19/11/2006 Burcht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Armach
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 11:38
Rijdt met: Minerva, Scott, Granville

19/11/2006 Burcht

Bericht door Armach »

Heeft er iemand informatie over deze tocht?
speedyweedy
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: za 21 okt 2006 11:11
Rijdt met: ridley

Bericht door speedyweedy »

was vorig jaar ne schone tocht
kom dit jaar zeker terug
Tirad
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 12:13
Rijdt met: Radon ZR Team Only

Bericht door Tirad »

heb vorig jaar enkele tt's van ronde van het waasland gereden en deze is mij toch wel bij gebleven omwille van de eerste koude ..., maar vooral de leuke singletracks rond Sint-Anna linkeroever

Ik zal er zeker bij zijn
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Verdomme,deze tt is in mijnen achtertuin en er is de tt in Kalmthout #-o Burcht is best leuk met de passage door St.Annabos en 't Vlietbos,Burchtse Weel,...Maar kdenk dat 't Kalmthout wordt,tenzij ik niet op tijd uit mijne nest kan :lol:
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Toch een aanrader voor wie verrast wil worden in de rand rond Antwerpen...
Gast

Bericht door Gast »

Vanmorgend de toer al gereden. Er zitten wat aanpassingen in het parkoers tov vorig jaar. Kwa modder viel het ook nog goed mee. Na de dijk in Bazel, waar het schuiven is op de modder, heb ik mijn fiets aan het kasteel van Bazel even ondergedompeld. Het deel aan het Vlietbos, Sint-Annabos aangepast.
Gebruikersavatar
WouterDM
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: za 30 sep 2006 20:44
Rijdt met: 2 zwarte

Bericht door WouterDM »

Wat een weer was dat gisteren... Ik heb het niet aangedurfd van de kleigrond op de dijk in Bazel te trotseren...
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Bon,mede door dat rotweer en een moeilijke nacht van onze kleinste,tóch gekozen voor Burcht :-D ..Goede organisatie,bepijling(behalve één stukje op Linkeroever),complete bevoorrading en uitgebreide bikewash (toch wel 6 lijnen).Ook de passage in Bazel genomen en daar met stijl van de dijk geschoven.Tweede deel vond ik leuker met passages op Linkeroever,St.Annabos en Burchtse Weel.Dit was mijn eerste bagger tt van dit jaar en ik krijg het gevoel dat het niet de laatste zal zijn.Met dit weer zie je je materiaal ook verslijten waar je bijstaat (remblokjes zijn gewoon wég).Net voor en na de TT Dickie tegengekomen met de singlespeed (lucky bastard :lol: ).Al bij al een goede 55km.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

s' Morgens de redelijkheid laten varen, het vrouwke 'ge zijt zot zeker om met dees weer te gaan rijden' genegeerd en op de bike gesprongen richting Burcht.
Positief:ondanks de miezerige regen geen kou gekregen.
Onderweg alle soorten modder gezien die op sommige stukken na goed te berijden was.
Eindelijk eens een bike-wash zonder te moeten aanschuiven en verkleumen. =D>
Na het fietske schoon gespoeld te hebben nog een babbeltje met P° gedaan en direct naar huis gebold.
Thuis lachende kinderen: ha zwarte Piet is er al :lol:
Zo zwart heb ik er nl nog nooit uitgezien.
@P°:'Lucky bastard'?Mijn remblokjes achteraan volledig weg, vooraan stond er nog een mmtje op.Ik schat voor dit tochtje alleen een 20€ kosten te hebben :lol: maar 't was de moete waard.
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

Bij mij slecht 1 opm: last van chain suck, maar in hulst zal het geen waar zijn hoor. Gisteren al een stalen middenblad gestoken.

Voor de rest: ik had beloofd aan het vrouwke om samen met haar de kleine toer te doen en achteraf gezien maar gelukkig ook wegens bovenvermelde problemen. Ik had ze 's morgens wel moeten motiveren om toch maar te gaan rijden met dat slecht weer.
Plaats reactie