn.
Het modderbad in de douches bij aankomst was dan weer wél vrolijk aanwezig.

Wat mij betreft: knappe organisatie alleen het weer zat wat tegen.
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

ik vond het echt plezant, i love mud (o) (o) (o)
alleen vrij kapot tegen het einde aan, want ik had gisteren in mol wat hard gereden. wegens tijdgebrek begonnen aan de 40 en na de bevoorrading de 25 of 35 opgegaan. ik weet het nie zo goed, er zijt slijk in men ogen. :lol: tot in maart op onze eigen tt.
Gebruikersavatar
Mr_Proper
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: za 12 nov 2005 21:55
Rijdt met: Stevens S8
Contacteer:

Geel

Bericht door Mr_Proper »

Hier hebben we nu nog eens echt van genoten !
De weergoden waren ons goed gezind ... slijk ... slijk ... slijk ... deze morgen om 8 uur. Het was wel zwaar ploeteren, maar dat nemen we er wel bij; ook mijn maatjes vonden dit plezant. :lol:
De omgeving was prachtig; de bepijling, de bevoorrading en de bike-wash waren goed;
Mister Proper is weer kraaknet dankzij de luxe-douche met warm water.
Hoedje af voor de kuisploeg als zij de boel krijgen opgekuist. =D>
Op naar de volgende MTB.
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

xjfan schreef: 't materiaal heeft zwaar te lijden gehad.
.
Zeg dat wel. Het verschil in "voor en na" van mijn derailleur wieltjes is enorm. #-o #-o
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

geel

Bericht door sofeurken »

zeeer mooie rit,zeer nat,zeer zwaar,zeer goe uitgepeild,zeer goede bevoorrading,zeer goede douches,stond dan ook alleen wegens laat vertrekuur(10u),zeer goede en mooie accomodatie met ondermeer die bike wash(nog ni gezien en die fiets herstelplaats),uitpeiling met zagemeel ook nog niet gezien maar wy komen dan ook uit de vlaanders he,we vonden het een subliem technisch bosparcuors met toch heel wat hoogtemeters in,ik de 45met18.5gem(na steenhuize),t vrouwke de 25km met 13.5gem,proficiat :bounce:
Plaats reactie